Nu-mi Depaseste 2.500 Ture / 80 Km La Ora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu-mi Depaseste 2.500 Ture / 80 Km La Ora

    Salut!

    Datele problemei:
    Logan dCI 1.5, 2006, 140.000 km, schimbat filtru motorina si aer, ulei motor, lichid frana, ulei transmisie.

    - Porneste ok, zgomot specific de disesel cu tzacanit.
    - cand motorul este rece (pana in 4 pavele la temperatura lichid racire) nu am probleme.
    - am observat ca dupa ce se incalzeste motorul si din a 4a vreau sa dau a 5a, la 2.500 de ture si 80 km pe ora nu mai poate sa urce nici in turatii nici in viteza (parca as avea limitator, desi am pedala la fund.
    - am si un zgomot ciudat care apare CATEODATA cand reuseste sa sara de acest prag, undeva la 3.000 de ture, iar cand aud iau piciorul de pe acceleratie. Zgomotul poate fi descris ca o scapare de presiune, ca un fel de "nos" la masinile de curse . CEVA DE GENU.

    Ce poate sa fie? Sugestii?

  • #2
    e o scapare de presiune asa cum intuiesti. urmaresti traseul admisie- turbo-evacuare si-ti dai seama unde. eventual turezi masina pe loc si cineva verifica ...
    daca traseul e perfect te duci in servis si-ti verifica turbo si egr-ul
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      egr blocat? sau foarte murdar?
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #4
        Incearca sa vezi daca nu e crapata asta LINK

        Comment


        • #5
          Verifica furtunele sa nu aiba vreo fisura. Din cate stiu egr iti intra cand ai motorul cald si e in sarcina. E foarte posibil sa fie piesa de mai sus.

          Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Eu nu puteam sa depasesc 140 km.h! Stiu ca e logan dar totusi.... Aveam egr infundat si blocat ,dar verifica si furtunele ....e ciudat....doar la 80 !
            Cu 4-a poti sa treci de 80 ?

            Comment


            • #7
              Al3x4nd7u: Nu pot sa trec de 80 nici cu a 4a, nu.

              O sa merg peste o saptamana la un service pt ca nu ma pricep sa inlocuiesc furtune si alte chestii, din pacate. Cu toate astea sper ca cei de la service sa nu zica din prima "turbina", ca le dau in cap cu ceva

              Comment


              • #8
                PAI , mergand cu furtun spart mai mult timp a intrat si mizerie la turbina. de asta la primele semne ca masina nu merge in parametrii mergi in servis sau repar-o singur, nu dupa ce intrebi pe forumuri si te plictisesti sa mergi asa.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Costi-bc View Post
                  PAI , mergand cu furtun spart mai mult timp a intrat si mizerie la turbina. de asta la primele semne ca masina nu merge in parametrii mergi in servis sau repar-o singur, nu dupa ce intrebi pe forumuri si te plictisesti sa mergi asa.
                  ce sa zic, tu ai dreptate. cand cere, da-i.
                  dar nu sunt bani. basca, acuma nu e nici timp, ca e sf de an.

                  o sa merg la un service serios, nu de cartier si o sa postez ce-mi zic baietii.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google