Problema Filtru Ulei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pt. Bogdan
    Mulțumesc pentru detalii.Voi încerca, în primul rînd,un test de presiune,la ralanti și în sarcină,la intervale de timp.Sper să găsesc și un mecanic bun.Nu prea știu sistemul de ungere ,dar mi se pare bizar că circuitul se dezamorsează în timp.Poate e cineva care să-mi dea o schemă a circuitului de ungere.La tine persistă situația în continuare,chiar și după înlocuire filtru,ulei?

    Comment


    • #17
      Salut,
      Persista in continuare, dar nu ii mai dau atentie. Am venit cu ea din Ungaria, cam 1000 de kmdus, 1000 km intors, o mers foarte bine( nu a fost menajata pe autostrada) si nu s-a aprins nici un bec, iar, in parcari, unde opream sa fumez, stateam cu ea pornita, iar la ralanti nu se aprindea martorul de ulei, ceea ce ma duce cu gandul ca se dezamorseaza sistemul de ungere, adica tot uleiul se scurge in baia de ulei.
      Nu am, din pacate, o schema de ungere, ca o impartaseam cu cea mai mare placere, daca iti era de ajutor.

      Comment


      • #18
        Găsesti manualul de Logan pe net.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Mulțumesc.Poate mai învăț ceva.

          Comment


          • #20
            Salutare. Am reusit sa merg la mecanic cu masina intrun final. Verdictul este crunt. Doi cuzineti coaxiali cazuti in baie. Asa ceva se intampla la 1 din 1000 de masini sau poate si mai mult. Motorul praf. Uleiul plin de span. Concluzie trebuie sa cumpar al motor SH daca mai vreau sa mai tin masina. Nu se merita sa il fac pe asta ca ma costa cat nu face masina.

            Comment


            • #21
              Pai si toata treaba asta s-a datorat unui filtru de ulei montat gresit si de aici au inceput problemele cu pompa de ulei ? respectiv intreg motorul distrus ?ori problema era inceputa de la alte interne ale motorului rezultand defectarea pompei si de aici s-a dus de rapa tot ?
              Last edited by prometheus; 30 October 2016, 18:39.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #22
                Nu era nici o problema cu filtrul daca nu se intampla nenorocirea si daca nu era span in ulei. Sa infundat practic cu span.

                Comment


                • #23
                  Ok am inteles , deci nu sistemul de ungere avea probleme in prima faza, ci altceva la fel de grav pe la vibrochen! nasol!
                  Gasesti multe motoare la dezmembrari , ai de unde alege , numa` parale sa ai!!Bafta in alegerea unui motor bun , cu putina rabdare gasesti!!
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #24
                    Eu am impresia ca ungerea a fost deficitara; cuzinetii de palier nu au voie sa se roteasca, mai ales ca au si un ghidaj opritor in acest sens, daca lubrifierea este corecta.
                    In cazul colmatarii filtrului de ulei, acesta are posibilitatea sa trimita ulei nefiltrat; deci pompa pare sa fie cauza.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Probabil filtrul de ulei folosit de Catalin, este cel cu cod Logan Renault 8200768913, producatorul recomandandul pt toate modelele de Logan( benzina si diesel) cu presiunea de deschidere de 1.3 bari.
                      Mi-e greu sa cred ca a fost montat gresit, poate Catalin a avut probleme inainte de schimb. Cert e ca din cauza filtrului infundat, a aparut lipsa presiunii si implicit a ungerii( drept dovada si cuzinetii scuipati afara de pe arbore,partea de palier, unde acei cuzineti(montati pe bloc) au canale de ungere si orificii de patrundere pt ulei in canalul respectiv).
                      Chestia e ca de cate ori mi-am cumparat uleiul si filtrele, am cerut ca cel de ulei sa fie pt diesel, nu chestii de genu " e de benzina dar merge si pe diesel". Treaba asta am intalnit-o la un magazin care vindea piese pt Dacia. Mai bine cumpar Purflux( cod LS933) pt motorul meu si stiu ca e pt Diesel.
                      Pt motorul lui Catalin, Purflux are codul LS 932( motor fabricat pana in 08/07).
                      Sincer, imi pare rau sa citesc descoperirile facute dupa demontarea motorului.
                      La tine, ce costa foarte mult cred ca e arborele cotit, si posibil, cum a frecat pe capacul palierului fara cuzinet, s-ar putea sa fie si un bloc motor( capacele palier sunt piese neinterschimbabile). Pacat!
                      Multa bafta la cautat un motor SH!

