Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut !
    Am si eu o problema asemanatoare cu pornirea de aproape 2 luni.Datorita unei role mi s-a rupt cureaua de la alternator , am schimbat rola si cureaua si de atunci am aceasta problema.Adica nu imi porneste mereu la prima cheie , uneori porneste si la prima cheie chiar daca e dimineata si sunt grade cu minus , deci de la buji nu e.
    Am pus testerul DELPHI si mi-a dat doua erori:
    034071 - Cod defect necunocsut
    023140 - Cod defect necunoscut

    Testerul nu imi spune de la ce sunt erorile astea , poate reuseste cineva sa-mi spuna.

    Multumesc anticipat!
    Last edited by Toody; 4 March 2009, 21:53.

    Comment


    • #62
      Pai si meseriasi unde ti-ai facut testul nu te-au lamurit? Ar fi trebuit sa stie cu ce se "manaca" treaba cu testerul ala .
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #63
        poate fi de la bujii *verifica cu un aparat de tensiune daca ai curent in bujii *asa verifici si cablajul
        poate fi de la releu *cu toate ca ala nu pica asa din senin ... dar na ..mai stii...
        ori poate buba e chiar de la rola/cureaua pe care le-ai schimbat....
        se aude vreun zgomot ciudat ... ceva la pornire ?
        cu bateria cum stai ? *avand in vedere ca is temperaturi scazute afara ... ar fi cam normal sa o ia mai greu ..*asta in cazul unei baterii slabita putin
        *incalzeste de 2/3x bujiile inainte de ai da cheie * pui contact , astepti sa se stinga martorii , apoi opresti... astepti cateva secunde , reiei ciclul .... daca temperatura e de vina , facand "incalzirea asta" garantez ca va porni mai bine.
        cam atat...pentru moment... tine-ne la curent si da ceva mai multe detalii daca se poate *daca "cunosti" masina , cand apare o schimbare ar trebui sa o "simti"... noroc
        sigpicSa traiasca urile , si

        Comment


        • #64
          @FLORYN - Testul l-am facut la un prieten , la service-ul lui (deci n-am platit nimic pt test) si nu a stiut sa-mi spuna de la ce sunt erorile.El a zis ca explicatia erorilor trebuie sa fie in manualul loganului si atunci nu avea manualul.

          @DieselLGN - Zic ca nu e de la buji deoarece mi-a pornit de cateva ori dimineata fara probleme cand era chiar firg , si imi face si dupa ce motorul e cald , dar ciudat e ca nu imi face mereu...sa zic la 1 din 3 porniri e cu probleme .Legat de curea si rola , nu cred sa fie problema de acolo pt ca am scos cureaua si fara ea tot asa face.
          Cand mi-a rupt cureaua mi-a scos si mufa aia de pe capacul de la distributie din stanga motorului , am bagat mufa dar ma gandesc sa nu se fi intrerupt firele...
          O sa tin cont si de sfaturile tale.

          Noroc !

          Comment


          • #65
            Conform datelor problemei se deduc cateva lucruri de bun simt:
            1. Pornire grea ( din 3 "chei" cu perioade foarte lungi),caz intalnit la motoarele diesel vechi cu foarte multi km,dar inadmisibil pentru acest 1.5
            Cauze:
            a)- motorina inadecvata ,de slaba calitate si fara capacitati antigelice cum se cere acestui sezon.
            b)-gol de aer pe furtunul tur de combustibil;etansarea conexiunilor de tevi defectuoasa.
            c)-nu se tine cheia de contact pentru incalzirea bujiilor, la pornirea motorului,motorul se invarte abia dupa stingerea avertizoruli galben "carliontz";Atentie!nu se tine succesiv de mai multe ori pe bujii,deoarece se supraincalzesc si implicit distrug prematur
            d)-alimentarea bujiilor nu functioneaza (siguranta arsa sau releu defect).
            e)-baterie descarcata;in stand by trebuie sa aiba 12.3-12.5V si sa nu coboare sub 10.5 cand se invarte motorul pentru pornire.Atentie mare pt. aceasta la diverse anexe legate la instalatia electrica,principalelle vinovate pentru descarcarea bateriei fiind alarmele si in speciale diverse "playere" legate de neprofesionisti.Nu va hazardati la cumpararea de baterii pana nu verificati cauza descarcarii bateriei.
            f)-probleme de conectica si/sau diversi senzori defecti (se remediaza la reprezentanta prin diagnoza)
            g)-soft motor defectuos (se remediaza la reprezentanta prin resoftare)
            2.Descarcarea bateriei
            Pentru rezolvare,vezi punctul e).
            Unii inca nu sunt constienti ca Loganu' e altceva decat berlina,la care mai suflai in jigleoare,schimbai o platina sau o luai la impins cu amicii in parcare. ;)

            Nu mai pot edita postul anterior.
            @Toody,defectele tale inseamna :
            P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
            P0231 Fuel Pump Secondary Circuit Low,
            A doua este legata de prima,deci este clar vinovata mufa aceea situata langa axa cu came.
            Last edited by turbojack; 5 March 2009, 16:35. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              E vina senzorului de turatie, trebuie curatat.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #67
                @turbojack - Iti multumesc mult pt informatii , maine o sa verific bine mufa aia si firele sa nu fie intrerupte.

