pai nu ! te-am intrebat si pe o alta discutie,cum as putea face asta ?
Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.
Collapse
X
-
Originally posted by Salvy View Postdaca ai schimbat pastilele, nu ai facut nimic, le-ai calibrat si electronic?
Comment
-
nu sunt de acord cu ceea ce ai scris
tu crezi ca aia care au facut sistemul asta de injectie au pus codurile astea degeaba?
iar faza cu inregistratul noilor valori de presiune daca o accelerezi asa cum ii zici tu este o aberatie, calculatorul masinii nu poate sa iti inregistreze sau genereze niciun cod. cand faci chestia asta doar resetezi codurile existente (ca si asa nu mai sunt bune) si lasi injectorul sa mearga numai Dumnezeu stie cum.
probabil ca ai impresia pe moment ca totul este ok, dar in timp probleme vor aparea si nu numai la injectoare ci si la alte componente: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului. Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".
intr-un final te intrebi de ce dracu loganul tau merge asa de prost ca "ai avut mereu grija" de el si tragi repede concluzia ca este o masina proasta!
eu zic sa mai cititi si voi literatura de specialitate sau informatii de la specialisti. nu ma consider un expert dar la un singur search pe google gasiti multe sfaturi despre importanta unei reparatii profesionale certificata chiar de Delphi.
multa bafta!
Comment
-
Asta e parerea ta dar masina mea are deja 20 000 de km de cand le-am skimbat am pus-o si pe testar si a zi ala de acolo de la DACIA ca e in paramaetrii extraordinari de buni si ca totul merge OK, si in ziua de azi masina merge impecabil si vreau sa spun , ca ma dau la ea de o ia mama dracu 4000-5000 cat poate ia, si merge impecabil........,app am desfacut si EGR, ca tatal meu e inginer mecanic si e spcializat poe motoare diesel si te asigur ca egre-ul meu era mai curat ca o teava de evacuare de la un 1,4 mpi , si asta cand deja injectoarele erau bulit, acum tot consta in cum mergi cu ea, si un sfat astea sunt motoare carora le place turatia.Nu le place turatie sub 2800 3000:> si eu sar cu mult peste asta si merge ...TOARCE crede-ma si nu am facut nimic pe la el in afara de injectie pe care tot eu am mancat-o din motorina la galeata :> Dar asta e capu face , capu trage ) Respectele mele. Aici toti suntem prieteni chiar daca parerile sunt impartite Doamne ajuta si Sarbatori fericite!!!
AAA si apropo cu coduriele, codurile nu au treaba cu diuza de retur dragul meu, codurile au treaba cu corpul injector, partea de sus de unde se desface de la jumate, de acolo in sus e poartea care are treaba cu codul, Iar codul se rescrie cand incurci injectoarele intre ele dupa o reparatie de genul asta sau cand schimbi corpul injector cu totul:>:;)
Comment
-
Azi am vazut un MCV 1.5 dci de 85 de cai din 2008.
Avea o groaza de Km. Masina asta face 15000 Km pe luna. Transport bonlavi pentru dializa. Soferul acestei masini mi-a zis ca pe la 360.000 km a inlocuit toate cele 4 injectoare. Pompa este originala a masinii. In rest doar consumabile. Vedeti ca se poate.
Comment
-
Robert te mulezi pe tipologia specifica romaneasca: lasa domne, stiu eu, repar cu toporul. Din moment ce un motor dezvolta puterea maxima la 4000 rpm, nu inteleg cum poti spune ca regimul "perfect" de functionare este in apropierea acestei valori.
Iar asta cu "Dat in gura" ca-i face bine, prea se exagereaza.
Ma rog, voi sa fiti sanatosi si sa va mearga masinile.
Comment
-
Originally posted by Robert-RIN View Post
SAlyy, nu trebuie sa calibrezi nimic. eu am chimbat diuzele de retur acum 2 luni.Leam cumparat de pe net de la un ingier din iasi care le-a luat de la firma de la iasi, alea originale sunt cele negre iar in spatele pistonasului ala mic sunt inscriptionate niste cifre. Asa acum, un sfat cand le schimbi ar fi sa iei fiecare injector in parte ca sa nu cumva sa incurci injectoarele ca daca le incurci atunci trebuie calibrate sau mai bine zis pusa pe tester si rescris codul lor. Dupa ce le-ai schimbat asta in conditii de curatenie maxima, lasi injectoarele slabite si dai la automat pana sse amorseaza adica pana dda motorina prin capul tevilor acolo sus unde se strange piulita pe injector. Dupa ce ai amorsat strangi piulitele si dai la automat si pornesti.Dupa ce ai pornit lasi 2-3min sa mearga la relantiu si urmaresti turatia sa nu oscileze SI SA STEA NEAPARAT SI OBLIGATORIU IN 850-900 RPM. Daca sta in turatia asta , e totul ok, urmatorul pas CEL MAI IMPORTANT CA SA NU O SUPUI LA O DIGNOZA COMPUTERIZATA SA DAI 50 DE LEI DEGEABA, SCOATE-O PE DRUM FARA RADARE SI DAI CU A 1 -2--3-4 IN GURA 3500 RPM 4000 DUPAIA DECELEREAZA RAPID DAI DIN A 4-A LA 4000 RPM A 3-A SI TOT ASA DE CATEVA ORI. Acest procedeu se face pt ca , computerul masinii sa inregistreze noile valori de presiune asta fiind cam intre 500-650 Bari, si dupaia totul e OK. Daca esti din VL ai putea sa ma contactezi si ti le-as putea skimba eu :> Respect
Comment
-
Salut.am logan 1.5 Dci 85 de Cp km:135k nu am schimbat absolut nici o piesa in afara de consumabile,dar de o saptamana a inceput sa imi faca probleme la pornire!La inceput nu pornea doar dimineata cand era motorul rece,iar acum nici la cald ,preizez ca in turatii mari sau daca sunt la 2000 de ture in a5a si o calc la podea pe la 2500 mi se aprinde asistentul de apa in bord.daca a mai intalnit cineva aceasta problema sa ma contacteze:0766783955
PS: este cineva la mine in oras cu un MCV cu 1.5 dci ce are peste 900k de km cu loganu facuti doar exterior si la 600k a schimbat turbo in rest doar consumabile(vorbesc de motor)
Comment
Comment