am 3 anu fara 15 zile si 75.000 mk si pana acum nu am schimbat nimic
Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.
Collapse
X
-
Originally posted by DieselLGN View Postaaa nu andrei ... adevarul este ca mergea si subturat "regim de economie taxi" , s-au stricat pentru ca am pus motorina de la un camion . . adevarul este ca era VOLVO , nu RABA ,oricum dupa aia am aflat cati "aditivi" sunt in motorina de camion mi-a zis un sofer. daca nu puneam motorina aia rea , nu cred ca imi cadeau, cu tot cu filtru ala ... total depasit.
Comment
-
Repet intrebarea : La ce pompa? Cel putin in statiile Petrom, Mol, OMV de unde alimentez si eu nu este pompa separata de unde alimenteaza camioanele! Si atunci????????? Dati-mi un raspuns logic daca-l aveti nu veniti cu presupuneri!!! Sau poate imi spune cineva de unde aduce MOL cisternele cu carburanti!!! Sau OMV!!!???!!! Ia sa vedem......Last edited by Cezar; 11 February 2009, 19:03.
Comment
-
Salut daniel 67 !
Da este adevarat ce spui tu la petrom sau rompetrol nu au pompe separate pt. camioane cel putin nu le-am vazut eu dar la mol exista pompa pt. camioane cu pistol cu debit mare si asta nu stiu daca este aceeasi motorina pe care o alimentam noi cu autoturismele pt ca nu lucrez la benzinarie sa stiu daca si acolo baga aditivi ca si la celelalte pompe ,in alta ordine de ideei chiar nu ar fi vreo problema daca ei motorina de la camionagii dar sa ai sursa sigura si sa iti dea direct de la pompa si nu din rezervor adica la pompa sa iti puna direct in bidon bine inteles curat .
Comment
-
cunosc pe cineva care a avut un logan dci cu care a facut 80 mii km intr-un an, fara sa schimbe absolut nimic la el, doar revizii. pana si placutele le-a schimbat abia la 50 de mii, iar pana la 80 cand a vandut-o (pt un sh strain si acum plange dupa logan) nici distributia nu o schimbase pt ca era in regula.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Salut,am un prieten care are un logan 1.5 dci de 65 cp cu 200k km rulati,iar probleme cam multe in toti km.astia: schimbat injectoare de 4 ori,pompa de inalta odata turbina de 3 ori,iar de curind acu set motor nou,alezat bloc,rectificat arbore.(motor stricat din vina lui)
Comment
-
Cine a condus acea masina? Cumva in regim de taxi? (caci e ciudat sa schimbi de patru ori setul de injectoare in 200kkm)
Ce greseala a facut de a ajuns sa umble la organele interne ale motorului?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Masina a mers in regim scoala de soferi, iar motorul l-a stricat deoarece a avut probleme cu un injector care n-a vrut sa iasa din chiulasa, a trebuit sa dea chiulasa jos dar a stricat unu din prezoane iar prezonul respectiv a necesitat sa fie taiat,iar spanul s-a dus in motor iar de aici s-a dus tot motorul.
Comment
-
am mai postat odata in pagina 3
loganul pe care am lucrat are acum 300000 km 1.5 DCI 65cp
injectoarele au fost schimbate doar odata din cate stiu ..in rest masina umblata ..pe toate tipurile de strazi .. si clar .. schimbate consumabilele ..si merge sio scos banii de vreo 5 ori cred .. e din 2005
camioanele VOLVO de la EDY SPEDITION sau LOGISTIC (aceeasi firma) au statiile lor de alimentare (doar vreo 6 pompe in toata tara) EVO ONE parca i zice la motorina aia .. si e foarte buna din cate am inteles , acum dar nu or baga motorina buna in propriile camioane .. nu stiu ce sa zicIts just a car ...
Comment
-
Era mult mai indicat sa postezi aici: http://www.loganclub.ro/forum/cati_k...ent#post256977
Thread-ul curent se refera la cei mai multi km facuti cu un dci; cat ai tu...e mizilic . Uita-te mai sus, vei vedea cifre cu muuult mai mari decat ai rulat tuLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment