Altu care vrea sa anuleze EGR
Anulare EGR
Collapse
X
-
mufa e undeva langa turbina la dci85, unde controlul egr e electric, la dci70 cred ca e control hidraulic...
xoby, nu-i necesar ca s-o scoata daca a intrebat, poate omul doar a vrut sa se informeze. in caz contrar, colegului performant ii urez sa si-o scoata fericit (mufa) si il rog pe aceasta cale sa ne anunte cand va desface motorul ca sa-l curete...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
salut
am si eu o intrebare: este vreo problema daca merg cu mufa scoasa de la EGR?
am schimbat de curand injectoarele si supapa EGR pe care le-am luat de pe un logan 1,5 dci si a inceput sa scoata fum negru.
toate testerele (patru) nu indica nici o eroare... am scos mufa de la EGR si nu mai scoate pic de fum. dauneaza motorului daca merg in continuare fara EGR?
MULTUMESC
Comment
-
Pentru cei care stiu engleza uitati-va aici http://www.youtube.com/watch?v=AMPzu6-i6ik.
Cred ca e destul de la obiect. Egr-ul este sub cutia filtrului de aer in partea stanga.
Comment
-
-dar ai facut si tu un control pe banc daca ai schimbat injectoarele fara pompa,adica testul de calibrare a pompei cu injectoarele
-cea mai mare prostie sa luati injectoare fara sa faceti calibrarea lor cu pompa
la inj vechi pompa stie cum trebuie sa distribuie motorina la inj noi nu mai stie asa ca intai cere informatii nu va mai luati dupa x si y ca daca pui inj noi merge masina mai bine
-fum iti scoate ca pompa baga prea multa motorina -iar daca scoti mufa la egr ai observat ca ti-a crscut si consumul de carburant sa nu imi spui ca nu ca nu te cred,fumul ti-l scoate ca nu ai arderea cum trebuie a motorineisigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
vara,primavara, e smecherie sa-l scoti...iarna nuuuuuuuuuu(sau cand e rece afara).
Comment
-
Originally posted by X@by View PostLasa Seba ca mai sunt si oameni destepti.
Comment
-
Originally posted by adytsx View Post...am facut toate testele posibile pe dci 1,5 si nu cred ca se pricepe careva mai bn k noi taximetristii.Daca aveti intrebari,spune-ti??
a, ca unii dintre voi au facut teste, de acord. dar pana sa decretezi ca taximetristii se pricep...ma bate gandul sa merg la un taximetrist sa-mi resofteze ecu si eventual sa-mi schimbe axele cu came. ce sanse reale am sa nu-mi f#$% motorul? iti zic eu, foarte mici...eu sunt de parere ca cel mai bine mergi la ala care se pricepe, nu te duci la doctor sa-ti repare telvizorul, la taximetrist sa-ti repare motorul sau la electronist sa-ti aranjeze gradina. pt ca nu se pricep, niciunul, la treaba celuilalt.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
dupa cum va spus si felix e treaba vara cu el, iarna sau pe timp racoros si consuma ceva mai mult si nu face arderea completa mai ales pana se incalzeste motorul.
in rest daca il dezactivezi castigi un pic de raspuns la pedala in accelerare deoarece back-presure ul se duce tot in paletii turbinei si nu si pe admisie cum o facea inainte, forteaza un pic turbina sa ajunga la turele ei...turbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
Comment