Se Opreste In Mers Si Nu Mai Merge Peste 120 Km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Opreste In Mers Si Nu Mai Merge Peste 120 Km/h

    Salut,
    Am urmataorele probleme cu loganul meu 1.5 dci, 65 cp din 2006, 142000 km:
    1.
    Masina porneste la sfert de cheie ( asta nu este o problema ) cateva luni de zile in timp ce mergea la relanti avea momente cand varia turatia motorului dupa care se oprea, se intampla sa se opreasca motorul si in sarcina ( in sarcina ca sa porneasca trebuie sa ii iau si sa ii pun contactul, o las in viteza si porneste ). Pe langa asta nu merge mai repede de 120 km/h.
    Am inlocuit IMV-ul, se oprea mai rar ca inainte dar tot la fel face.
    Am verificat injectoarele si sunt bune. La service-ul unde am verificat injectoarele, mi-au spus ca e tot de la regulator, dar nu aveam altul sa verific daca tot la fel face.
    Regulatorul montat initial avea codul 9307Z509B04 iar cel pus ulterior are codul 9307Z523B02, nu stiu daca asta poate fi o problema.
    In urma diagnozei la unul din service-urile Dacia din Bucuresti, mi-au zis ca e de la pompa de injectie ca nu face presiune ( au iesit cu masina si cu tester-ul in traffic ). I-am rugat sa verifice si codul de pe IMV daca se potriveste cu VIN-ul masinii, dar au zis ca nu au cum, se pare ca nu aveau chef, le-am urat ceva de bine.
    Am verifcat si eu cu DDT2000 si am gasit urmatoarea eroare : Fuel pressure regulator 1 performance. Se pare ca are momente cand nu face presiunea ceruta ( vezi dtt 2 si 3 ), dar si momente cand face presiune mai mare fata de presiunea ceruta ( vezi dtt 4 ). Am iesit si in traffic cu dtt-ul si intradevar cand are cerinta de 1400 de bari face undeva la 800 ( am atasat un graphic comparative ).
    De unde este problema cu opririle si faptul ca nu depasea 120 km/h? de la regulator ptr ca este alt cod, sau de la pompa?
    2.
    Am gasit si ceva ulei improscat sub filtrul de aer/EGR, inca nu am descoperit pe unde da, daca este vre-un furtun spart. Un mechanic mi-a zis ca e conducta de aer intrare tubina, altul ca e furtunul care alimenteaza cu ulei turbina. Am desfacut conducta care iese din turbina si intra in admisie si am gsit ceva ulei si prin ea, sa inteleg ca si asta e pe duca? Poate fi motivul pentru care nu merge peste 120 km/h?
    Multumesc anticipat celor care aveti rabdare sa cititi sis a-mi raspundeti. O sa ma mai duc si in alt service sa mai fac o diagnoza.
    Attached Files

  • #2
    Opritul motorului in mers pare mai probabil din cauza presiunii prea mari. E fail safe ca sa nu te trezesti ca iti infloreste ceva de pe parte de inalta.
    E posibil ca regulatorul sa nu fie bun. La faza asta clipul te-ar ajuta mai mult cred, ai putea sa te plimbi cu el pus sa inregistreze sub forma de grafic si sa vezi ce se intampla cand taie injectia.
    Te uiti la turatie, consemn presiune, presiune rampa, consemn turbo si presiune turbo.
    Pana la 120 cum merge masina?
    Din graficul pus pare ca pompa nu mai poate. Fa o proba: mergi cativa km buni pe caldura asta prin bucuresti, la pranz de ex, baga-te intr-o parcare si opreste motorul si incearca sa il pornesti din cheie.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Am mai fost la un service sa fac o verificare si pentru ca nu mai mergea nici aerul conditionat si electroventilatorul, cei de acolo au inceput sa verifice pe rand piese.
      Sigurantele erau bune, releele, sonde erau bune, au alimentat pe direct compresorul de AC si electroventilatorul si au pornit. Se pare ca acestea nu primesc comada de la ECU. Au verificat cu alt ECU si UCH si a functionat. In concluzie este stricat UCE injectie, asa ca m-am apucat sa caut pe la dezmembrari dat fiind ca in service-urile Dacia, UCE+UCH+cipuri chei sar de 5000 de lei.
      Va rog sa-mi spuneti daca inafara de codurile injectoarelor mai trebuie scris ceva in noul UCE?

      Multumesc

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google