Anulare EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tare asta, filtru sport la masina turbo. Chiar tare de tot.

    Catalizatorul nu se infunda, DIN CONTRA, pentru ca s-a marit temperatura gazelor de ardere, si se ajunge mult mai repede la temperatura de autocuratare. Astfel, nu am depuneri nici pe supapele de evacuare, nici in catalizator.

    Poate vrei sa explici tu, sa vada toata lumea, de ce ar suferi catalizatorul daca am anulat EGR.

    Comment


    • #47
      Lasa asa. E foarte bine ca l-ai anulat. Iti dai seama ca l-au pus astia degeaba acolo. Chiar nu-i inteleg. Inca o chestie, vad ca ai Euro 4, asta inseamna ca are racitor pentru gazele EGR. La modelul asta chiar nu trebuie sa-ti faci griji de depuneri. Depuneri mari erau la Euro 3, unde nu era racitor.


      Dar oricum e mai bine ca l-ai anulat. Iti dai seama ca de acum in colo ai o piesa in minus cu posibile probleme.

      Comment


      • #48
        L-au pus de nevoie, normele de poluare...
        Da, stiu ca are racitor, ca sa mai reduca din volumul gazelor recirculate, racindu-le.
        Intr-adevar, am facut foarte bine ca l-am anulat, motorul imi multumeste.
        Nu reusesc sa imi dau seama insa cum or fi functionat motoarele diesel fara EGR, ma refer desigur la cele produse inainte de aparitia acestui dispozitiv.
        Si mai stiu ca sunt tari in care motoarele dci sunt din fabrica fara EGR. Ia vezi, gugalul te lamureste unde anume?

        P.S. Stau foarte linistit, cum zici si tu, dar nu de azi de ieri ci de mult timp/ km, de cand am hotarat sa-l desfiintez .

        Comment


        • #49
          Originally posted by balanel View Post
          Energy dCi 110 adoptă tehnologia EGR de presiune joasă.

          Comment


          • #50
            dciurile au fost minim euro 2, deci au egr toate. EGR reduce temperatura gazelor de evacuare, deci protejeaza si turbina. Ca sa nu mai zic de plamanii nostri ca reduce oxizii de azot.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #51
              gazele alea carora le spui tu nefiltrate sunt defapt gaze nearse pe care egr ul ti le recircula doar pana la o anumita turatie ajutandu te si la consum mai ales in mediu urban oricum ecu va vedea mai mult debit de aer fara egr si ma gandesc ca va da mai mult combustibil si in plus acele gaze "nefiltrate" nu ar trebui sa vina pe evacuare? deci urmatorul pas pe care il prevad este anularea catalizatorului sunt sigur ca motorul iti va multumi...

              Comment


              • #52
                Originally posted by einstein1984 View Post
                Ca sa nu mai zic de plamanii nostri ca reduce oxizii de azot.
                Uite ce se "pregăteşte" pentru plămânii noştri !

                Comment


                • #53
                  Originally posted by edee View Post
                  gazele alea carora le spui tu nefiltrate sunt defapt gaze nearse pe care egr ul ti le recircula doar pana la o anumita turatie ajutandu te si la consum mai ales in mediu urban oricum ecu va vedea mai mult debit de aer fara egr si ma gandesc ca va da mai mult combustibil si in plus acele gaze "nefiltrate" nu ar trebui sa vina pe evacuare? deci urmatorul pas pe care il prevad este anularea catalizatorului sunt sigur ca motorul iti va multumi...
                  Bine bo$$, aprinde o lumanare (la "departamentu' morti") sa li se strice catalizatoru astora fara EGR; sa se invete minte ! parca am mentionat ca la ultimu ITP a iesit tot euro 4, nu ? ..cred ca din cauza ca avea catalizatoru infundat si scapa NOx-u' pe langa el si nu mai ajungea la mustiuc la sonda alora

                  Comment


                  • #54
                    esti sigur ca euro4? eu credeam ca egr ul e acolo sa ti scada din euro , la tine se pare ca nu a crescut norma euro cand l-ai dat jos eu as reflecta asupra problemei in locul tau,
                    in afara ineptiilor in rest totul e tipic romanesc de prin vecinatatile ferentariului , nascuti "tunneri" de dacii logan si bmw uri din 92 , oricum motorul iti va multumi indiferent de modificarile pe care le aduci ...
                    Last edited by 77sky; 28 April 2012, 11:25.

                    Comment


                    • #55
                      Ce legatura are norma euro cu ITPul? Aia oricum nu masoara NOx.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #56
                        liniste mare in topicu asta! CU sau FARA egr!

                        Comment


                        • #57
                          ideal ar fi cu, daca ar face pretul la un egr 50ron ...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google