Foarte Ciudat Va Rog Ajutor

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salve am fost acum la cateva service-uri insa nu am reusit sa gasesc un ohmetru insa am fost la un electrician care mi-a verificat consumurile de pe masina si mi-a spus ca nu pare a fi un scurt pe cablajul respectiv pt ca a masurat cu si fara mufa cuplata la senzor si era acelasi consum(cam maricel oricum 0.9). Este adevarat faptul ca nu a putut verifica daca exista vre-un fir intrerupt la respectivul cablaj insa incerc sa ma gandesc la faptul ca daca era, atunci poate nu mai pornea deloc. Tu ce parere ai. Mentionez ca am sa incerc din nou sa mai caut un ohmetru pe sapt viitoare. Insa nu stiu ce sa zic in legatura cu martorul de la bord pt bujii care sta aprins permanent???!!! Imi este f f frica sa merg la un service autorizat Dacia pt ca in trecut am avut numai neplaceri din partea lor. Am sa vad eu pana la urma. Ms

    Comment


    • #17
      Nu are nicio legatura consuml de curent (0.9- ce-i drept foarte mare, trebuie sa fie in jur de 20 mmA adica 0.02 Amperi usile inchise si cu alarma pusa, contactul luat), masurat cred ca la bornele bateriei, cu un eventual scutr circuit la cablajul senzorului. Pe cablajul senzorului, trec curenti si tensiuni mici, si numai atunci cind este alimentat calculatorul de motor. (clema 15 pusa- pus contactul)Acest senzor este legat de calculatorul de motor. Senzorul transmite informatii la calculatorul de motor, in legatura cu pozitia axului cu came, pentru ca aceste sa calculeze precis timpii de injectie. Daca se scoate mufa de la senzor, motorul porneste mai greu, si functioneaza mai prost. Adica in regim de avarie, Calculatorul de motor cacluland timpii de injectie dupa senzorul de turatie, care este mai putin precis in ceea ce privaste pozitia arborelui cotit. Orice multimetru (200 mii in metro) contine un ohmetru. Este bine sa faci aceasta masurare, pentru a trece mai departe. Daca gasesti aici defectul, atuci ai rezolvat problema.

      Comment


      • #18
        Salut Adi, am fost cam ocupat ca lucrez la pompieri si suntem pe acolo cu zilele mai ales cu evenimentele astea si cu toata lumea care incendiaza toate campurile ma rog. Ideea este ca am ceva timp pe joi insa am sa incerc sa gasesc undeva o schema cu firele alea trei ca sa vad unde merg la calculator sa pot sa le inlocuiesc ca se pare ca este o anomalie acolo si pe urma am sa vad cam cum voi sta.Ms inca odata de ajutor. Salve

        Comment


        • #19
          Nu ai pt ce. Stai linistit

          Comment


          • #20
            Nu reusesc sa gasesc nici unde o schema electrica pt cablajul ala si imi este cam frica sa merg asa la ghici sau sa vad eu dupa culori etc. Daca ai cunostinta de o astfel de schema sau unde o pot gasi chiar as fi recunoscator pe deplin. ID mess send2cristea. Thanks

            Comment


            • #21
              Problema este ca nu cunosc pe nimeni.Sincer te-as ajuta.

              Comment


              • #22
                Pentru adicata2003 !
                salu adi. Indrasnesc sa iti cer si eu o parere. Am un laureat plus, 1.4 pe benzina si mi s-a aprins la bord martorul pentru sistemul de depoluare a aerului (motorasul). Am fost in service, mi-au pus masina pe tester si au zis ca din cauza benzinei proaste am avut un rateu pe pistonul 4. Mi-au sters eroarea si dupa 15km iar s-a aprins. M-am intors la ei mi-au zis sa pun benzina mai buna de la omv si se va stinge. Am mers cu benzina de la omv 1000km si nu s-a stins. M-am saturat sa le mai dau bani degeaba japcarilor astora din service (cobalcescu-bucuresti), degeaba.
                ce ma sfatuiesti sa fac? Da-mi te rog un sfat ca nu ii mai suport pe nesimtitii astia.
                pana la prima revizie nu am avut nicio problema cu masina. Cum am intrat cu masina la ei pe poarta, au inceput si problemele...

                Comment


                • #23
                  Raspund eu, ca vad ca nu s-a raspuns inca.
                  Nu inteleg care e problema ta cu cei de la service, atata timp cat si-au facut treaba. Intr-adevar benzina a avut apa in ea daca a aparut "rateuri pe admisie". Trebuia pusa alta benzina si dupa, mers pentru stergerea erorii. Daca si acum ai martorul aprins mergi la ei sau la alt service sa stearga eroarea si martorul se stinge.
                  Motorul prezenta alte simptome? Trepidatii la ralanti?
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Foarte rar se simt trepidatii la ralanti. Alte simtome nu mai are. Si din cate stiu eu trepidatiile sunt tot din cauza benzunei.

