Problema Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    greu e doar la surubul de jos (inspre motor) ca nu prea ai acces in rest se scoate foarte usor si la fel de usor intra si cel nou...
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #32
      am inteles , trebuie sa scot senzorul ala de temperatura?

      Comment


      • #33
        eu nu l-am scos...dar am avut un magnet lunguiet cu care am "agatat" surubul de jos... poti folosi si o surubelnita torx magnetizata...
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #34
          Am eu un IMV in stare excelenta. Daca vrei ti-l pot imprumuta sa vezi daca mai iti face probleme sau nu.

          Comment


          • #35
            La fel face si a mea. 2007 cu 110.000 km. Am observat ca e foarte pretentioasa la motorina in ultima vreme. Cel mai putin face daca bag de la LukOil urmata de Rompetrol. Cel mai des, adica la fiecare semafor de cel putin 2 ori face cu motorina de la OMV si MOL.

            Am incercat si cu solutii minune de aditivat/uns pompa insa parca mai rau face. Am pus pana si magnificul ulei 2T in proportie de 1/160 , tot degeaba.
            Pe tester ( interfata wireless ELM cu Torque pe telefon ) imi sta presiunea intre 232 si 110-70 cand da sa moara.

            Solutia de moment a fost urmatoarea: cu motorul cald , minim 2 linii si 10-15 minute de mers , am turat masina de 2-3 ori ( in mers nu pe loc ) pana la 5000 rpm
            Se pare ca treaba asta + motorina de la LukOil a ajutat pe moment (cam 5 zile)
            Nu stiu ce naiba se poate defecta la regulatorul ala ( IMV ) am tot auzit de impuritati/gunoaie ( nu cred ca e posibil ) insa mie asa imi face de aproape 2 ani, la inceput mai rar si cu fluctuatii mici de turatie , acu din ce in ce mai des.
            PS: In afara de asta masina functioneaza perfect, consum mic, prin Bucuresti nu prea vede treapta a 4 a , schimb la 2500-2700 rpm, prefer a 3 mai turata decat 4 la 1700 rpm.

            Comment


            • #36
              Originally posted by scatiu View Post
              Am eu un IMV in stare excelenta. Daca vrei ti-l pot imprumuta sa vezi daca mai iti face probleme sau nu.
              ti as fi recunoscator...poti sa mi spui prin ce zona stai si trec sa l iau daca e..

              vin si cu o sticla de vin
              Last edited by edee; 6 February 2014, 13:06. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Cel mai bine este sa vin eu la tine cand masina e rece, nepornita in prealabil si il montam si vedem ce se intampla cand o pornesti.
                Nr meu este 0761136022.
                Suna-ma si vorbim la telefon.

                Comment


                • #38
                  ok o sa te sun maine ,nu stiu exact ora ca sunt la munca dar sper sa pot sa mi fac putin timp sa ma ocup si de masina

                  Comment


                  • #39
                    Ati rezolvat ceva ? Nu de alta insa ar fi bine de stiut pentru cei ce se ivesc de astfel de problema.

                    Comment


                    • #40
                      practic nu , scatiu a incercat sa ma ajute si ii multumesc pe aceasta cale
                      dupa inlocuirea celui vechi cu cel de la scatiu masina a inceput sa faca ca o drujba , credeam ca o sa explodeze motorul sau ceva ... parca dadea cineva cu barosul in motor , n am mai auzit sunetul ala pana acum...
                      nu stiu sa dau mai multe detalii de ce si cum , daca era bun imv ul , daca nu era compatibil sau altceva .. , l am pus pe cel vechi inapoi si cel putin acum cat e cald afara merge perfect , daca temperatura scade sub 0 grade atunci incep problemele...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google