Salut!
Am fost la mecanic in urma unui soc la motor si a unui zgomot ciudat la functionarea motorului plus fum negru la esapament. A desfacut turbosuflanta si a gasit bucati de metal din ax pe filtrul de aer.
Intrucat mecanicul respectiv nu a putut sa-si asume sau nu avea cunostintele necesare pentru efectuarea reparatiei m-a trimis la un centru de reconditionare turbine pentru inlocuire sau reconditionare turbina si efectuare de verificari corespunzatoare la presiunea de ulei.
Intrebarea mea este : care sunt pasi pe care trebuie sa-i urmez pentru a ma asigura ca totul va fi in regula in urma montarii unei turbosuflante noi - verificare presiune ulei la filtrul de ulei, pompa ulei etc.
Este vorba de un logan diesel din 2006 cu aprox 100000 km.
Multumesc
Am fost la mecanic in urma unui soc la motor si a unui zgomot ciudat la functionarea motorului plus fum negru la esapament. A desfacut turbosuflanta si a gasit bucati de metal din ax pe filtrul de aer.
Intrucat mecanicul respectiv nu a putut sa-si asume sau nu avea cunostintele necesare pentru efectuarea reparatiei m-a trimis la un centru de reconditionare turbine pentru inlocuire sau reconditionare turbina si efectuare de verificari corespunzatoare la presiunea de ulei.
Intrebarea mea este : care sunt pasi pe care trebuie sa-i urmez pentru a ma asigura ca totul va fi in regula in urma montarii unei turbosuflante noi - verificare presiune ulei la filtrul de ulei, pompa ulei etc.
Este vorba de un logan diesel din 2006 cu aprox 100000 km.
Multumesc
Comment