Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In primul rand: @emyx_m "ualcam in za clab"!
    Secundo: in momentul in care am vazut un nou post in acest thread, am tresarit si mi-am zis,,,ia sa vedem, la cat a ajuns si acest motoras? Si...m-am dezumflat.

    Mai oameni buni...Ce d-zeu, ce e sub 100000 de km (sa zicem) e frectie la picior de lemn pentru un asemenea topic.
    Mie mi se pare interesant acesta din mai multe punte de vedere: ce probleme au aparut (daca s-au ivit!), din ce cauze (tine sau nu de utilizator), daca a mers sau nu cu un anumit stil, daca a folosit motorina "mulsa" si cum s-a comportat, daca i-au picat injectoarele (aici ma refer strict la enumerarea defectiunilor, nu la dezbaterea lor, care isi au locul pe thread-urile anume!) etc, etc.

    Asadar, sunt lucruri foarte utile de aflat, ce nu se pot depista dintr-un rulaj de sub 100000 de km (estimativ...).
    Ar fi bine cei care doriti sa postati sa va uitati pe aceste posturi de mai sus, intai, si apoi sa scrieti, daca intr-adevar considerati reprezentativi km-ii "haliti" de motoras.
    Si, nu uitati! Avem un topic pentru rulajul curent al masinutelor fiecaruia.
    Multumesc!
    Last edited by 77sky; 23 February 2009, 23:52.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Prietenul meu are 1.5 65cp din 2005, cu 250.000 km in bord, schimbat injectoare pe la 80.000 km, acum ii "tzacane" un injector dar zice ca mai merge, in rest schimbat filtre, ulei si distributie. Masina a fost rulata 90% extraurban.

      Comment


      • Masina unui prieten 1.4mpi 2004 Acum are 340.000 km poza am facuto acum o luna. Prietenu nu asta are ceva coleg de munca ce are un logan tot 1.4mpi cu 415.000km
        Attached Files
        2004 Dacia Logan 1.4MPi
        2006 Dacia Logan 1.5dCi
        2007 Opel Astra H 1.7CDTI

        Comment


        • Parerea mea ca daca mergi corect cu un DCI motorul duce multi km.

          corect dupa mine si dupa ce am mai citit pe aici pe forum este sa ii bagi motorina buna si curata, ulei bun, sa schimbi treptele pe la 2500rpm asta dupa ce se incalzeste motorul la 2 pavele si cam o data pe saptamana putina forja.

          Eu cam asa merg cu dci-ul meu si nu am avut probleme cu el am 26 000 km intr-un an si majoritatea au fost facuti in oras.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • 3 ani 47000km am schimbat la 40000km o bieleta, acum se aude o pocnitura metalica infundata cand accelerez puternic si apoi ridic brusc piciorul de pe acceleratie. Sa nu uit am schimbat la 10000km pe garantie tabloul de bord

            Comment


            • Originally posted by B-53-SDP View Post
              Parerea mea ca daca mergi corect cu un DCI motorul duce multi km.

              corect dupa mine si dupa ce am mai citit pe aici pe forum este sa ii bagi motorina buna si curata, ulei bun, sa schimbi treptele pe la 2500rpm asta dupa ce se incalzeste motorul la 2 pavele si cam o data pe saptamana putina forja.

              Eu cam asa merg cu dci-ul meu si nu am avut probleme cu el am 26 000 km intr-un an si majoritatea au fost facuti in oras.
              va cam faceti iluzii prieteni, puneti mana si strangeti bani de pe acum ca stiti voi sigur ce va paste...motorina e proasta cu apa, impuritati si oricum dati de dracu'....

              Comment


              • Nu "toata" motorina e proasta, cu impuritati si apa...
                Nu chiar "toti" vor da de dracu'
                De ce generalizezi? Pe ce baza?
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • in constanta cam asa e ... motorina ... in brasov asa e benzina ... stiu motoare gen a8 q7 care la ~40k crapau
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • Originally posted by 77sky View Post
                    Nu "toata" motorina e proasta, cu impuritati si apa...
                    Nu chiar "toti" vor da de dracu'
                    De ce generalizezi? Pe ce baza?
                    pai so luam pe rand; cunosc destui care sunt la primul injector schimbat urmat imediat de urmatoarele 3 buc ca dupa un scurt timp pompa varza...dar cel mai de plans caz e al unui coleg de servici care a puso rau de tot, adica; la 38 000km nu a mai pornit deodata si traso pana a luato intr-un tarziu... a duso la reprezentanta, schimbat 4 injectoare(vin la set cu conducte) deviz 1 200eur pe vremea aia(garantie) si-i zic prostului vinde-o naiba de tractoras el nimic...nu trece luna si ramane pe la curtea de arges mai erau si -3GRADE pe acolo cand ce sa vezi baga baiatu' vreo 6 ore de mecanica pe sub raie', apa cel putin 2l demonteaza pompa injectoare la lampa(era noapte) cauta filtru(la miezu noptii) etc! trasa cu o masina a pornit cu greu si dai bataie pana in germania si inapoi... la intoarcere na mai pornit si pace garantia se terminase urmarea; pompa si injectoarela rectificat, sac de bani cheltuit, la scurt timp cade turbina...19 mil pune-o nu trece mult timp fum la greu, da-o jos alta noua, alti bani, dupe montaj iar nu mai pornea...alt set de injectoare(noi) si sau terminat banii(peste 2 500 eur imprumutati) si acum urmeaza partea tare se apropia schimbul de curele la 160 000km si se duce la in;meser'' care-i aranjeaza motoru' de tot!!! rupe un prezon in el ce comunica cu uleiul, scotand-ul a patruns span in baie...urmarea set motor nou la 1'' ulei filtre, saracie lucie(estimativ 130mil gaura per total) actualmente jegu' sta in garaj, pompa terminata plus doua injectoare( nu a vrut sa schimbe de prima data rezervorul si conductele) ...chiar acum baiatu' e in germania la munchen cu cineva la demontat de pe renault-uri piese...

                    Comment


                    • Nu doar motorina este de vina, ci si sistemul de injectie Delphi, care are multe bube.
                      Vezi inclusiv ford.

                      Comment


                      • da tata, asta e cuvantul magic, no ''DELPHY''...

                        Comment


                        • Totusi, threadul asta e despre cei mai multi km facuti cu un dCi, nu problemele care apar la motorul asta, ca se discuta in alta parte.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • ai dreptate, no ofense...

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              Nu doar motorina este de vina, ci si sistemul de injectie Delphi, care are multe bube.
                              Vezi inclusiv ford.
                              Tot ce inseamna DCI este supus riscului de a avea probleme, pentru asta nu trebuie sa se cheme Delphi. Si asta e din cauza motorinei comercializate in statiile noastre indiferent de nume. Am reparat injectoarele acum o luna de zile si de atunci circul cu o canistra din plastic in portbagaj in loc de rezervor. Nu mi-a venit sa cred cita mizerie s-a adunat in doar o luna de zile in canistra. Am alimentat doar din statii( Petrom, Mol, OMV). si ne mai miram ca ne pica injectoare, pompe de inalta etc...

                              Comment


                              • hm kiar asa naspa e motorina noastra frate?

                                eu pun cam la 5000km aditivi pt curatirea injectoarelor sper sa nu am probleme.eu din romania pun motorina doar in august cand vin in tara sper ca pe aici pe la macaronarii astia sa fie mai buna si sa nu am probleme.am deja 43000km si nu am avut neplaceri
                                Last edited by cla 26; 15 March 2009, 17:34. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google