daca motorul nu porneste la cald,4 linii pe bord,e neaparat calat motorul,sau pot fi si alte motive? Mentionez ca i-am schimbat chiulasa,segmentii,un piston si supapele de retur la injectoare
Motor Calat?
Collapse
X
-
Scuza-mi interventia dar parerea mea e sa nu mai bagi bani in ea, schimba motorul cu unul pe benzina, macar stii ca e investitie sigura si-o sa te poti folosi de masina mult timp de-aici incolo(stiu persoana care a facut treaba asta si e super multumit).
Comment
-
Cand joci la Loto in 99,99999% din cazuri pierzi. Cand incepe sa faca asemenea probleme dCi-ul nu e decat o loterie. Sunt persoane care au bagat 4-5000Ron in motor si tot nu le merge cum trebuie.
Bineinteles, pe initiator nu-l obliga nimeni sa faca asa cum am spus eu doar ca stiu caz in care s-a facut operatiunea asta si omul e foarte multumit.
Comment
-
Incepe prin a verifica electromotorul bine ... il demontezi si il probezi pe o baterie vezi cum merge / cum invarte / cum cupleaza , verifici si jocul poate sa fie ori o bucsa uzata / rulment spart , chiar si bobinajul electromotorului incins si sa nu mai duca mult sau o lipitura rece si la cald sa iti faca probleme ... e putin ciudata problema ta mai ales ca la rece spui ca porneste la sfert ... iar la cald iti decupleaza bendixul... in orice caz eu tind sa cred ca ai un electromotor pe moarte ... succes la mesterit si sa ne ti la curent cu ce ai facut
Comment
-
Salut
La ce ai schimbat tu acolo trebuia sa lasi cel putin 1 ora motoru la ralanti apoi accelerai putin cate putin o mai tineai putin turata sa faca luciu piston, si sper ca segmentii au fost cei corespunzatori si nu chinezarii, daca nu sia facut rodajul usurel sar putea sa ai pe cilindru zgarieturi , la cald se dilateaza si agata dar totusi verifica bacteria si electromotorul
Comment
Comment