Anulare EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare EGR

    Deschid acest thread cu scopul de a afla mai multe informatii (avantaje/dezavantaze) despre inchiderea valvei EGR. Multumesc.

  • #2
    Are numai avantaje daca o lasi la locul ei sa-si faca treaba.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Motorul va pierde din putere daca anuezi EGR.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by andrei View Post
        Motorul va pierde din putere daca anuezi EGR.
        de ce?...Eu zic ca creste puterea dar pe o plaja nesemnificativa( 1000-2000 ture), unde lucreaza EGR-UL
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #5
          Scoti mufa si gata, ai anulat egr-ul.....
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #6
            Ar fi bine sa fie asa simplu, nu iti recomand...
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #7
              Cititi documentul.
              Attached Files
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • #8
                Daca nu mai functioneaza egr-ul ar trebui sa creasca performantele motorului. Tinand cont ca acest sistem e facut pentru a reintroduce o parte din gazele de esapament inapoi in motor pe motiv ca in motor nu se arde in totalitate motorina si o rebaga in motor pentru a "refolosi" acei vapori de motorina. Dar o data cu acei vaporti intra si o cantitate de aer care nu mai contine oxigen decat sunb forma de compusi care orcum nu mai participa la procesul e ardere pentru ca sunt saturati.

                e ca s cum ai pune un om sa respire intr-o punga respiri inspiri de 2-3 ori dar porma deja simti ca te ia cu calduri si ca tragi aer dar in acelasi timp te sufoci.

                acest sistem este pentru a scadea poluarea prin refolosirea gazelor. Astfel protejeaza mediul dar omoara motorul.

                partea si mai rea e ca o data cu aceste gaze recirculate este recirculata si o parte din funingine care unde credeti voi ca ajunge ???? si ce credeti ca face acolo se depune, uzeaza, freaca supape, cilindri,

                acel sistem este moartea motoarelor si viata naturii- asa zic ei
                1.5 dc

                Comment


                • #9
                  Permiteti sa pun un pasaj dintr-un articol:
                  "Disconnecting an EGR system is usually as simple as unplugging an electrically operated valve or inserting a ball bearing into the vacuum line in a vacuum-operated EGR valve. In most modern engines, disabling the EGR system will cause the computer to display a check engine light. In almost all cases, a disabled EGR system will cause the car to fail an emissions test, and may cause the EGR passages in the cylinder head and intake manifold to become blocked with carbon deposits, necessitating extensive engine disassembly for cleaning."

                  Comment


                  • #10
                    Multumim, pt cei ce stiu bine engleza, dar pt unul ca mine care a avut parte doar de germana si franceza, poti sa scrii si traducerea

                    Comment


                    • #11
                      In mare parte daca deconectezi sistemul EGR masina nu trece de testele de emisie, iar partea cea mai buna ii ca, se depun particule de carbon in capul cilindrilor si atunci poti sa dai banii de un salariu la rezolvarea problemei.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #12
                        Rezolvare ce presupune "extensive engine disassembly for cleaning", adica dezasamblarea in profunzime a motorului in scopul curatarii.
                        va doresc spor la treaba celor care deconectati foarte simplu mufele ca sa mai primiti un cal putere. Spor la adunat bani pt curatat motorul, vreau sa zic
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Curiozitate

                          Eu ma intreb care or fi simptomele unei EGR cu "plamanii afectati" (a se citi funingine...; si nu ma refer la situatia cand intr-adevar nu mai poti merge cu merge cu ti-tiuuu, ci cand apar primele semne...) ?

                          E nevoie sa se curete aceasta valva? Daca da, cand, la cati km?
                          Am vazut EGR cu buze rupte (sunt unele destul de bine intepenite in tubulatura!);
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            Primele semne de "boala" sunt cand motorul nu mai are putere sau se aprinde martorul OBD. Alte semne premergatoare nu sunt, sau chiar daca sunt nu poti sa-ti dai seama de ele.
                            Nu e nevoie de curatare, daca nu apar probleme. Teoretic daca se merge intr-un regim normal (fara subturari/supraturari) si cu motorina buna, fara impuritati, nu trebuie curatat EGR nici la 200.000-300.000 km.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Aratati-mi si mie va rog unde este pozitionata aceasta mufa, am dci 70 cai cod motor

                              k9k k7

                              Multumesc anticipat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google