Originally posted by cordus
View Post
Urgent Ajutor!!! Probleme Cu Pornirea.
Collapse
X
-
am facut si drumuri lungi ce ea.i-am curatat tobele f bine.la fel imi face.are momente cand tre sa tin contactul mai mult, are momente cand porneste la sfert de cheie.cineva mi-a zis sa schimb bujiile.pe astea, am citit in alt topic, trebuie sa le schimb pe toate.ca cica nu sunt calibrate la fel, bla,bla,bla. a mai patit cineva la fel, sau eu sunt exceptia de la regula???????Last edited by goriefanel; 18 February 2009, 19:44.la cat mai multi km fara evenimente...
Comment
-
Goriefanel, de ce nu-ti testezi singurel bujiile , si vezi daca nu ai vreuna bulita? A sris cineva cum se pot testa, asta daca nu sti deja. Iei frumos un conductor elecric ,il racordezi la borna de + a bateriei, si dupa de scoti mufele de la fiecare bujie atingi usor pe electrod , daca face scanteie este buna, daca nu... o schimbi. Dar la fel de bine poate sa-ti faca figuri si vreunul din injectoare ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
FLORYN da-mi voie sa intervin putin ,nu stiu de unde ti-a venit tie ideea cu firu si cu borna plus dar este o mare prostie ,la injectoare este adevarat ca sunt independente unu de celalalt dar in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca chiar nu gasesc cuvinte mai potrivite sa iti explic in fine ideea finala este urmatoarea acestea trebuiesc schimbate toate cand nu isi mai fac treaba pt ca in timp nu una merge si alta nu toate sant la fel deci trebuiesc shimbate toate .
Comment
-
Originally posted by goriefanel View Postreferitor la pornirea mai greoaie a dieselu-lui!!! e adevarat ca drumurile scurte omoara bateria la diesel????? eu am un dci din 2007.a mers perfect pana cand am inceput sa fac foarte multe drumuri mici cu opriri dese.motorul statea pornit in jur de 5 min. acum trebuie sa stau cu contactul mai mult pus pt a porni.e bateria de vina????? eu m-am gandit sa pun intr-o zi, un redresor si sa incarc bateria. apoi sa incerc sa o pornesc sa vad daca e vreo schimbare in mai bine.voi ce credeti??????Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by gelica75 View PostFLORYN da-mi voie sa intervin putin , in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Originally posted by gelica75 View PostFLORYN da-mi voie sa intervin putin ,nu stiu de unde ti-a venit tie ideea cu firu si cu borna plus dar este o mare prostie ,la injectoare este adevarat ca sunt independente unu de celalalt dar in cazul bujiilor incadescente nu este taticu asa acestea nu sant decat niste carbuni care la patrunderea curentului de 12 v in cazul nostru se incalzesc si dupa tot atata utilizare carbunele respectiv se topeste se mananca chiar nu gasesc cuvinte mai potrivite sa iti explic in fine ideea finala este urmatoarea acestea trebuiesc schimbate toate cand nu isi mai fac treaba pt ca in timp nu una merge si alta nu toate sant la fel deci trebuiesc shimbate toate .
Bujiile sunt confectionate din aliaj (structura metalica nu carbune) sau din ceramica (cele ce sunt actionate pe semnal PWM). La logan sunt din aliaj metalic( nichelina, cupru .. chestii d'astea) Nu din carbune. Bujia incandescenta nu se macina. Bujiile se leaga paralel, deci sunt independente.
Comment
-
fratilorrr.nu vreau sa va certati.FLORYN are dreptate.referitor la metoda de verificare a bujiilor.o sa incerc sa le verific dar mai intai as incerca cu o baterie mai buna. iar la intrebarea lui 77sky masina are 75000 de kilometri..dar revin cu o intrebare:e posibil sa fie de la injectoare?????????la cat mai multi km fara evenimente...
Comment
-
Tinand cont de prea putinele elemente (puse la dispozitie) din sistemul complex de posibile defectiuni, eu suspectez bujiile incandescente (wow ce explicatie a iesit...)
Spun asta gandindu-ma la stilul de rulaj si la nr de km. Acele bujii sunt proiectate pentru un anumit numar de cicluri de folosinta si e posibil sa se fi dus la cele sfinte
Testeaza-le cu acel fir de plus. Daca nu stii, cere-i cuiva niste minute de ajutor...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Cititi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Glow_plug_(model_engine)
si aici:
si priviti aici:
Comment
-
momentan nu am masina, plecata in "tara".insa luni o sa incerc o baterie noua.si o sa va dau rezultatele.acum.....mai e o intrebare.am inteles, tot de pe forum, ca daca scoti bateria si pui alta cica se reseteaza nustiu ce senzor la ralanti.voi ce stiti????e vreun pericol daca schimb bateria?????????la cat mai multi km fara evenimente...
Comment
Comment