Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by cordus View Post
    Pe timpul rece porneste mai greu. Citeste in manualul masinii si acolo iti spune cum pornesti in sezonul rece. Trebuie incalzite bujiile cand pornesti dimineatza.
    Pornste f usor, am dci de 3 ani si nu a facut figuri o data la pornire. Pune motorina Euro5 de iarna de la OMV
    Logan 1.5 dci Ambition

    Comment


    • #47
      am facut si drumuri lungi ce ea.i-am curatat tobele f bine.la fel imi face.are momente cand tre sa tin contactul mai mult, are momente cand porneste la sfert de cheie.cineva mi-a zis sa schimb bujiile.pe astea, am citit in alt topic, trebuie sa le schimb pe toate.ca cica nu sunt calibrate la fel, bla,bla,bla. a mai patit cineva la fel, sau eu sunt exceptia de la regula???????
      Last edited by goriefanel; 18 February 2009, 19:44.
      la cat mai multi km fara evenimente...

      Comment


      • #48
        Goriefanel, de ce nu-ti testezi singurel bujiile , si vezi daca nu ai vreuna bulita? A sris cineva cum se pot testa, asta daca nu sti deja. Iei frumos un conductor elecric ,il racordezi la borna de + a bateriei, si dupa de scoti mufele de la fiecare bujie atingi usor pe electrod , daca face scanteie este buna, daca nu... o schimbi. Dar la fel de bine poate sa-ti faca figuri si vreunul din injectoare .
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #49
          FLORYN da-mi voie sa intervin putin ,nu stiu de unde ti-a venit tie ideea cu firu si cu borna plus dar este o mare prostie ,la injectoare este adevarat ca sunt independente unu de celalalt dar in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca chiar nu gasesc cuvinte mai potrivite sa iti explic in fine ideea finala este urmatoarea acestea trebuiesc schimbate toate cand nu isi mai fac treaba pt ca in timp nu una merge si alta nu toate sant la fel deci trebuiesc shimbate toate .

          Comment


          • #50
            Originally posted by goriefanel View Post
            referitor la pornirea mai greoaie a dieselu-lui!!! e adevarat ca drumurile scurte omoara bateria la diesel????? eu am un dci din 2007.a mers perfect pana cand am inceput sa fac foarte multe drumuri mici cu opriri dese.motorul statea pornit in jur de 5 min. acum trebuie sa stau cu contactul mai mult pus pt a porni.e bateria de vina????? eu m-am gandit sa pun intr-o zi, un redresor si sa incarc bateria. apoi sa incerc sa o pornesc sa vad daca e vreo schimbare in mai bine.voi ce credeti??????
            Observ ca e din 2007, insa cati km are rulati?
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #51
              Si inca ceva mai important nu pui de mai multe ori pe bujii cind e foarte frig afara
              o singura data ajunge

              Comment


              • #52
                Originally posted by gelica75 View Post
                FLORYN da-mi voie sa intervin putin , in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca
                Frate , nu vreau sa intru in polemica cu tine , dar chiar crezi ce ai scis acolo??? Carbune care se incazeste la 12 volti ?? Nu ai vrea sa-mi confectionezi si mie un resou cu carbune deala?
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #53
                  Pai poate reusim sa facem si un gratar.Glumesc si sper sa nu supar pe nimeni.Sunt de acord cu FLORYN, se pot testa bujiile la diesel in acest fel

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by gelica75 View Post
                    FLORYN da-mi voie sa intervin putin ,nu stiu de unde ti-a venit tie ideea cu firu si cu borna plus dar este o mare prostie ,la injectoare este adevarat ca sunt independente unu de celalalt dar in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca chiar nu gasesc cuvinte mai potrivite sa iti explic in fine ideea finala este urmatoarea acestea trebuiesc schimbate toate cand nu isi mai fac treaba pt ca in timp nu una merge si alta nu toate sant la fel deci trebuiesc shimbate toate .
                    O intrebare????? Ai vazut vreodata vreo bujie incandescenta??? Medota de verificat bujiile este foarte buna, dar este valabila dor pentru bujiile pe 12 V.


                    Bujiile sunt confectionate din aliaj (structura metalica nu carbune) sau din ceramica (cele ce sunt actionate pe semnal PWM). La logan sunt din aliaj metalic( nichelina, cupru .. chestii d'astea) Nu din carbune. Bujia incandescenta nu se macina. Bujiile se leaga paralel, deci sunt independente.

                    Comment


                    • #55
                      fratilorrr.nu vreau sa va certati.FLORYN are dreptate.referitor la metoda de verificare a bujiilor.o sa incerc sa le verific dar mai intai as incerca cu o baterie mai buna. iar la intrebarea lui 77sky masina are 75000 de kilometri..dar revin cu o intrebare:e posibil sa fie de la injectoare?????????
                      la cat mai multi km fara evenimente...

                      Comment


                      • #56
                        Tinand cont de prea putinele elemente (puse la dispozitie) din sistemul complex de posibile defectiuni, eu suspectez bujiile incandescente (wow ce explicatie a iesit... )
                        Spun asta gandindu-ma la stilul de rulaj si la nr de km. Acele bujii sunt proiectate pentru un anumit numar de cicluri de folosinta si e posibil sa se fi dus la cele sfinte
                        Testeaza-le cu acel fir de plus. Daca nu stii, cere-i cuiva niste minute de ajutor...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #57
                          Stati putin ca m-am gandit , poate Gelica a vazut vreo bujie uzata , care atunci cand o scoti din motor este afumata, si are aspectul de carbune. Nu-i nimic rau in asta .
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #58
                            Daca n-ai incercat cu o baterie BUNA pana acum vorbim si ne dam cu parerea degeaba pe aici parerea mea


                            daca era de la injectoare nu mai pornea ,nu tinea relantiu, se oprea etc.
                            Last edited by MIMI_RFW; 19 February 2009, 23:06.

                            Comment


                            • #59
                              Cititi:
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Glow_plug_(model_engine)
                              si aici:


                              si priviti aici:
                              testing the swelling or deformation of a bosh glow plyg for a international 6.9 diesel or ford diesel.

                              Comment


                              • #60
                                momentan nu am masina, plecata in "tara".insa luni o sa incerc o baterie noua.si o sa va dau rezultatele.acum.....mai e o intrebare.am inteles, tot de pe forum, ca daca scoti bateria si pui alta cica se reseteaza nustiu ce senzor la ralanti.voi ce stiti????e vreun pericol daca schimb bateria?????????
                                la cat mai multi km fara evenimente...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google