Deschid acest thread cu scopul de a afla mai multe informatii (avantaje/dezavantaze) despre inchiderea valvei EGR. Multumesc.
Anulare EGR
Collapse
X
-
Motorul va pierde din putere daca anuezi EGR.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostMotorul va pierde din putere daca anuezi EGR.
Comment
-
-
Comment
-
Cititi documentul.Attached Files
Comment
-
Daca nu mai functioneaza egr-ul ar trebui sa creasca performantele motorului. Tinand cont ca acest sistem e facut pentru a reintroduce o parte din gazele de esapament inapoi in motor pe motiv ca in motor nu se arde in totalitate motorina si o rebaga in motor pentru a "refolosi" acei vapori de motorina. Dar o data cu acei vaporti intra si o cantitate de aer care nu mai contine oxigen decat sunb forma de compusi care orcum nu mai participa la procesul e ardere pentru ca sunt saturati.
e ca s cum ai pune un om sa respire intr-o punga respiri inspiri de 2-3 ori dar porma deja simti ca te ia cu calduri si ca tragi aer dar in acelasi timp te sufoci.
acest sistem este pentru a scadea poluarea prin refolosirea gazelor. Astfel protejeaza mediul dar omoara motorul.
partea si mai rea e ca o data cu aceste gaze recirculate este recirculata si o parte din funingine care unde credeti voi ca ajunge ???? si ce credeti ca face acolo se depune, uzeaza, freaca supape, cilindri,
acel sistem este moartea motoarelor si viata naturii- asa zic ei1.5 dc
Comment
-
Permiteti sa pun un pasaj dintr-un articol:
"Disconnecting an EGR system is usually as simple as unplugging an electrically operated valve or inserting a ball bearing into the vacuum line in a vacuum-operated EGR valve. In most modern engines, disabling the EGR system will cause the computer to display a check engine light. In almost all cases, a disabled EGR system will cause the car to fail an emissions test, and may cause the EGR passages in the cylinder head and intake manifold to become blocked with carbon deposits, necessitating extensive engine disassembly for cleaning."
Comment
-
In mare parte daca deconectezi sistemul EGR masina nu trece de testele de emisie, iar partea cea mai buna ii ca, se depun particule de carbon in capul cilindrilor si atunci poti sa dai banii de un salariu la rezolvarea problemei.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
Rezolvare ce presupune "extensive engine disassembly for cleaning", adica dezasamblarea in profunzime a motorului in scopul curatarii.
va doresc spor la treaba celor care deconectati foarte simplu mufele ca sa mai primiti un cal putere. Spor la adunat bani pt curatat motorul, vreau sa zicDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Curiozitate
Eu ma intreb care or fi simptomele unei EGR cu "plamanii afectati" (a se citi funingine...; si nu ma refer la situatia cand intr-adevar nu mai poti merge cu merge cu ti-tiuuu, ci cand apar primele semne...) ?
E nevoie sa se curete aceasta valva? Daca da, cand, la cati km?
Am vazut EGR cu buze rupte (sunt unele destul de bine intepenite in tubulatura!);Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Primele semne de "boala" sunt cand motorul nu mai are putere sau se aprinde martorul OBD. Alte semne premergatoare nu sunt, sau chiar daca sunt nu poti sa-ti dai seama de ele.
Nu e nevoie de curatare, daca nu apar probleme. Teoretic daca se merge intr-un regim normal (fara subturari/supraturari) si cu motorina buna, fara impuritati, nu trebuie curatat EGR nici la 200.000-300.000 km.
Comment
Comment