Nu-mi Porneste Caldura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu-mi Porneste Caldura

    Buna ziua, problema mea e ca nu-mi porneste caldura in masina totdeauna. Cateodata tre sa dau cu palma in bord si porneste iar cateodata porneste imediat cum pornesc masina. Sau mai bine zis ventilatorul , caldura se face imediat ce porneste ventilatorul nu-i problema dar cateodata tre sa-i dau palme bune sa porneasca. Care ar putea fi problema?

  • #2
    Trebuie schimbați cărbunii motorului ventilatorului de la climatizare.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Eu am avut acceasi problema si la mine era rupta dija aia verde din plastic, din spatele rotitei de caldura. Deci daca blocai pe cald asa ramanea, daca dadeai pe rece numai puteai da aer cald.

      Eu am schimbat tot modulul de climatizare si am rezolvat

      Comment


      • #4
        Verifica rezistenta de climatizare. Mai mult ca sigur aia e devina.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          Cititi cu atentie problema inainte sa raspundeti aiurea.
          Si eu cred ca tot spre carbunii motorului de la aeroterma trebuie sa iti indrepti atentia.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            Tot la cărbunii mă gândesc și eu posibil uzați sau blocat unul din ei . Multă bafta și spor la reparat

            Comment


            • #7
              Multumesc de sfaturi . Am uitat sa precizez ca nu am clima , deci carbunii s-ar putea sa fie problema. Pentru asta trebe dat tot bordul jos nu-i asa?

              Comment


              • #8
                Nu chiar, vezi la secțiunea tuturiale,



                al 2-lea film
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Vedeti ca in filmulet,s-a folosit un spray,cu scop de curatare,Atrag atentia sa nu se foloseasca agenti de curatare a lagarelor(bucselor),ce contin solventi,deoarece lubrefiantul(grafitul),va disparea si din lipsa de ungere, lagarul se va compromite rapid.Axul din otel si lagarul din bronz fara ungere,se va gripa intr-un timp relativ scurt.

                  Comment


                  • #10
                    Poate sa fie si mufa ventilatorului care nu face bine contact sau a sarit din cauza gropilor. Se gaseste in partea de sus a bordului in spatele grilelor de la parbriz.
                    Daca ai mana lunga dai de ea de pe partea pasagerului.Daca am vreme fac o poza. Se ajunge greu la mufa respectiva. Merita incercat, te scuteste de demontat bordul.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google