Cumpar 2buc Injectoare 1.5dCi 65 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar 2buc Injectoare 1.5dCi 65 Cp

    Cumpar 2 buc injectoare 1.5dCi 65 Cp euro 3, noi sau sh la pret acceptabil. 0729004680 sau oprea_gaby23@yahoo.Com

  • #2
    iti dau un sfat ...
    cu injectoare sh nu reusesti in veci sa faci dci ul sa mearga , ori ... daca iti merge , va merge 30/40 min , sau pana opresti motorul .
    iar daca ...sa spunem ca va merge, montajul neaparat trebuie facut in reprezentanta dacia din orasul tau , pentru a "scrie" codul injectoarelor in calculator , asta ca sa nu mearga la presiuni diferite. iar cei de la reprezentanta , nu stiu daca o sa iti monteze injectoarele , pe baza ca nu sunt noi. si chiar si cu injectoare noi *toate 4 , daca mergi la ei , tot nu o sati dea garantie *pe baza ca nu sunt luate de la ei . asa ... astea fiind spuse, urmeaza urmatorul sfat... :
    eu locuiesc in iasi, aici s-a deschis o "filiala" sa zic asa delphi, care curata injectoare de logan la pretul de 3 mil "lei vechi , si acorda si garantie 6 luni ...
    asta ar fi solutia cea mai simpla nu !? decat sa dai o gramada de bani pe injectoare...
    daca crezi ca te ajuta, o sa trag o fuga pana la ei , sa ma interesez exact de ce si cum se face, si postez aici...
    noroc
    sigpicSa traiasca urile , si

    Comment


    • #3
      DiselLGN are dreptate, mai bine dute si curate-le sau dute la reprezentata Dacia si cumpara unele noi...
      Megane II faza II 1.5dcI K9K

      http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

      Comment


      • #4
        dupa curatare nu mai trebuie rescris codul? poate e o intrebare imbecila, dar habar nu am, nu am avut de a face.

        Comment


        • #5
          nu , ca sunt aceleasi injectoare, deci calculatorul are codurile in memorie

          nu , ca sunt aceleasi injectoare, deci calculatorul are codurile in memorie
          btw. iguana , un injector original *tot delphi, cum spuneam mai sus, in iasi costa 1400 ron , 14 mil lei vechi , deci numai 1 ...
          si depinde ce probleme are masina , caci cei de acolo is smecheri, cand ajungi la ei , iti fac de toate , adik pleci cu masina pe roti , dar cand iti calculeaza factura ....
          la un caz de schimbat injectoare *toate piesele din reprezentanta, la un amic de-al meu l-a ajuns 80 mil lei vechi. asta consta in injectoare noi, conducte, absolut tot ce tine de distributie , pompa de injectie, curatat rezervor. dupa 4 luni de stat pe dreapta a reusit sa faca masina, iar injectoare sh avea 8 cumparate , la cate 8/9 mil bucata ... asta e poveste reala , nu e "din auzite" ... noroc
          Last edited by DieselLGN; 13 January 2009, 19:24. Reason: Automerged Doublepost
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #6
            Am si eu probleme cu injectoarele. Spunetzi-mi va rog adresa din Iasi a firmei care curatza injectoarele. Pentru mine deocamdata asta ar fi cea mai buna solutzie. Sunt foarte scumpe si am intzeles ca numai schimbarea injectoarelor nu rezolva problema. Este necesar si curatzirea rezervorului, schimbarea filtrului de motorina si curatzirea pompei.

            Comment


            • #7
              paulino , daca am eu drum pe acolo , o sa opresc si vad exact adresa.
              ca idee , e in zona industriala , strada chisinaului dar nu stiu numarul exact.
              e gard in gard cu reprezentata RAR din iasi.
              sper sa pot ajunge eu azi pe acolo , intreb toate detaliile si iti spun aici cum e ... ok !?
              ne "auzim" putin mai dupa amiaza.noroc
              ---
              apropo ... tu ce probleme ai ?!
              da cateva detalii , nr de km , cum se comporta masina ....
              poate o fi altceva , ori poate te pot ajuta cumva
              Last edited by DieselLGN; 14 January 2009, 11:51.
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #8
                Pai eu am 74.000 de km cu masina si undeva cam la jumatatea lui decembrie a inceput sa imi faca probleme. Porneste foarte greu, trebuie sa ii dau 7-8 chei, iar cand e motorul cald porneste la a doua cheie. Am fost la service cu ea si au facut un test la injectoare. Unul a iesit perfect, unul aproximativ bun si doua stricate. Au zis ca trebuie sa le schimb. Eu sunt din Bacau. Si de cand am probleme masina sta pe dreapta, nu o mai pornesc. Mi-e frica sa nu mai stric ceva. Multumesc pentru ajutor DieselLGN.

