Problema Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nuj ce sa zic....dar astazi iar am descoperit bule pe retur...
    debia a pornit dupa o saptamana de stat in frig si zapada...am stat vre'o juma de ora pe langa ea )

    Comment


    • #17
      atunci e o problema, posibil pe la filtru de motorina sa fie vreo chestie, adica sa prinda aer pe acolo pe la conducte, cine stie, senzorul de apa. si eu am bule si pe tur si pe retur, insa si acum la -15 grade, nu stiu daca mi-a invartit de 2 ori si a pornit imediat, adica nici gand de a2a cheie!

      Comment


      • #18
        Originally posted by dr_p View Post
        curata clapeta, corp clapeta, MPP.
        Vezi ca ai incurcat...motoarele
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #19
          da, scuze, nu stiu de ce am crezut ca e benzinar...

          Comment


          • #20
            Originally posted by edee View Post
            meggeo82 si care ar fi explicatia ca dupa 5 min nu se mai opreste....
            se incalzeste motorina care ajunge le injectoare si motorul poate suporta mai bine "frinarea" impusa de alternator atunci cind cuplezi consumatorii mai mari.
            oricum ar fi, alternatorul daca ar functiona normal, nu ar trebui sa frineze motorul rece, nici daca in secunda 2, la propriu,ai cupla toti consumatorii. practic, la tine pe masina ai o combinatie de defecte: injectoare care nu functioneaza normal si incarcare defectuasa, ceeace personal nu cred, altfel iti aparea bateria in bord.
            ti-am recomandat sa verifici incarcarea pt ca e o chestie banala, dar care te directioneaza spre cauza.

            Comment


            • #21
              revin cu noutati , ceva trebuie sa repar asta e clar poate imi spuneti voi ce , vreau sa fiu 100% sigur ca e regulatorul de presiune inainte sa l cumpar
              masina e din ce in ce mai nasoala , porneste la prima cheie , sta putin la relanti dupa care da sa moara , scade turatia brusc si isi revine singura asta la un anumit interval scurt de timp, daca o las putin accelerata pe la 1500 si iau piciorul de pe pedala moare motorul ...
              meggeo de data asta fara consumatori porniti am testat

              Comment


              • #22
                nu cumpara regulator. mai inainte il verifici pe cel de pe masina.

                Comment


                • #23
                  eu zic ca regulatorul e de vina... incearca cu altul, de pe alta masina si te convingi...
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #24
                    pai si ce fac il opresc pe unul cu un dci pe strada , stai frate sa ti scot si eu imv ul sa l bag la mine putin si ti l dau inapoi )))
                    o sa ma risc sa l cumpar pana la urma....

                    Comment


                    • #25
                      daca aia ai inteles tu...... fa cum te taie capu'...
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • #26
                        am glumit , n aveti deloc simtul umorului , voiam sa zic ca majoritatea cunostintelor mele fug de dieselurile de la renault sau dacia si nu prea am cum sa fac proba cu altul...

                        Comment


                        • #27
                          eu am gasit la servisul la care merg un logan diesel de la romstrade uitat de vreun an la reparat si de la ala l-am luat imprumut ca sa probez.... culmea e ca saracia avea vreo 400k si tot bine mergea....
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #28
                            si tu ai avut aceleasi probleme , aceleasi simptome?

                            Comment


                            • #29
                              la mine doar cand o turam si revenea la ralanti se oprea motorul + fluctuatii de turatie cand era rece motorul...cand se incalzea nu se mai oprea dar avea o cadere de turatie dupa care isi revenea... pe tester cobora presiunea pana pe la 120 si apoi urca la 229.2
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • #30
                                exact asta e masina mea , fix ce ai relatat tu acolo , mersi

                                voiam sa te mai intreb , tu l ai schimbat singur? e greu de schimbat ? mai implica ceva ?
                                Last edited by edee; 5 February 2014, 23:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google