Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Altu'...
    Voi intelegeti ca bateria difera in functie de echipare si motorizare (790, 792, 796)?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Salut andrei
      chiar nu stiu de ce razi
      hai sa o lu-am tehnic am un motor de 1,5 si 65 de cai -baterie sigur 70 amperi
      am un motor de 1,5 si 70 de cai sigur baterie- 70 amperi sti singur sti ce modificari sa adus la acest motor de 70 de cai si in fine motoru de 85 de cai eu sincer nu am vazut cum arata dar crede-am ca ma pricep la mecanica ,singura diferenta fata de precedentele este de soft ,acum nu te supara pe mine dar gandeste putin la rece daca motoru a ramas acelasi de ce sa maresc puterea la demaror cumva se impotrivesc aia 15 cai in plus la pornire ,sincer nu pot sa ma abtin am vb cu cineva in privat de pe forum si chiar vroiam sa ma abtin de la orice comentariu dar nu stiu nu pot poate defect profesional ,daca tu vi cu dovezi ca pe loganul de 85 de cai are baterie mai mare de 70 de cai eu ma las de meserie .
      apropo fara pareri de la colegi binevoitori daca vreau un raspuns acesta sa vina de la andrei .
      Multumesc pt. Intelegere !

      Comment


      • #18
        Vrei un raspuns personal de la ANDREI sau vrei o confirmare a celor spuse de tine. Ptr 1.5 dcI bateria este de 70I indiferent de tipul motorului

        Comment


        • #19
          Unchiu zlate ca vad ca aveti 50 de ani eu stiu raspunsu dar aceasta confirmare o vreau de la andrei .
          PS: nu ai vazut ce am scris mai sus.

          Comment


          • #20
            Linistiti-va baieti, si incercati sa va ganditi la o rezolvare pt problema initiatorului acestui topic.

            Comment


            • #21
              Rezolvarea acestei probleme .Vizita la un service competent si o diagnosticare completa a sistemului de injectie,a sistemului de incarcare si a demarorului .

              Comment


              • #22
                Bravo cezar
                noi ne contrazicem si cel care a deschis sta fara replica ,sincer urasc omeni de genu asta cum tu deschizi un subiect si dupa numai esti interesat ,cred ca pt. Ar trebui cateva penalizari ,asa si in continuare cred ca domnu respectiv numai are nevoie de rezolvare din patrea noastra din moment ce nu a intrat macar sa zica buna ziua.
                Sper sa nu fiu inteles gresit !

                Comment


                • #23
                  L-am lamurit pe cel care a deschis threadul, acum asteptam sa ne spuna ce s-a intamplat.
                  Multumesc eu in locul lui
                  Toate cele bune.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      masina ai cumparat-o de noua sau la mana a doua te intreb ca vad ca inscris-o la 65 de cai si noi ne contraziceam pe aici daca ai citi mai sus,dezleaga misteru .
                      Last edited by gelica75; 12 December 2008, 00:01.

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc tuturor pentru sfaturi , chiar sunteti de treaba . Maine o sa verific bujiile si bateria, sper sa se rezolve si sa sa fie una din aceste probleme, daca nu la service cu ea. La mana a doua.
                        Last edited by Seba; 6 January 2009, 17:41.

                        Comment


                        • #27
                          Doua dintre injectoare sunt de vina . Credeti ca se pot repara?

                          Comment


                          • #28
                            Ca sa nu mai deschid un alt TOPIC, am si eu o intrebare. Este tot legat de pornire.
                            Masina porneste OK fara probleme, dar am observat ca martorii din bord stau mai mult decat ar trebui aprinsi. Adica la inceput stareau 1-2 secunde, acum stau undeva la 5-6 secunde.
                            S-a mai intamplat cuiva, a mai patit cineva asa ceva?
                            Nu ma deranjeaza prea tare dar cei de la Dacia Constanta mi-au spus ca este normal. Nu prea vad cum ar fi normal chestia asta ... dar ... pot trai cu ea.
                            Multumesc.
                            Last edited by florin75david; 6 January 2009, 17:21. Reason: Automerged Doublepost
                            LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                            CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                            Comment


                            • #29
                              Pe frigul asta este normal.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                dar cu festila nu mai merge ?? :| scz de off
                                sigpic

                                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google