Motor Calat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Calat?

    daca motorul nu porneste la cald,4 linii pe bord,e neaparat calat motorul,sau pot fi si alte motive? Mentionez ca i-am schimbat chiulasa,segmentii,un piston si supapele de retur la injectoare

  • #2
    Daca ar fi calat nu ar mai misca nici rece nici cald... ar fi blocat
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      atunci ce alternative ar mai fi? Electromotorul e bun,invarte,dar cand da de greu,la cald,se decupleaza! Cand e rece motorul,porneste la sfert! Am curatat si senzorul de turatie! Ar putea fi de la distributie?

      Comment


      • #4
        cred ca injectoarele sunt problema , le ai verificat?

        Comment


        • #5
          "Electromotorul e bun,invarte,dar cand da de greu,la cald,se decupleaza" te rog sa detaliezi ce ai vrut sa zici cu "se decupleaza" , invarte putin si se opreste sau invarte incontinuu si nu porneste ?

          Comment


          • #6
            cand motorul e cald,electromotorul invarte de 2-3 ori,dupa aceea invarte in gol,ca si cum ar fi dus bendixul! Cred ca e posibil ca motorul sa se blocheze intr'o anumita pozitie! Am sa repet si testul de injectoare! Oricum,aceasta masina m-a ruinat!

            Comment


            • #7
              Scuza-mi interventia dar parerea mea e sa nu mai bagi bani in ea, schimba motorul cu unul pe benzina, macar stii ca e investitie sigura si-o sa te poti folosi de masina mult timp de-aici incolo(stiu persoana care a facut treaba asta si e super multumit).

              Comment


              • #8
                Cand mai ai problema asta, incearca sa invarti motorul cu o tubulara, direct pe fulia accesorii... Oricum, nu cred ca se caleaza motorul la cald. Poate vreo problema electrica sau electromotor cu probleme.

                Comment


                • #9
                  Eu recomand sa schimbi mecanicul!
                  Imi plac sfaturile de genul schimba motorul cu unul pe benzina ). Cum se punea candva carburator de dacie la oltcit ). Cand dai de greu pui motor pe benzina .

                  Comment


                  • #10
                    Cand joci la Loto in 99,99999% din cazuri pierzi. Cand incepe sa faca asemenea probleme dCi-ul nu e decat o loterie. Sunt persoane care au bagat 4-5000Ron in motor si tot nu le merge cum trebuie.
                    Bineinteles, pe initiator nu-l obliga nimeni sa faca asa cum am spus eu doar ca stiu caz in care s-a facut operatiunea asta si omul e foarte multumit.

                    Comment


                    • #11
                      s-au terminat si banii,si sanatatea mea! Am sa o curat cu benzina si am sa testez bricheta pe ea!

                      Comment


                      • #12
                        curata si mecanicul. sau daca ai reparat-o singur lasa-te...

                        impinsa-trasa porneste la cald? daca a umblat "Dorel" in motor poate fi orice ...

                        ps: in acest caz si eu recomand schimbarea totala a motorului.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Incepe prin a verifica electromotorul bine ... il demontezi si il probezi pe o baterie vezi cum merge / cum invarte / cum cupleaza , verifici si jocul poate sa fie ori o bucsa uzata / rulment spart , chiar si bobinajul electromotorului incins si sa nu mai duca mult sau o lipitura rece si la cald sa iti faca probleme ... e putin ciudata problema ta mai ales ca la rece spui ca porneste la sfert ... iar la cald iti decupleaza bendixul... in orice caz eu tind sa cred ca ai un electromotor pe moarte ... succes la mesterit si sa ne ti la curent cu ce ai facut

                          Comment


                          • #14
                            Este loterie, deoarece mecanicii de pe plaiurile noastre termina scoala cu examene luate pe spaga probabil!

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              La ce ai schimbat tu acolo trebuia sa lasi cel putin 1 ora motoru la ralanti apoi accelerai putin cate putin o mai tineai putin turata sa faca luciu piston, si sper ca segmentii au fost cei corespunzatori si nu chinezarii, daca nu sia facut rodajul usurel sar putea sa ai pe cilindru zgarieturi , la cald se dilateaza si agata dar totusi verifica bacteria si electromotorul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google