Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by florin75david View Post
    Ca sa nu mai deschid un alt TOPIC, am si eu o intrebare. Este tot legat de pornire.
    Masina porneste OK fara probleme, dar am observat ca martorii din bord stau mai mult decat ar trebui aprinsi. Adica la inceput stareau 1-2 secunde, acum stau undeva la 5-6 secunde.
    S-a mai intamplat cuiva, a mai patit cineva asa ceva?
    Nu ma deranjeaza prea tare dar cei de la Dacia Constanta mi-au spus ca este normal. Nu prea vad cum ar fi normal chestia asta ... dar ... pot trai cu ea.
    Multumesc.
    E normal...si la mine se inampla sa stea mai mult timp aprinsi...nu e normal ca eu ii dau cu cheia inainte sa se stinga si se cunoaste pornirea motoruluiSper sa ma las de obiceiul asta pana trece frigul sau pana nu da masina de vreo belea

    Comment


    • #32
      Multumesc de raspuns.
      Faza este ca eu niciodata nu ii dau cheie pana nu se sting martorii.
      Si totusi raman aprinsi mai mult timp.
      Vara, iarna nu conteaza. Asta se intampla dupa prima revizie, cea de la 10000 km.
      Ma mai deranjeza ceva: De de se "murdareste"/inegreste asa repede uleiul?
      LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
      CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

      Comment


      • #33
        La diesel se inegreste foarte repede insa culoarea nu e un factor de benchmark al calitatilor uleiului
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          @florin75david: Nu e o problema, martorii se sting mai greu cand e frig pentru ca transmisia de date e mai lenta, dar si din cauza tabloului de bord.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            De unde ai mai scos-o si pe asta mai Andrei. Daca ai putin habar de calculatoare o sa observi ca transmisia informatiei digitale sau analog nu este conditionata de temperatura sau daca este ar fi ceva nesemnificativ . Martorul de care zice el este acela "spirala" de la bujiile incandescente si e normal sa se stinga mai tarziu deoarece, cu cat temperatura este mai joasa ca atat bujiile sunt mai mult alimentate pentru a usura pornirea. Sunt bujii de 12 V. Lampa sta aprinsa cat timp sunt alimentate bujiile. La modelele mai pricopsite (gen Golf v, A5, noul A4 si altele, bujiile sunt actionate cu semnale PWM (pulse-with modulation). Sunt bujii de 5 V. Acolo in functie de temperatura exterioara gradul de acoperire al semnalului este mai mare/mica. Practic se inrosesc mai mult sau mai puti in functie de temperatura. La logan sunt actionate direct cu putere maxima.

            Comment


            • #36
              logan diesel

              salut. aveti idee de ce loganul meu din dec 2006 1.5 dci 65c porneste greu si cand e rece si cand e calda si in plus din caad in cand la viteze mici se mai opreste si motorul cand e rece. dar sunt si momente cand porneste ca noua. o am de 2 ani si am facut cu ea 50.000 km. am folosit toate topurile de motorina si nici o diferenta. merci

              Comment


              • #37
                Verifica bujiile incandescente. Desfa mufele la toate bujiile, si cu un fir conectat la borna plus , atingi capul metalic al bujiilor. Daca face o mica scanteie, atunci este buna. Daca nu este arsa. Trebuie sa ai grija sa nu atingi din greseala acel fir la masa. Apoi poti verifica si injectoarele. Deconectezi cu grija furtunele de retur si montezi cate un furtunel lung de cca 20 cm la fiecare injector. Apoi capetele celelalte le pui la cate un pahar. Apoi pornesti. Daca porneste o ti pornita cca 20 sec. Injectorul cel mai bun este acela care nu scoate nimic pe retur. Sau cantitatea data pe retur sa fie infima.(2. 3picaturi). Daca da pe retur mult (de ordinul mg (10...20)), inseamna ca acela este defect sau un inceput de sfarsit(nu mai este la parametrii initiala). Un injector bun trebuie sa dea cat mai putin sau deloc pe retur. Tot ce am zis pana acum este valavil doar la sistemele de injectie common rail.

                Comment


                • #38
                  nu comentez decat ca niste sarme conduc curentul mai bine cand sunt reci decat cand sunt calde. rata de bit e fixa, altfel protocolul CAN ar functiona "nu". ca sunt erori si se retransmit cadre, asta e altceva, dar la 500kbps, chiar nu cred ca sunt probleme sa trimiti cativa biti ce aprind niste led-uri. asta la masinile evoluate, nu la logan, care are pt fiecare bec/senzor un fir paralel ce intra in tabloul de bord. mai degraba datorita senzorilor de temepratura/presiune si a bujiilor, pana se stabilizeaza toate, dureaza ceva mai mult, de aia sta bordul aprins ceva mai mult.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Ai perfecta dreptate Seba.

                    Comment


                    • #40
                      vezi ca deasupra bateriei are un capacel mic transparent dc capacelu e negru inseamna ca bateria e terminata dc e alb mai duceun pic el normal trebuie sa fie verde sau posibil sa fie injectoarele

                      Comment


                      • #41
                        Baieti , nu-i de la baterie . Florin nu porneste masina cu saptamanile, si cum pe la noi a tot fost frig , va dati seama cam cum este uleiul. Normal ca atunci cand porneste, desi masina porneste usor, martorul la ulei sa stinge ceva mai "tarziu", pana se creaza presiunea necesara in sistemul de ungere .
                        Deci eu zic ca totul este ok.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #42
                          bateria e sigur nu are putere sa invarta destul de repede e un dci deci trebuie sa-l invarta mai rapid ....masina e sh ? daca e noua mergi la service si nu mai trage de nimic pe la motor

                          Comment


                          • #43
                            referitor la pornirea mai greoaie a dieselu-lui!!! e adevarat ca drumurile scurte omoara bateria la diesel????? eu am un dci din 2007.a mers perfect pana cand am inceput sa fac foarte multe drumuri mici cu opriri dese.motorul statea pornit in jur de 5 min. acum trebuie sa stau cu contactul mai mult pus pt a porni.e bateria de vina????? eu m-am gandit sa pun intr-o zi, un redresor si sa incarc bateria. apoi sa incerc sa o pornesc sa vad daca e vreo schimbare in mai bine.voi ce credeti??????
                            la cat mai multi km fara evenimente...

                            Comment


                            • #44
                              Cred ca ar trebui sa mai iesi un pic cu ia in afara sa cureti tobele ,daca mergi drumuri scurte se depune motorina ne arsa si cu ocazia aia o mai si incarci pe saraca baterie poti sa o mai pui din cind in cind pe redresor
                              la rece bujiile stau mai mult

                              Comment


                              • #45
                                ia o baterie de la un prieten si da-i o cheie normal nu tine bujia de mai multe ori ca nu suntem in Siberia si daca nu porneste normal ........atunci te gandesti la altceva BAFTA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google