Salut.
La diesel pe alternator sunt prinse printr-o clema doua furtune de alimentare motorina transparente. Imi poate spune cineva care e de tur si care e de retur? Pe cel din exterior (cel dinspre botul masinii) am niste bule de aer si nu-mi pot da seama daca sunt pe conducta de tur sau retur. Am incercat sa amorsez prin para de cauciuc insa bulele alea nu se deplaseaza deloc, ca si cum prin amorsare motorina nu se deplaseaza deloc prin furtun, nici cand pompa de cauciuc se intareste. Cand amorsez se aude un mic zgomot (cred ca in filtul de motorina) ca si cum s-ar inchide si deschide vreo supapa (sau ceva de genul asta). E normal sa se auda asa? Masina nu porneste.
Apreciez orice informatie.
La diesel pe alternator sunt prinse printr-o clema doua furtune de alimentare motorina transparente. Imi poate spune cineva care e de tur si care e de retur? Pe cel din exterior (cel dinspre botul masinii) am niste bule de aer si nu-mi pot da seama daca sunt pe conducta de tur sau retur. Am incercat sa amorsez prin para de cauciuc insa bulele alea nu se deplaseaza deloc, ca si cum prin amorsare motorina nu se deplaseaza deloc prin furtun, nici cand pompa de cauciuc se intareste. Cand amorsez se aude un mic zgomot (cred ca in filtul de motorina) ca si cum s-ar inchide si deschide vreo supapa (sau ceva de genul asta). E normal sa se auda asa? Masina nu porneste.
Apreciez orice informatie.
Comment