trepidatii ciudate la diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @adisss: N-au nici o treaba pinioanele sau cutia de viteze in general cu problema asta.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #77
      Asa ceva simtome am intalnit la un vw vento TDI si mecanicul a zis ca este de la partea electronica a pompei de injectie.

      Comment


      • #78
        MS1.6>16V sper sa nu fie totusi de la partea electronica. Ce ar presupune asta? Inlocuire totala a pompei de injectie? Sau numai a electronicii? Oricum, ieri dimineata nu mai facea in treapta a 3-a ci in treapata a 2-a. Incep sa-mi fac griji.
        Acuma sper ca o sa aunga la treapta 1 si apoi sa dispara , asta ca o gluma sumbra de dimineata.
        Last edited by adisss; 20 November 2008, 09:25.

        Comment


        • #79
          In magazine pt VW se vinde doar pompa intreaga costa intre 2.500-3.000 lei una, banuiesc ca asa este si pt DCI. L dezmembrari depinde cum ai norocul,unde am incercat eu nu dadeau numa pompa intreaga si asta cu 250 de euro. Dar cel mai bine e sa o duci la o diagnoza computerizata daca continua sa mai faca asa si incearca sa pui o data motorina OMV premium diesel de la omv sau PetromV si sa ii dai un pic de span.

          Comment


          • #80
            Pompa se vinde numai intreaga si e in jur de 1.000 lei.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #81
              Originally posted by MS1.6>16V View Post
              In magazine pt VW se vinde doar pompa intreaga costa intre 2.500-3.000 lei una, banuiesc ca asa este si pt DCI. L dezmembrari depinde cum ai norocul,unde am incercat eu nu dadeau numa pompa intreaga si asta cu 250 de euro. Dar cel mai bine e sa o duci la o diagnoza computerizata daca continua sa mai faca asa si incearca sa pui o data motorina OMV premium diesel de la omv sau PetromV si sa ii dai un pic de span.
              Diagnoza computerizata mi-a facut-o un tip de pe site, cristikapa, si nu s-a gasit nimic la partea de alimentare. Acum nu stiu, sper sa nu fie nici o problema, de 2 dimineti nu mai face as de tare, nu stiu ce sa cred. S-a diminuat mult trepidatia. POate totusi dispare. Insa are perioade. Am mai avut probema asta anul trecut. Si si-a revenit complet. Chiar vorbeam cu cineva care are aceeasi problema si ziceam ca mine nu imi mai trepideaza masina. Daca e la pretul de 3000 Ron E cam scumpa, hai la 1000 mai zic si eu. Atunci o schimb si totul va fi bine.

              Comment


              • #82
                o trepidatie se simte si la mine ,la relanti,fapt pentru care am tot fost pe la service si nu s-a gasit nici o buba la motor(pe parte de funtionare),acum am gasit cauza;tamponul hidroelastic de la motor.aceste tampoane de la motorul de 65cp au fost facute cum au fost,dar ele s-au imbunatatit constructiv ,in timp,ca la cel euro 4 nu se mai manifesta asa.l-am schimbat de curand si nu mai trepideaza masina.trepidatia se vedea si la plansa de bord care se misca sus-jos destul de enervant cat si la caroserie stand pe scaunul din fata

                Comment


                • #83
                  Trepidatiile la dci astea mai serioase vin de la tampoanele de la motor...in special dupa o anumita vechime.

                  Comment


                  • #84
                    fratilor am si eu o problema la motor cand il las la relanti se aude un bocanit ciudat din interior am zis ca e scutul slabit si nu este
                    Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                    Comment


                    • #85
                      sa nu fie ce a zis SUPERCAR mai sus.Citi km ai in prezent ? sau poate e vre-un injector...incearca sa dai mai multe detalii.

                      Comment


                      • #86
                        Nemultumiri!

                        Dragilor,
                        La 2000 Km, parcursi m-a lasat un injector, la 6 luni vechime, la 2 ani si 7 luni si 13400 Km parcursi m-a lasat alt injector, la 25640 Km parcursi si 3 ani si 8 luni m-au lasat si celelalte 2 injectoare. Problema este ca a iesit din garantie si doar reparatul injectoarelor schimbatul pompei de injectie m-au "gaurit" la buzunar de 1100 Euroi.
                        Toti au spus ca de vina ar fi carburantul. Eu ma indoiesc , deoarece la fiecare revizie cit a fost in garantie, mi-au facut probe - analize la combustibilul din rezervor, rezultatul a fost OK.
                        Toti ceilalti producatori de motoare diesel, care ruleaza in Romania ( Mercedes, Audi, Ford, Skoda, Volkswagen. folosesc aceleasi statii de carburant si nu au probleme de genul asta.
                        Raman la parerea ca Dacia nu a reusit dotorul asta diesel de 1.5 si voi renunta la "cocie".

                        Comment


                        • #87
                          cred ca au fost defecte din fabrica...de-aia ti-au cazut asa devreme.Ghinionul tau ca nu mai este in garantie.Oricom astea ar trebui sa te tina.Eu am 47.000 si nu au cazut.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Gil View Post
                            Dragilor,
                            La 2000 Km, parcursi m-a lasat un injector, la 6 luni vechime, la 2 ani si 7 luni si 13400 Km parcursi m-a lasat alt injector, la 25640 Km parcursi si 3 ani si 8 luni m-au lasat si celelalte 2 injectoare. Problema este ca a iesit din garantie si doar reparatul injectoarelor schimbatul pompei de injectie m-au "gaurit" la buzunar de 1100 Euroi.
                            Toti au spus ca de vina ar fi carburantul. Eu ma indoiesc , deoarece la fiecare revizie cit a fost in garantie, mi-au facut probe - analize la combustibilul din rezervor, rezultatul a fost OK.
                            Toti ceilalti producatori de motoare diesel, care ruleaza in Romania ( Mercedes, Audi, Ford, Skoda, Volkswagen. folosesc aceleasi statii de carburant si nu au probleme de genul asta.
                            Raman la parerea ca Dacia nu a reusit dotorul asta diesel de 1.5 si voi renunta la "cocie".
                            In primul rind motorul nu-i facut de dacia,al doilea rind mentioneaza de la ce statii ai alimentat.La 2000 de noua sa pice injectorul deja nu cred.Sigur ai alimentat de pe undeva la mina a-2a ca ulterior ti-ai dat seama ca nu faci bine deja e prea tirziu e suficient odata sa bagi motorina proasta ca pompa deja incepe sa faca span si adio injectoare.Ai sa ramii surprins dar au fost probleme si la alte marci,mai citeste pe aici si o sa te convingi.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by valeriuciprian View Post
                              Andrei...este cumva gel din imagine?Are surub de golire?
                              asa este la diesel, se afla sub far dreapta (in spoiler)

                              Comment


                              • #90
                                intrebrea era prin 2007...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google