Anulare EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Altu care vrea sa anuleze EGR
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #17
      mufa e undeva langa turbina la dci85, unde controlul egr e electric, la dci70 cred ca e control hidraulic...
      xoby, nu-i necesar ca s-o scoata daca a intrebat, poate omul doar a vrut sa se informeze. in caz contrar, colegului performant ii urez sa si-o scoata fericit (mufa) si il rog pe aceasta cale sa ne anunte cand va desface motorul ca sa-l curete...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Lasa Seba ca mai sunt si oameni destepti.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #19
          Daca se scoate mufa, se aprinde martorul in bord.
          Am doua intrebari: dupa reconectare, se stinge becul? ramane memorata vreo eroare?

          Multam!
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #20
            se stinge becu si nu ramane nicio eroare memorata

            Comment


            • #21
              salut
              am si eu o intrebare: este vreo problema daca merg cu mufa scoasa de la EGR?
              am schimbat de curand injectoarele si supapa EGR pe care le-am luat de pe un logan 1,5 dci si a inceput sa scoata fum negru.
              toate testerele (patru) nu indica nici o eroare... am scos mufa de la EGR si nu mai scoate pic de fum. dauneaza motorului daca merg in continuare fara EGR?
              MULTUMESC

              Comment


              • #22
                Pentru cei care stiu engleza uitati-va aici http://www.youtube.com/watch?v=AMPzu6-i6ik.
                Cred ca e destul de la obiect. Egr-ul este sub cutia filtrului de aer in partea stanga.

                Comment


                • #23
                  -dar ai facut si tu un control pe banc daca ai schimbat injectoarele fara pompa,adica testul de calibrare a pompei cu injectoarele
                  -cea mai mare prostie sa luati injectoare fara sa faceti calibrarea lor cu pompa
                  la inj vechi pompa stie cum trebuie sa distribuie motorina la inj noi nu mai stie asa ca intai cere informatii nu va mai luati dupa x si y ca daca pui inj noi merge masina mai bine
                  -fum iti scoate ca pompa baga prea multa motorina -iar daca scoti mufa la egr ai observat ca ti-a crscut si consumul de carburant sa nu imi spui ca nu ca nu te cred,fumul ti-l scoate ca nu ai arderea cum trebuie a motorinei
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    eu mi-am anulat egr-ul si masina consuma mai putin ca niciodata si nici nu scoate fum.
                    1.5dci
                    B-04-RZZ

                    Comment


                    • #25
                      vara,primavara, e smecherie sa-l scoti...iarna nuuuuuuuuuu(sau cand e rece afara).
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by X@by View Post
                        Lasa Seba ca mai sunt si oameni destepti.
                        destepti sunteti voi care faceti 10000 pe an dar noi care facem 200000 an ce sa mai spunem???am facut toate testele posibile pe dci 1,5 si nu cred ca se pricepe careva mai bn k noi taximetristii.Daca aveti intrebari,spune-ti??

                        Comment


                        • #27
                          de la egr creste consumul?

                          pana acum 6 luni mergea f bine. consuma 5% ,acum nu trage bine deloc si a crescut consumul intre 7si 10%. a mai patit cineva?
                          Last edited by craciungeorge; 6 December 2009, 09:24. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by adytsx View Post
                            ...am facut toate testele posibile pe dci 1,5 si nu cred ca se pricepe careva mai bn k noi taximetristii.Daca aveti intrebari,spune-ti??
                            intreb si eu in aceleasi stil in care ai rapsuns tu cat de grozavi sunt taximetristii. nu de alta, dar deocamdata ma indoiesc profund ca 3 din 4 stiu sa explice corect de ce creste consumul cand scoti termostatul...
                            a, ca unii dintre voi au facut teste, de acord. dar pana sa decretezi ca taximetristii se pricep...ma bate gandul sa merg la un taximetrist sa-mi resofteze ecu si eventual sa-mi schimbe axele cu came. ce sanse reale am sa nu-mi f#$% motorul? iti zic eu, foarte mici...eu sunt de parere ca cel mai bine mergi la ala care se pricepe, nu te duci la doctor sa-ti repare telvizorul, la taximetrist sa-ti repare motorul sau la electronist sa-ti aranjeze gradina. pt ca nu se pricep, niciunul, la treaba celuilalt.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              dupa cum va spus si felix e treaba vara cu el, iarna sau pe timp racoros si consuma ceva mai mult si nu face arderea completa mai ales pana se incalzeste motorul.
                              in rest daca il dezactivezi castigi un pic de raspuns la pedala in accelerare deoarece back-presure ul se duce tot in paletii turbinei si nu si pe admisie cum o facea inainte, forteaza un pic turbina sa ajunga la turele ei...
                              turbo makes torque and torque makes fun

                              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                              Comment


                              • #30
                                turbo diesel

                                am si eu un logan...si nu imi mai are sprintuu ala ca la inceput..akolo de la 2700ture nu mai deschide turboo....care ma poate ajuta si pe mn cu cva sfaturi????ms

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google