                @andrei - O sa am in atentie si treaba cu senzorul de turatie.Multumesc!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Seba View Post
                  nu comentez decat ca niste sarme conduc curentul mai bine cand sunt reci decat cand sunt calde. rata de bit e fixa, altfel protocolul CAN ar functiona "nu". ca sunt erori si se retransmit cadre, asta e altceva, dar la 500kbps, chiar nu cred ca sunt probleme sa trimiti cativa biti ce aprind niste led-uri. asta la masinile evoluate, nu la logan, care are pt fiecare bec/senzor un fir paralel ce intra in tabloul de bord. mai degraba datorita senzorilor de temepratura/presiune si a bujiilor, pana se stabilizeaza toate, dureaza ceva mai mult, de aia sta bordul aprins ceva mai mult.
                  Mai ia in calcul ca pe frig densitatea electrolitului din baterie scade si releiele care comanda martorii de bord depind de acest lucru. "Asa face toate".
                  Logan 1.5 dci Ambition

                  Comment


                  • #69
                    @turbojack - Am rezolvat problema , firele de la mufa erau intrerupte.Acum masina porneste perfect.Multumesc!

                    Multumesc tuturor celor care si-au spus parerea!

                    Comment


                    • #70
                      salut , eu am patit-o la fel dupa schimbul filtrului de motorina , si am amorsat pompa folosind pompa aia neagra din partea stanga a motorului , dupa 2 zile sa aerisit si aia a fost ; acum o saptamana am schimbat 1 bujie defectul se manifesta in felul urmator turam motorul de la pedala dar nu avea demaraj si parca tragea sa moara ;
                      eu as face in primul rand m-as duce la un alt service dacia , si as cere o dignoza si apoi le arati garantia ( ei la inceput o sa te scoata pe tine vinovat , dar sa ia clanta mare , ca esti in romania ) , bafta

                      aaaaaaaaaaaa , si inca ceva bateria originala de pe masina e o porcarie , la mine a,, murit '' in primul an acum am bosch si e super
                      Last edited by andrei_25; 11 September 2009, 13:20. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        Sal! am un logan 1,5 dci care imi porneste foarte greu de vreo 2 sapt, si dimineata dar si daca plec dupa amiaza cu el, iar martorul de bujii ramane putin aprins. Am fost la un service mi-au spus ca e releu de bujii defect,l-am schimbat si nimic. Apoi am pus-o pe tester la alt service si mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbat senzorul de apa si filtrul de motorina, tot atunci a verificat si bujiile daca se inrosesc si sunt ok. Mi-a schimbat filtrul si senzorul de apa si tot asa face. Cand e motorul cald porneste la 2 sec dupa ce pun contactul, cu motorul rece pot sa dau si 5-6 chei pana porneste.Ieri dimineata nu a vrut sa porneasca decat dupa ce i-am dat cu sprei din ala pt pornire. In rest merge foarte bine la drum intins nu se opreste motorul,nu se aud zgomote. Ma puteti ajuta? Sau cunoasteti un service bun in bz ca nu vreau sa-i schimb toate piesele degeaba si nici sa-mi deschid magazin. Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #72
                          euro 3- 4? Martorul de bujii se mai aprinde acum? Simptomele sunt cele ale injectoarelor defecte, unul sau mai multe injectoare sunt blocate, presiunea facuta de pompa de injectie scapa pe returul injectoarelor facat dificila pornirea, daca presiunea de injectie nu se realizeaza nu porneste. Cu motorul cald porneste mai usor dar odata cu venirea iernii ....salut! Fa un test de injectoare la un mecanic bun si nu mai schimba piese aiurea. PS daca mai ai filtul vechi goleste-l dupa ce-l agiti bine intr-un pahar transparent si cu un magnet verifica existenta piluturii metalice. Bafta!
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #73
                            E euro 3. Martorul de bujii abia daca se aprinde cand pun contactul. Tocmai ce am facut testul cu magnetul si am gasit pilitura in filtrul de motorina desi l-am schimbat in urma cu o luna. Si eu ma temeam sa nu fie de la injectoare.

                            Comment


                            • #74
                              cam cata pilitura era? Costructorul spune ca daca agiti si clatesti bine filtrul si are mai mult de 1 cm patrat de span metalic adunat cu magnetul necesita inlocuirea integrala sistem de alimentare si de injectie. Bafta!
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #75
                                Nu era multa pilitura. S-au stans doar cateva particule pe marginea paharului,unele din ele chiar maricele.Eu speram sa nu fie injectoarele,asta e.Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google