de segmentare la diesel inca nu am auzit pe nimeni sa faca, in schimb stiu pe cineva care a facut o segmentere la o solentza 1.4 la 370.000, facuti in conditii de taxi.
Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.
Collapse
X
-
am spus la 80000 ,spun si la 85000 in 28 luni,doar consumabile,doar aral semisintetic,doar motorina petrom sau omv.in rest nici'o problema.vorbesc de 1,5 dci 65 de cai
Originally posted by radu2008 View PostCatalin ai schimbat parbrizul si ti-a aparut rugina in acea zona din greseala de montaz sau cum au ras vechiul silicon si au zgariat vospeaua unde l-ai montat la o firma serioasa sau la una de cartier ca si eu am crepat parbrizul si ma tem sa nu apara rugina ulterior scuze ca am deviat de la sibiect!
Scrie nene romaneste!!!!!!
Comment
-
B 74 NYT: la ce interval schimbi filtrul de motorina?
Totusi imi pare un pic exagerat sa schimbi un ulei garantat 15.000 la 5000.
Cread ca un ulei semisintetic duce fara pb cel putin 10.000.
Si faza cu "dat inca o cheie" nu am priceput-o: adica fara ulei in motor il mai pornesti? hmmm
Si din cate stiu eu multi mecanici nu prea sunt de acord cu aceste solutii de curatat injectoare sau motor in interior, cica pot face uzuri sau cine mai stie ce exact.
Si eu o sa pun consumabile de la turci (filtre ulei si aer) ala de motorina prefer sa fie original.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
filtre?
Originally posted by ovimiha View PostB 74 NYT: la ce interval schimbi filtrul de motorina?
Totusi imi pare un pic exagerat sa schimbi un ulei garantat 15.000 la 5000.
Cread ca un ulei semisintetic duce fara pb cel putin 10.000.
Si faza cu "dat inca o cheie" nu am priceput-o: adica fara ulei in motor il mai pornesti? hmmm
Si din cate stiu eu multi mecanici nu prea sunt de acord cu aceste solutii de curatat injectoare sau motor in interior, cica pot face uzuri sau cine mai stie ce exact.
Si eu o sa pun consumabile de la turci (filtre ulei si aer) ala de motorina prefer sa fie original.
Comment
-
Da' ce frate...mergi cu bidonul ca la vechea dacie ?
ON TOPIC :taximetristii de la mine din oras au toti peste 300.000(au fost cumparate cam in acelas timp),si se lauda ca nu au schimbat decit consumabile.Eu personal am decit 42.000,si deocamdata nu miriie...ulei folosesc Elf 5w-40,la 10.000.filtru ulei de uzina,filtru de aer de Filtron,iar de motorina...am facut o data pe grozavul si am luat de srl.si l-am schimbat singur,si la doua zile am fost nevoit sa-l schimb in reprezentanta,ca a fost defect din fabrica.Acum m-am invatat minte,si ma duc la ei...ca un catelus cuminte.
Comment
-
Salut,cu respect ptr. toti membrii loganclub.Sa va povestesc si eu ceva am un logan 1.5 dci 85 cp,nu-i vorba de mine ci de cumnatul meu care a achizionat un reno clio cu acelasi motor ca al meu.Km. parcursi de el pina in prezent 13500,alimentat exclusiv numai de la lukoil si deja are probleme cu injectoarele,fost cu masina in service reprosat faptul ca peco mai prost nu putea sa aleaga,faptul cu garantia pica au zis ei deoarece nu intra pe garantie injectoare picate din cauza motorinei.
Comment
-
Originally posted by Red_Alin View PostCorect.S-a mai discutat asta pe alt thread.
Comment
-
La Lukoil depinde ce statie...majoritatea sunt praf dar au si statii ok...combustibilul este bun daca nu s-ar face manarii. Se pare ca este mai usor de a face manevre la Lukoil...asta ar fi si problema lor...cu Rompetrolul e mai aiurea pt ca aia au aditivi interzisi in multe tari, deci chiar si cu un combustibil de prima mana poti avea probleme serioase...Acum ma gandesc, de ce le-ai zis ca bagi de la Lukoil? Daca ziceai ca bagi de la OMV se repara pe garantie?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cred ca ar trebui sa ii rugam pe cei de la Dacia sa faca o lista cu benzinariile de unde sa alimentam.
On topic: 48000 fara probleme, doar ulei si filtre.
Comment
Comment