Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

    Mi-am cumparat un logan 1,5 dci de 3 saptamani si pana acum 4 zile a pornit si mers bine. Acum 4 zile dimineata cand am incercat sa-l pornesc nu a mai pornit , i-am dat de 2 ori la automat si s-a dus bateria , am pus-o la incarcat si dupa aceea a pornit sfert de cheie si dupa ce am miscat de toate firele si mufele existent. Acum o seara am incercat sa-l pornesc din nou aceeasi poveste, nu a pornit din a 3 cheie ,am pos redresorul si am incercat sa pornesc ,dar a pornit destul de greu dupa mai multe incercari si dupa ce am miscat de relee , mufe si sigurante crezand ca este un contact pe undeva imperfect, iar in aceasta seara la fel .De unde am cumparat eu masina mi s-a spus ca e stata cam de 6 sapatmani si crede ca s-a dus bateria, dar are putere de invarte destul de bine cam 10 sec de 3 ori la automat.Poate sa fie pompa sau injectoarele si asa porneste pe timp rece, adica la mai multe automate, dar bateria fiind stata nu are putere sa invarta foarte mult si de aceea o ajut cu redresorul sau pe undeva vreun contact imperfect , bujii sau chiar amperajul bateriei? Pot spune ca dupa ce porneste merge destul de bine si ca nu am mai mers cu el de cand mi-a facut acesta problema .Sper sa ma ajutati.

  • #2
    Pe timpul rece porneste mai greu. Citeste in manualul masinii si acolo iti spune cum pornesti in sezonul rece. Trebuie incalzite bujiile cand pornesti dimineatza.

    Comment


    • #3
      Salut
      cumpara si tu alta baterie si vezi daca mai ai probleme ,nu are sens sa te apuci sa umbli in alta parte ca sar putea sa faci mai mult rau

      A si inca ceva foarte important bateria cand o cumperi sa ai grija sa fie mi se pare de 70 amperi parca asa sa zic stiu ca este putin mai mare decat la benzina.

      Nu mai posta consecutiv, ai 10 min in care poti folosi functia edit.
      Last edited by Cezar; 11 December 2008, 09:36.

      Comment


      • #4
        Eu o am masina din Martie. Cit a fost de frig zilele astea, mie mi-a pornit la sfert de cheie. Las sa se stinga lampa bujii incandescente, apoi dau la automat. O ia la sfert de cheie. Verifica si tu bujiile incandescente.

        Comment


        • #5
          Pune contactul odata pana se stinge bujia dar nu porni, ia contactul si apoi pune-l din nou si cand se stinge martotul bujie dai o cheie. Daca tot face incearca alta baterie daca nu... Incearca un service. Bafta
          Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

          Comment


          • #6
            Verifica Alternatoru Daca Baga !! Nu Lua Aiurea Baterie Sa Nu O Omori Si Pe Aia !!!!!!

            Comment


            • #7
              Verifica bujiile incandescente. Vara cand e cald ar porni si fara ele pentru ca porneste din compresie si nu scanteie. Iarna trebuie neaparat sa ai bujiile bune daca nu, nu porneste.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #8
                Tataie, bujiile incandescente nu dau scantei vezi ca esti pe cale sa inventezi un nou motor...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Ai mers cu ea in service si nu ti-au facut nimic?Pai cum asa?Daca masina are 3 saptamani ar trebui sa se rezolve pe garantie problema bateriei. Dale-o de cap la nesimtitii aia care te-au trimis acasa fara sa-ti rezolve problema.Daca mor si trebuie sa ma duca cineva la spital urgent trebuie sa stau cu redresorul sa incarc bateria sau sa incalzesc cu bricheta bujiile incandescente?
                    La fel porneste si cand motorul este cald?

                    Comment


                    • #11
                      Mai intai incearca cu alta baterie si sa verifici sigurantele. Daca nu merge, mergi in service pentru o testare, acolo se vede cauza exacta.


                      Originally posted by gelica75 View Post
                      A si inca ceva foarte important bateria cand o cumperi sa ai grija sa fie mi se pare de 70 amperi parca asa sa zic stiu ca este putin mai mare decat la benzina.
                      Nu mai da informatii eronate! Amperajul batieriei depinde de echipare si motorizare, de unde stii tu ca e de 70Ah? Esti mama omida cumva?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Pornirea motoarelor diesel

                        Motoarele diesel se bazează pe comprimarea gazelor pentru a porni combustia. Acest sistem funcţionează în anumite condiţii, dar când temperatura exterioară este scăzută, sau motorul este rece, este nevoie de bujii incandescente pentru a ajuta pornirea. Bujiile incandescente ating temperaturi de aproximativ 850°C şi au nevoie de un anumit timp pentru a încălzi motorul pentru combustie.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei View Post
                          Nu mai da informatii eronate! Amperajul batieriei depinde de echipare si motorizare, de unde stii tu ca e de 70Ah? Esti mama omida cumva?
                          unde a zis omul ca e sigur de 70 amperi? A zis: "mi se pare de 70 amperi" "stiu ca este putin mai mare decat la benzina.
                          " ceea ce s-ar traduce "probabil".
                          Last edited by NerviiMei; 11 December 2008, 17:31.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceeasi problema tot la diesel.La mine e electrovalva.Trebuie sa ii dau cateva chei inainte sa porneasca.
                            PS: la service mi au spus ca e electrovalva

                            Comment


                            • #15
                              Bateria la diesel e de 70 de amperi sigur, asa ca nu va mai certati. In legatura cu problema...Ma depaseste sincer...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google