Problema Filtru Ulei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vezi sa nu fi cazut o bucatica prin rampa si sa faca efervescenta acolo...

    Dar nu cred ca este numai aia, pt ca mai sunt colegi cu asa ceva...posibil ca regimul de mers al motorului+ recircularea gazelor + un ulei mai modest+...pasta etc sa duca toate la asa ceva...

    Nu am vazut asa ceva in mod obisnuit si cu atat mai mult sa fie considerat normal..

    Daca renault zice ca e normal, se poate pisa pe motor...e la fel ca la fsi sau tdi unde iti da consum de ulei by default si zic ca e normal...

    E ok...ala haleste ulei si asta face spume...

    Comment


    • #62
      Este posibil sa faca un soi de efervescenta dar am facut de atunci la schimburi de ulei(adica ar cam fi trebuit sa se fi curatat acele depuneri de mastic) ca mai ca incep sa cred ca de la prea multe schimburi motorul meu incepe sa faca "spume" la propriu

      In prima faza voi incerca o alta vascozitate de ex. Elf 900 SXR 5w-30 evident cu filtru de ulei de origine , si voi tine sub observatie.
      Last edited by prometheus; 4 November 2016, 15:58.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #63
        Vezi sa nu pui prea mult ulei...ideal sal lasi la jumatatea intervalului min-max

        Cand til schimba, uitate la cum arata cel folosit...daca are aspect laptos, e contaminat cu ce vrei tu..apa, condens, antigel

        Puteai alege ceva mai bun ca elf 5w30 ...asta e A5 nu?

        Daca poti verifica si eventual curata traseul gazelor de carter ...sau cum aveti voi la D4f...
        In ultima instanta sunt motoare si motoare...unele mai bune , altele..

        Comment


        • #64
          De fiecare data cand am scos uleiul folosit din baie , avea culoarea normala a unui ulei folosit adica negru si unsuros.
          Eu intotdeauna pun 3.6/3.7 litri in motor asta insemnanad fix maxim fara sa depaseasca marcajul.

          Da Elf-ul 900 SXR 5w-30 este un A5.

          Iti dai seama ca intram imediat in alerta daca aveam fum ciudat pe toba/toba murdara , antigel contaminat sau bule iesind pe la vasul de expansiune , sau ulei contaminat , sa observ vreo culore ciudata a uleiului in momentul in care il schimbam etc Totul este in regula cu exceptia acestei spume nenorocite care o am doar in acesta perioada , in momentul in care incepe sa se incalzeasca afara dispar si aceste spume de sub capac , dar vreau sa scriu ca dispar definitiv numai am absolut nimic sub capac , doar uleiul care ajunge pe el si atat!!!
          Last edited by prometheus; 4 November 2016, 16:21.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #65
            Dau cu presupusul...99% este condens datorita reg de utilizare a masinii + ulei neconform, nu reuseste sa neutralizeze spuma.
            Astept sa faci schimbul de ulei, acum cat este rece, poate reusesti sa dai peste un ulei bun, sa fac si eu dupa tine.....
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #66
              E de la condens, asa făcea și la 1.6 8v. Posibil sa întâmpine și alții problema și sa nu verifice, neglijeze problema.

              Comment


              • #67
                La 1.6 8v la mine nu a facut niciodata.....si nici la 1.6 16v....

                Poate fi condens....poate fi conducta recirculare gaze ( sau cum ii zice) fisurata si face condens suplimentar de acolo.....chestia e ca folosind ceva de calitate (ulei) nu are voie sa faca spume

                Comment


                • #68
                  Mai sunt cazuri de posesori D4F care au acest fenomen in perioadele in care temperatura scade sub 7-8 grade C , din acest motiv nici nu m-am agitat foarte mult cand am sesizat prima data fenomenul la mine , am zis ca "asa face toate" insa ma gandesc cum sa pot rezolva cumva situatia , fie sa ma duc la un service unde sa-mi repuna capacul culbutori , de data asta fara vreun mastic , curatat totul bine si lasat doar garnitura noua pe capac sau sa schimb uleiul cu ceva mai ok decat Elf 5w-40 sau sa le fac pe ambele.

                  Oricum motorul merge impecabil , fara zgomote suspecte sau alte ciudatenii.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #69
                    In perioada asta rece cu dacia oil 5w30 la 1,6 16v aveam si eu acea spuma de care se vorbeste,cu mobil 1 5w30 esp,mobil 1 0w40 si acum total 0w30 in acelasi regim de exploatare nici gram,picatura de spuma.

                    Comment


                    • #70
                      Deci uleiul este de vina, multumesc portocala pt coment, daca ar mai veni si alti colegi cu adaugiri la asa ceva, ar fi binevenit.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #71
                        Mda, același lucru mi-a zis și Fabian ca și mașina lui avea spuma când avea 1.6 8v.

                        Comment


                        • #72
                          In dim. asta am sters spuma de pe buson si am facut vreo 30-40 km opriri/porniri , nexam spuma!! chiar deloc!! tind sa cred ca se adunase in trecut acolo acum cu vremea asta - asa foarte putin de fiecare data pana cand s-a acumulat ce se vedea in poze.

                          Nu stiu cum este la voi tot la D4F dar la mine cu motorul la ralanti si buson scos se simt destul de tare acele gaze de carter adica se simt bine la mana!!! iar pe furtunul ce duce catre carcasa filtrului de aer nu simteam absolut nimic parca era deconectat de la motor efectiv si curat , uscat chiar!!! la voi se manifesta la fel ?
                          Last edited by prometheus; 5 November 2016, 13:15.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #73
                            Da si la mine la fel, 4+4km cu 30min oprire,temp ext 3grd, nu am spuma. Drum intins 50km temp ext 10-15grd, nu am spuma. Cred ca tine si de umiditate, presiunea aerului (clima in general). Uleiul folosit Elf 5W40. Si la mine se simt gazele din carter la buson cand tin mana - este ceva normal. Oricum, Prometheus, la urmatorul schimb de ulei recomand sa incerci altceva, ca sa vedem daca uleiul influenteaza ceva la motorul de 1.2.
                            Attached Files
                            Last edited by Oti; 5 November 2016, 19:09.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google