Domnilor,am o dacia logan,1,5dci 65cp an 2006,achizitionata de mine acum o saptamana.Problema mea consta in faptul ca dimineata trebuie sa-i dau la acea para pentru a amorsa instalatia care se dezamorseaza.Mentionez ca dupa amorsare masina porneste de la prima cheie chiar daca are 122k la bord.Astazi am procedat la schimbarea filtrului de motorina crezand ca pe acolo prinde aer.Dupa schimbare filtru si amorsare a pornit fara probleme dar am constatat ca in zona injectoarelor imi supura motorina destul de vag aproape imperceptibil dar o facea-atat in mers dar si in stationare.Am incercat sa vad daca surubul acela care tine injectorul este strans corespunzator si este.Sa fie oare saiba aceea de cupru de la baza injectorului uzata?Un raspuns grabnic mi-ar fi de mare ajutor caci nu prea am timp sa ajung cu ea la service,apreciind ca merge bine si problema ar fi minora.Stiu ca suna putin necorespunzator ceea ce spun insa nu a ridicat nici o problema de functionare ci doar acea scurgere care la drep vorbind nu as vrea sa devina mai mare.Multumesc anticipat tuturor celor care ma vor putea ajuta cu un raspuns!Mentionez ca la toate 4 am aceiasi situatie.
Pierd Motorina In Zona Injectoarelor
Collapse
X
-
poze nu prea am cum sa pun ca acum s-a intunecat.Ce pot sa va spun este ca am sters zona injectoarelor si ao urmarit simptoma mai cu atentie.Mie imi da impresia ca acea motorina se scurge exact din zona unde este prins injectorul pe bloc cu piesa aceea de blocare cu surub .In momentul in care pornesc motorul apare motorina in zona locasului bujiei incandescente si se scurge pe blocul motor.Ciudat este ca si daca motorul este oprit am aceiasi simptoma dar cu remanenta in timp.Un nenea Dorel (de altfel omul este de buna credinta)mi-a spus ca este posinbil sa scape motorina pe la filetul corpului injectorului sau daca nu sa tai din capetele furtunelor de retur de la injectoare ca s-ar putea sa piarda pe acolo.De pierdut mie mi-i se pare ca pierde prin zona de prindere a injectorului pe motor nu prin zona conductelor.Voi ce credeti ca ar fi ca incep sa intru la idei...
Comment
-
pai ca sa te edifici dai un injector jos si vezi mai bine daca da pe la filet... daca da pe la saibele de cupru ar trebui sa se vada si niste bule de aer finute, semn ca scapa si compresie pe acolo... in lipsa unei saibe poti sa pui si un fir de azbest acolo, pentru etansare...Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
multumesc mult domnilor pentru amabilitate.Maine merg sa cumpar saibele si desfacand probabil o sa constat ceva.Exista posibilitatea ca acel injector sa scape motorina pe la filetul corpului injectorului...mie mi-i se pare putin probabil dar daca cineva are vreo parere va rog sa o postati deoarece orice informatie ma poate ajuta.O sa va tin la curent indiferent de rezultat.Multumesc inca odata.
Comment
-
Daca ar fi o lipsa de etanseitate la nivelul saibei dintre injector si chiulasa,compresia scapata ar genera un zgomot specific si un mic norisor de fum(gaze de motorina).Faptul ca autorul nu a prezentat asemenea fenomene,cred ca pierderea poate fi la imbinarea filetata a injectorului sau la retur...
Comment
-
De pornit nu am absolut nici o problema insa conditia este sa fie amorsata instalatia.Am mai taiat din furtunele de retur in partea de la injector.nu vad o schimbare semnificativa dar mai stept pana maine sa vad care este treaba.Daca motorima pierduta este in cantitate mai mica o sa schimb acele furtune de retur.Ar fi incredibil ca o piesa asa mica sa-ti dea palpitatii atat de mari...si griji.
Comment
Comment