Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire

    Salutare,sunt nou pe forum si am o intrebare .De cand cu temperaturile joase,diesel-ul meu da rateuri,nu porneste tot timpul si se opreste motorul in mers.Unii au spus ca ar fi de la motorina ca ingheaza pe conducte,altii ca ar fi pompa electrica...Voi ce ziceti?

  • #2
    Pompa elecrica nu exista,motorina poate fi o cauza,doar daca nu ai alimentat din toamna. Verifica-ti pierderile de motorina in returul injectoarelor,e o cauza de a nu porni si de a se opri in relanti... Unii meseriasi iti vor recomanda sa inlocuiesti regulatorul de debit...,sa nu o faci pina nu rezolvi cu pierderile in retur...

    Comment


    • #3
      Buna dimineata,

      Calitatea motorinei iti da de lucru, aceasta poate congela in filtrul de motorina, asta daca bujiile incandescente-releu comanda bujii, sunt in regula. Fara o bujie din cele 4, porneste, dar fara 2 bujii la temeperaturi scazute, poate porni sau nu. Bafta la verificari.

      Comment


      • #4
        salut

        Salut, eu zic sa nu trecem direct la injectoare, pune-o pe tester posibil sa-ti dea eroare la senzorul cu came mai precis mufa acestuia sa faca intreruperi.Bibilesteo bine mufa, desfao mai strangei pinii, dai cu spai de contacte, daca nu reusesti posibil sa necesite schimbat senzorul.

        Comment


        • #5
          Pune masina pe Tester si doar atunci vei vedea ce eroare iti arata. Si eu am avut probleme cu pornirea grea si a fost de vina Senzor Axa Came si Senzor Volanta.Poti lua in calcul si acesti senzori. Dar cel mai sfant este un Tester care iti arata ce problema ai. Sper ca am fost de folos!

          Comment


          • #6
            Originally posted by lenush64 View Post
            Pompa elecrica nu exista,motorina poate fi o cauza,doar daca nu ai alimentat din toamna. Verifica-ti pierderile de motorina in returul injectoarelor,e o cauza de a nu porni si de a se opri in relanti... Unii meseriasi iti vor recomanda sa inlocuiesti regulatorul de debit...,sa nu o faci pina nu rezolvi cu pierderile in retur...
            Lenush64 la faza cu pierderi de motorina si retur injectoare este simplu ,te uiti la furtunele de alimentare ,daca sunt bule de aer este clar undeva este o problema daca nu ,se cauta in alta parte cum spunea colegul ( injectoare si asa mai departe )

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google