                      Si inca o chestie:
                      Cuzinetii la acest motor nu au pinteni si ghidaj de blocare/montare, nici cei de la biela si nici cei de la palier.
                      Si chiar si cu pinteni de montare, am vazut cuzineti suciti pe biela/palier, cu arbore facut praf( nu mai putea fi rectificat), asa ca nu ma mira( cauza era lipsa ungerii/ungere defectuoasa pe timp de iarna plus "talpa" aferenta) dar la motoare mai vechi, nu la acestea.
                      Last edited by bogdan83; 1 November 2016, 14:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Asa se intampla cand lasi prea mult uleiul cat si filtrele....
                        Eu cred ca pe langa faptul ca uleiul a fost petard, cel mai important este ca a fost lasat prea mult, peste interval in motor....apoi nu a mai avut protectie si sa dus dracu vilbrochenul, filtrul de ulei a fost doar "eroul salvator" cat a putut, pana sa umplut de span

                        Problema a fost ca uleiul cel mai probabil nu a asigurat protectie pt ca a fost tinut mult prea mult in motor.....nu neaparat petarda ci intervalul de schimb

                        El a avut ghinion cu vilbrochenul/cuzineti....acolo a fost mai slaba calirea pieselor.....altora am vazut ca le-a afectat arborele cu came ( lui edy parca nu?)

                        Dupa cum pare diesel-arele logan par sa faca invers VAG-urilor......nu fac sludge sus ( culbutori) insa se uzeaza jos....

                        Comment


                        • #27
                          Presupun ca a existat un moment t0 in care se mai putea salva ceva.
                          Pt informare generala, cand a fost acel moment? Zgomot specific, culoare ulei?, miros? Pentru cultura mea generala, cand deschid capota motorului la ce sa ma uit, ascult cu urechea?
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #28
                            Exista acel moment, dar e greu de depistat....tocmai de aceea se respecta intervalele de schimb si eventual un ulei de calitate....

                            Dar....
                            -daca incepe sa consume ulei fara sa pierzi pe la imbinari
                            - esapamentul e negru unsuros si mai scoti si albastru dupa tine
                            - busonu de la orificiul pt umplere ulei este murdar cu namol sau depuneri spumoase albe..
                            - capacul de la culbutori e noroios...il verificati bagand un deget pe orif umplere de jur imprejur
                            -compresia scade sub 10...etc

                            E semn ca trebuie sa luati atitudine...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Hirayama View Post
                              - busonu de la orificiul pt umplere ulei este murdar cu namol sau depuneri spumoase albe..
                              -
                              Acum si la mine pe vremea asta mai racoroasa am acele spume la capacul de umplere , cauzate cel mai probabil de la condensul ce se formeaza pe interiorul capacului de la culbutori!! sa nu va induca in eroare acest lucru , sa va speriati ca aveti probleme cu garnitura de chiulasa !

                              Nu intotdeauna acea spuma insemna si ca motorul ar avea probleme.
                              Last edited by prometheus; 2 November 2016, 23:45.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                Titane.....nu are voie sa faca nimic acolo ! decat ulei si atat.....

                                De curiozitate baga un deget inauntru si manjeste capacul chiulasei si vezi ce iese....

                                Nu e semn direct ca motorul ar avea probleme....ca duce si putina spuma, dar e semn ca uleiul e cam.....sau e contaminat cu diverse .....sau ai gaze de carter....


                                Repet.....in baie/Capac + rampa culbutori nu are voie sa fie decat ulei, fara spume


                                P.S: la mine e doar ulei, negru chiar, dar doar ulei.....la mine de ce nu a facut spume?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google