If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
hai mai sa lasam gogoseriile astea cu milioane de km....
As vrea sa vad un motor 1 mil de km turbo diesel la care nu s-a schimbat nici o componenta a motorului.
Pur marketing.
Cel mai mult am vazut la un cielo md. 1997 , in 7 ani avea peste 500.000 km facuti ,fara a se umbla la motor.La un ford tranzit din 1987 stiu ca propietarul i-a facut segmentare pe la 900.000 km(diesel). Se poate , dar chiar fara nici o reparatie-inlocuire..Greu de crezut
Am mers cu un taxi dci si avea 240.000km, si schimbase turbo.Ia pus turbo de ford spunand ca-i mai ieftin.Si eu am un peugeot 205 diesel din 1985 cu 280.000 km si porneste dimineata fara nici un fel de problema
Aseara m-am carat cu un MCV dizal 165000 km!
Taxi care a facut mult Germania. Motorul brici! Nici un injector schimbat sau altceva la motor (desigur, inafara de consumabile - filtre si oloi). Doar bucsaraiele pe fata nu prea mai existau.
PS: n-am stiut ca se sta asa sus in spate la MCV, cam aiurea.
Salutare. Cer si eu voie sa-mi expun nr de km facuti cu dci-ul meu de 70 de cai. Deci in 10 luni de zile am 28500 de km fara probleme la motor, schimbat doar filtrele si uleiul. Multumesc.
Personal am 22.000Km in 7 luni, am mers cu un taxi care avea 320.000 masina se tinea destul de bine, motorul mergea brici, omu zicea ca a schimbat doar un injector asta pe la 25.000km,(la motor)si consumabile dupa cum scrie cartea, cunosc persoane cu dci: 80.000km,145.000km,182.000km, fara probleme, dar stiu si care la 20.000km au schimbat tot sistemul de alimentare:rezervor conducte pompa,injectoare,etc.(pe clio) la 70.000km iarasi probleme si chiar in weekendul acesta un prieten cu clio a dat de belea, are 180.000km (motorina numai de la hoti) deci e o loterie, cum ai noroc!
Nu stiu daca merge in categoria asta dar un prieten a lucrat pe un TIR Mercedes Actros care avea 1.200.000 de km la bord si inca mai merge. A mai lucrat in trecut si pe un Volvo cu 800.000.
Cel mai mult am vazut la un cielo md. 1997 , in 7 ani avea peste 500.000 km facuti ,fara a se umbla la motor.La un ford tranzit din 1987 stiu ca propietarul i-a facut segmentare pe la 900.000 km(diesel). Se poate , dar chiar fara nici o reparatie-inlocuire..Greu de crezut
Sa nu mai zic ca era vorba de Logan dCi...
Va rog sa ramaneti la subiect, si sa nu discutati de cifre pana in 50.000-100.000 km si despre alte masini, altfel o sa fiu nevoit sa aplic sanctiuni.
160.000km pe taxi.
Cred ca era dci 65cp, dar mi s-a parut "lesinat" fata de dci meu nou 70cp, teoretic e si normal.
Iar la interior parea tot de 160.000km.
Nu am intrebat ce a fost reparat/schimbat la masina ca se vedea ca e masina de firma si nu cred ca stia ceva soferul.
Cat am mers m-am uitat la cum schimba vitezele: la 2000rpm schimba viteza si cadea pe 1500rpm. Tot drumul doar astea 2 valori le-am vazut.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment