Anulare EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am scos valva EGR si era rupta in doua, efectiv am ramas cu supapa si o ureche de prindere, respectiv mecanismul de actionare si celelalte 2 urechi. Postez aici ca sa nu deschid o alta discutie despre valva EGR (am DCI de 70 CP), si rog un administrator daca doreste sa mute pozele cu valva rupta (postat la DCI 70 CP - Probleme TURBOSUFLANTA). Mentionez ca nu am rupt-o eu deoarece 75% din grosimea talpii era afumata, iar ruptura nu e proaspata.

    Comment


    • #32
      Originally posted by moiadcosmin View Post
      am si eu un logan...si nu imi mai are sprintuu ala ca la inceput..akolo de la 2700ture nu mai deschide turboo....care ma poate ajuta si pe mn cu cva sfaturi????ms
      incearca sa apelezi la un taximetrist ca ei se pricep la toate,inclusiv la nerespectarea regulilor de circulatie si fac 20000 km pe an nu ca mine 12000 km,dar eu iti spun,curata EGR,daca nu stii cum intra la "my ride" cauta "furia blonda B 74 NYT" si vezi acolo ce si cum...stima all
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #33
        Originally posted by moiadcosmin View Post
        am si eu un logan...si nu imi mai are sprintuu ala ca la inceput..akolo de la 2700ture nu mai deschide turboo....care ma poate ajuta si pe mn cu cva sfaturi????ms
        Da!! verifica admisia!! daca nu ai etansietate asta e simptomul!

        Comment


        • #34
          stie cineva de ce cand schimb din treapta mica in mare si am peste 2500 de ture se aude un zgomot la motor, un fel de "ciricait de avans" ca la dacie cand mergeam cu gazolina?

          Originally posted by moiadcosmin View Post
          am si eu un logan...si nu imi mai are sprintuu ala ca la inceput..akolo de la 2700ture nu mai deschide turboo....care ma poate ajuta si pe mn cu cva sfaturi????ms
          aceleasi simtome vad ca incepe sa le aiba si al meu.oare daca il forjez eu putin nu si-o da drumul?
          Last edited by popavlm; 29 January 2011, 17:41. Reason: Automerged Doublepost
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #35
            Fratilor fiecare se crede mai destept decat celalalt aici.Daca tot vorbiti,macar sa vorbiti despre ce defectiuni ati avut voi si cum ati procedat pentru remediere.
            Eu am mers o zi cu mufa egr scoasa puna a schimbat mecanicul electrovalva care se pare ca imi era defecta,la consum nu m-am uitat dar va spun ca a fost o diferenta ca de la cer la pamant, mai ales ca mie nu imi tragea prea bine. Mecanicul mi-a spus ca functioneaza aproape la parametrii optimi fara mufa si tind sa cred ca asa este.Parca era mai brutala in accelerare,cel putin mie asa mi s-a parut si suna putin diferit fata de acuma cand este cu alta electrovalva,oricum imi place mai mult cu mufa pusa decat fara.

            Comment


            • #36
              la intrarea in admisiea aerului din turbina este un furtun negru din plastic, dupa el este un corp de aluminiu si sub el o sa vedeti o conducta din inox, gomfrabila, cu rabdare se scot colierele si se face un dop din otel, in acest fel nu mai intra gaze arse din evacuare, mizeria care se depune pe EGR si din acest moment adio la blocarea EGR. va spun din proprie experienta ca nu o sa mai aveti probleme si motorul va merge OK.

              Comment


              • #37
                cel mai bine dai toata instalatia de la EGR jos (valva,corp EGR,teava aia de aluminiu) si le cureti si o sa fie mult mai bine, cel mai probabil sunt foarte multe depuneri pe acolo si de aceea ti se pare ca nu mai merge cum mergea. Bafta
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Confectionat flanse din otel atat la intrarea in valva (pe galeria de evacuare) cat si la iesirea din valva, ca sa izolez complet valva, pentru conservarea ei in timp; a ramas conectata electric, computerul nu da nici o eroare, masina functioneaza foarte bine de vreo 80.000km (mai are un pic si face 120000km), iar ultimul ITP din mai 2011 a iesit "la limita" - au insistat mai mult la masina mea, ca li s-a parut ca e ceva in neregula, dar mi-au dat euro4 si mi-au recomandat sa merg la o verificare "sa nu fie ceva la injectie" (ei nestiind despre ce e vorba) In rest nu pot spune ca masina trage mai bine sau mai prost, pentru ca eu nu am simtit absolut nici o diferenta cu EGR si fara EGR, dar ma simt mai bine stiind ca admisia masinii nu se mai umple de taciune. Ce am observat, este ca motorul se incalzeste ceva mai repede de cand am tras EGR-ul pe dreapta (mai ales iarna) - a nu se intelege ca se supraincalzeste.

                  Comment


                  • #39
                    ok pregateste bani pentru un nou catalizator , motorul nu are cumsa se incalzeasca mai repede fara egr , egr -ul nu e pus degeaba acolo doar sa bage gaze arse inapoi in camera de ardere sa fim seriosi si nu va consuma mai putin si nu se va infige mai tare , deci nu vad avantajele printre atatea dezavantaje
                    Last edited by edee; 19 April 2012, 22:31.

                    Comment


                    • #40
                      Mai erau unii pe aici ce ziceau ca e mai bine fara ABS. Vad ca aici se scrie ca e mai bine fara EGR. Cred ca si AirBag-ul e in plus. Am citit topicul asta si nu-mi venea sa cred. Dar eu cred ca loganul va ajunge ca vechia Dacie, la care sa mestereasca toti. Treziti-va, sunt motoare Euro 4 Euro 5, cum puteti sa anulati EGR-ul. Lasati masinile cum au fost ele. Chiar credeti ca EGR-ul este nefolositor? Mai exista acum motoare fara EGR? Doar in Romania este posibil asa ceva.

                      Comment


                      • #41
                        in primul rand consumul creste cu egr anulat mai ales urban , rupi catalizatorul , motorul se incalzeste mai greu , si multe altele care imi scapa , oricum la turatii mari egr -ul nu ti mai recircula gazele deci anularea este inutila , mi se pare la fel ca alea cu "mi-am pus filtru sport , rupe acum"
                        Last edited by edee; 20 April 2012, 14:13.

                        Comment


                        • #42
                          Cu EGR decuplat motorul se incalzeste mai repede. EGR baga in camera de ardere gaze deja arse, adica fara oxigen. Deci la acelasi volum de aer in camera de ardere, avem mai putin oxigen, deci mai putin combustibil, adica o temperatura mai mica. Asta e si rolul EGR, sa REDUCA temperatura din camera de ardere, pentru ca astfel nu mai apar compusi poluanti, oxid de azot adica.
                          Pana aici nu ma deranjeaza neaparat. Problema e ca baga in admisie gaze de esapament NEFILTRATE. Asta m-a deranjat si de asta am anulat EGR, din soft. Facand aceasta modificare in soft, nu apare fum negru suplimentar la evacuare, deoarece ECU face amestecul tinand cont ca EGR e dezactivat.

                          Comment


                          • #43
                            Ce inseamna gaze esapament nefiltrate. Cum arata alea filtrate? Intr-un cuvant ai procedat gresit. Nu este bine ca l-ai dezactivat.

                            Comment


                            • #44
                              Gaze nefiltrate = gaze cu funingine. Care se depune, infunda, si face tot ce stie ea mai bine, in acest sens.

                              Mi se pare ca la noua genaratie de motoare ENERGY Renault, gazele sunt mai intai filtrate de Filtrul de Particule, apoi introduse in motor:
                              "Recircularea gazelor de esapament (EGR) : Asemenea motorului Energy dCi 130,
                              Energy dCi 110 adoptă tehnologia EGR de presiune joasă.
                              Această tehnologie consistă în recuperarea gazelor de esapament mai în aval, după trecerea
                              lor în turbină si în filtrul de particule
                              .
                              Aceste gaze sunt apoi răcite într-un schimbător de presiune joasă înainte de a fi redirijate spre
                              turbo unde sunt amestecate cu aerul de admisie. Datorită acestei tehnici, presiunea de
                              supraalimentare este mărită. Gazele sunt apoi răcite cu aerul din radiatorul de supraalimentare
                              si participă a doua oară la ardere. Această buclă numită „rece” permite reducerea emisiilor de
                              oxid de azot într-un mod mai eficient decât cu sistemul EGR tradiŃional de înaltă presiune (vezi
                              mai jos) conservând un randament mai bun al motorului si asigurând o ardere mai bună.
                              Tehnologia EGR de presiune joasă implică o arhitectură motor care minimizează distanŃa
                              dintre ansamblul catalizator-filtru de particule si intrarea de aer. Vorbim în acest caz de sistem
                              de post-tratament sub turbo. Această apropiere permite :
                              o FuncŃionarea catalizatoarelor si a filtrului de particule la temperaturi mai ridicate ceea ce
                              favorizează eficienŃa lor,
                              o Conceperea unui circuit EGR de presiune joasă compact si eficient."

                              De ce am gresit?

                              Comment


                              • #45
                                balanel lasa google-ul si pregateste banii pentru un catalizator nou , noi o sa fim aici sa ti raspundem la topicul catalizator infundat asta in caz ca nu eliminati si catalizatorul + un filtru sport pentru putere mai multa probabil 66 de cai in loc de 65
                                Last edited by edee; 20 April 2012, 20:06.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google