                    Comment


                    • #25
                      Daca martorul tot nu se stinge si nu exista trepidatii la ralanti din cauza apei in benzina, inseamna ca alta e problema, undeva la o sonda lambda sau catalizator.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        M-da am verificat cu un aparat demasura daca firele de la mufa senzorului ajung la mufele calculatorului masinii si spre stupefactia mea ajung. Am descoperit ca doua dintre fire ajung doar in cate un pin, iar cel de-al trei-lea ajunge in patru pini ceea ce imi confirma ca este firul de masa. In momentul asta sunt cam ......

                        Salut, ieri am reusit sa verific daca firele dintre mufa de la senzor si mufa calculator. Din nefericire sunt ok si asta ma duce din nou in necunoscut. Ei asta e am incercat cam tot, mai ramane sa merg la Poliserv sa ma macelareasca ei acolo. Asta e viata Ms tuturor care m-ati ajutat. Jos palaria baieti
                        Cu respect Dan
                        Last edited by andrei; 3 September 2008, 20:47.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cioby View Post
                          Pentru adicata2003 !
                          salu adi. Indrasnesc sa iti cer si eu o parere. Am un laureat plus, 1.4 pe benzina si mi s-a aprins la bord martorul pentru sistemul de depoluare a aerului (motorasul). Am fost in service, mi-au pus masina pe tester si au zis ca din cauza benzinei proaste am avut un rateu pe pistonul 4. Mi-au sters eroarea si dupa 15km iar s-a aprins. M-am intors la ei mi-au zis sa pun benzina mai buna de la omv si se va stinge. Am mers cu benzina de la omv 1000km si nu s-a stins. M-am saturat sa le mai dau bani degeaba japcarilor astora din service (cobalcescu-bucuresti), degeaba.
                          ce ma sfatuiesti sa fac? Da-mi te rog un sfat ca nu ii mai suport pe nesimtitii astia.
                          pana la prima revizie nu am avut nicio problema cu masina. Cum am intrat cu masina la ei pe poarta, au inceput si problemele...

                          Salut. Daca rateul a fost inregistrat doar pe cilindrul 4 inseamna ca nu este de la benzina. Daca era de la benzina, atunci cu siguranta defectul se memora si pentru ceilalti cilindrii. Mai intii trebuie inlocuite intre cil 3 si 4 , bujiile. Daca defectul se muta (rateu cil. 3), atunci inseamna ca este defecta bujia. Daca nu, se inlocuie intre cil 3 si 4 , injectoarele. La fel cu defectele. Daca nici acum nu se muta defectul, se inlocuie bobina de inductie. Daca nici dupa inlocuirea bobinei, defectul tot nu dispare, atunci trebuie luata compresia motorului. In tor acest lant de verificari, trebuie sa iasa la iveala defectul. Trebuie tester. Mult spor.

                          Originally posted by send2cristea
                          Salut, ieri am reusit sa verific daca firele dintre mufa de la senzor si mufa calculator. Din nefericire sunt ok si asta ma duce din nou in necunoscut. Ei asta e am incercat cam tot, mai ramane sa merg la Poliserv sa ma macelareasca ei acolo. Asta e viata Ms tuturor care m-ati ajutat. Jos palaria baieti
                          Cu respect Dan
                          PE LANGA FAPTUL CA TREBUIE SA VERIFICI CONTINUITATEA ACESTOR FIRE, TREBUIE SA MAI VERIFICI DACA ELE DAU LA MASA LA PLUS SAU AU SCURT INTRE ELE.(ESTE FOARTE IOMPORTANT). Daca firele sunt OK si distributia este pusa bine la punct, atunci defectul se afla la nivelul calculatorului de motor.
                          Last edited by andrei; 3 September 2008, 20:50.

                          Comment


                          • #28
                            Salut tuturor forumistilor de pe acest site si le multumesc in special celor care au incercat sa-mi raspunda cu cate o vorba de ajutor.
                            Azi am fost la reprezentanta si am rezolvat problema. Martorul ramanea aprins ca sa-mi semnaleze apa in motorina ( dar era un fir rupt de la mufa senzorului de pe filtru, iar la senzoul axa cu came erau doua fire pe dos in pofida faptului ca nu se mai respectau culorile. Adica eu am inlocuit si mufa cu totul si am respectat culorile, iar azi sa avem surpriza sa gasim doua culori inversate. Asta e bine ca merge
                            Cei de la Iatsa Campina sunt cei mai tari. Pa

                            Comment


                            • #29
                              Bine ca ai rezolvat masina.

                              Comment


                              • #30
                                Asa e ms pt tot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google