Salutare , am dat intamplator de acest topic , eu cautand alceva . Cu privire la subiectul topicului : am un logan din anul 2006 , 65 cp , euro 3 care l-am avut bagat ca taxi , acum expirand licenta nu mai este la munca de circa 3-4 luni . Masina a fost achizitionata de noua , consumabile schimbate la timp si a ajuns la 634.000 km , motorul nu a fost desfacut niciodata . Problemele au fost la aproximativ 350.000 km cand s-au schimbat duzele la injectoare , urmand ca pe parcursul celorlati km sa mai fie nevoie de inca 20 de duze pt. injectoare . La 630.000 km au fost inlocuite 3 duze si masina merge bine , efectuand si acum circa 3-5 mii km pe luna . Mai detin si alte taxiuri ceva mai noi din 2009 , euro 4 , cam toate se invart in jurul a 400.000 km , unele fara interventii .
Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.
Collapse
X
-
Puteai sa pui si niste poze
Masina de servici a unui prieten vechi, este un mcv ph1 dar nu stiu multe detalii despre ea si nici el . Am apucat sa fac decat o poza.
Referitor la intretinerea ei a spus ca reviziile se fac cand isi aduc aminte "barosanii", deci nu am detalii despre eventualele interventi la sistemul de injectie. De mers, inca mai merge, am mers si eu cu ea, nu scoate fum, dar este cam lesinata. Am ramas surprins ca totusi are un consum mediu apropiat de 5.
Momentan el este plecat cu ea la o lucrare prin arges, pana la inceputul lui februarie, cand se intoarce o sa o mai trag in poze .Attached Filessigpic
!
Comment
-
Am un prieten are 250.000 cu un logan euro 3 65cp ,a bagat numai elf 10w40 turbo,schimbat absolut toate filtrele din 10 in 10.000(inclusiv motorina) ,schimbat peste 3500 rotatii si numai treapta 1 si 2 in oras ,desigur si numai motorina buna,Injectoarele de origine,nu au fost schimbate.Nu s-a umblat la motor.
Comment
-
Am vazut si eu cateva dCi-uri cu km destul de multi. Azi am intalnit un logan 1.5 dci e3, cu 580.000 km, dar s-a schimbat motorul la 480k, omul zicea ca a inceput sa consume ulei. Pana atunci n-a avut probleme cu injectoare sau turbina. Dar toate reviziile si reparatiile facute la zi in reprezentanta cu piese de calitate.
Am mai vazut MCV de prin 2011 sau 2012 cu 350k si mergea perfect, masina de rent. Altele nu mai imi vin acum in minte.
Comment
-
200 000 km - in 10 ani
Din categoria consumabile (mari):
- doua seturi discuri frana
- doua seturi rulmenti (al doilea set m-a tinut putin fiind after-market)
- fulie alternator
- un set amortizoare (adica telescoapele fata, spate)
- cam toata legatura cu solul - bucsi, bielete
Din categoria neconsumabile (adica probleme neprevazute):
- un senzor usa deschisa/inchisa
- o macara geam fata (deschidere electrica)
- un fir de alimentare senzor viteza (s-a intrerupt pe undeva)
- repartitor frana de mana
- sonda marcharier
Intervale revizii:
- in garatie(cam pana pe la 40 000 km) : max 10 000 km
- dupa garantie: cam intre 12 000 km si 15 000 km
Ulei folosit:
- in garatie(cam pana pe la 40 000 km): Elf 10W40
- dupa garantie: Castrol Magnatec Diesel 5W40
La fiecare revizie schimbat filtru motorina.
Motorina in general de la peco cunoscute (Petrom, OMV, Rompetrol)
Cam la jumatatea intervalului (5 ani, aproximativ 110 000 km):
- schimbat lichid racire
- schimbat lichid frana
- schimbat ulei cutie
Utilizare:
- urban: 30% - stil "batranesc" (schimbat treapta viteza superioara in max. 2500 rot/min)
- extra-urban: 70 % - preponderent autostrada (tr.5 - peste 3000 rot/min)
Comment
-
Bun gasit tuturor,
este prima postare pe acest forum, de pe care insa am citit foarte multe informatii care m-au ajutat. Din propria-mi experienta pot sa va spun ca detin un logan dci de 68 cp, din toamna lui 2007, si pana in prezent am parcurs 390000 km. In tot acest rastimp, am avut o mare bucurie, dar si un mare "of", vis-a-vis de masina, respectiv cu motorizarea mai sus amintita NU AM AVUT NICI UN FEL DE PROBLEME cu injectoarele, turbina, pompa, etc ... partea dezamagitoare a aparut insa la capitolul tabla, unde a mea, cel putin este efectiv ciuruita. Trebuie sa recunosc si faptul ca nu m-am deranjat sa o repar la primele semne. Am lasat-o sa se degradeze "normal", deoarece dupa noua ani de alergat in cele mai neprielnice conditii, o voi inlocui cu una noua, pe care o voi ridica chiar astazi din reprezentanta. Am ramas fidel motorizarii de 1.5 dci, doar ca am ales varianta prestige mcv 90 cp, cu tot ce poate fi bifat la optionale, mai putin tapiteria din piele.
Comment
-
Am curățat EGR la 220.000 km, de fapt se blocase axul motorașului de la EGR din cauza depunerilor. Nu mai avea putere motorul in unele momente si scotea cate un nor de fum in momentele fara putere.
Tubul acela din aluminiu nu era înfundat, am suflat ușor prin el,
Totuși depuneri pe el erau, așa că l-am curățat și pe el.
Consider că din moment ce am rezolvat singur și nu a fost necesară nici o investiție, cu excepția unui tub de spray de curățat aragaze, nu a fost o problema tehnică demnă de consemnat....
Comment
Comment