                Comment


                • #9
                  hmmm da... cam pe la 78000 e inca normal sa cada...
                  dar, problema e alta, ca s-ar putea ca si pompa sa iti trimita pilitura in injectoare.presupun ca nu ai schimbat pompa niciodata nu !?
                  daca tot iti porneste, ia un aditiv de curatare injectoare, baga in motorina , si pe loc tureaz-o de cateva ori binisor. sta in relanti sau se opreste singura ?!
                  daca porneste si sta , incearca cu aditivul de curatare. daca nu o ia la cheie , in nici un caz sa nu o pornesti trasa/impinsa !!! niciodata sa nu faci asta la diesel. poti sa o pornesti cu spray de pornire sau cu flit *spray ul de tzantzari *am pornit eu asa, si nu bat injectoarele la fel de tare ca la spray ul de pornire ;).
                  la tine s-ar putea sa fie si pompa , incearca ca dupa o cheie esuata sa-i dai la pompa motorina. in dreapta deasupra farului ai o pompita de cauciuc, dupa ce ii dai la cheie aia se inmoaie, ei dupa aia dai tu la mana pana se intareste cat de cat , nu pietroi, si mai dai o cheie apoi, ar trebui sa porneasca.
                  sa nu apesi acceleratia cand ii dai cheie , ca nu e dacie din 1900 toamna, si nu are nici un efect , are shock automat...
                  ce sa mai zic , incearca daca poti pana diseara cu aditivul de curatare *in caz ca porneste nui dai turatie mare din prima , o turezi tu incet pana se incalzeste putin.
                  eu pe la 5 cred ca ajung acolo , si postez diseara cand ajung acasa ...
                  noroc
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • #10
                    o sa incerc maine sa o mai pornesc. daca e si pompa cu probleme, am pus-o. Dupa ce imi porneste nu mai am probleme cu ea, merge bine. atat ca daca accelerez putzin aud un zgomot la injectoare. Oare astia care reconditzioneaza injectoare pot curatza si pompa? Mie mi-a zis cineva ca sunt anumite service-uri in tzara care se ocupa si de reconditzionarea pompei.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare ma bag si eu in discutie. Am avut probleme cu injectoarele tot euro 3 si le-am schimbat la pitesti printr-o cunostinta. Dar am ceva relatii la un magazin de piese aici in iasi si au injectoare noi Delphi euro 3 la pretul de 800 ron. Si mai erau si pe stoc. Eu zic sa da-ti un telefon la magazin si sa va lamuriti. Magazinul este Trio Rom 0232/220365 .(podul de piatra). Iar de reconditionare...un inginer de la pitesti (care mi le-a pus pe masina mie) a zis ca nu exista asa ceva deoarece au diuzele de evacuare f mici care se infunda cu pilitura de fier din pompa de injectie de la motorina cu apa. Deci mai bine luati legatura si cumparati niste injectoare noi. Ca altfel nu cred ca e vreo sansa de rezolvat problema. Bafta.

                      Cat despre pompa nici ea nu se curata. Iar aditivi de curatat injectoare nu sunt buni. Dizolva depunerile si murdaria de pe fundul rezervorului si o baga in pompa si in injectoare. Si inca o problema si va las...incercati sa alimentati dimineata cand rezervoarele de la peco sunt mai linistite si nu e motorina amestecata si cu apa de pe fundul rezervorului.
                      Last edited by Adrian.C; 14 January 2009, 22:13.

                      Comment


                      • #12
                        paul ... pai e ciudat.. dci ul nu ai sal vezi sa stea in relanti in 2 injectoare , mai ales sa mai si mearga. eu stiu de la mine , ca ma chinuiam 1 ora pana pornea , merge 15 min sau... daca o lasam la relanti se oprea in 1 min, trebuia so tin eu turata putin sa nu moara.in 2 injectoare stiu ca porneste ... mai greu ,dar porneste.dar nu are cum sa-ti mearga in 2 in nici un caz.
                        presupun ca nu stii sa verifici injectoarele la retur nu !? asa iti dai seama cel mai simplu daca is cu probleme.
                        cand masina e pornita , sub fiecare injector e un furtunas negru, acela este pt retur, scoate usor furtunul din injector *e simplu , nui prins in nimic, si vezi cata motorina "scuipa" inapoi.. acolo ca sa fie treaba buna , ar trebuie sa picure incet, cu stropi mici. un surge siroi, sau arunca mai multa motorina...ala nui bun.la ala inseamna ca is infundate diuzele, si arunca motorina pe retur, si nu in motor...
                        tare ma tem eu ca la tine nu is injectoarele .trebuie sa fie din alta parte.sincer nu are cum sa mearga sau cel putin sa stea in relanti fara sa se opreasca singura in 2 injectoare !! iar la tine ai zis ca merge aproape perfect *exceptand bataia , dupa ce ai pornit-o... hmm
                        @adrian , stiu man poveste cu pitesti ul , si cu trio rom ul , de acolo miam luat eu injectoarele, tot alea care zici u 800 ron. dar au mai aparut solutii de atunci
                        is taximetrist pe al meu dci , si auzi fel si fel de solutii ... nu mai e cum era odata, sa fuga lumea de dci uri ;)
                        sigpicSa traiasca urile , si

                        Comment


                        • #13
                          @adrian , stiu man poveste cu pitesti ul , si cu trio rom ul , de acolo miam luat eu

                          Si care ar fi solutiile de care zici tu? Si de povestea cu Pitestiul de unde stii tu?

                          Comment


                          • #14
                            pai mi-au facut la service testul asta la injectoare. La primul injector nivelul de motorina urcasa in furtun vreo 4 cm si au zis ca e bun asa trebuie sa fie. La altul a urcat vreo 10 cm. Si la alte doua a urcat vreo 20 de cm pe furtun si au zis ca alea nu sunt bune, ca nu face presiune.. Asa au zis ei, eu nu ma pricep. Si despre pilitura am auzit ca e naspa rau, trebuie schimbat tot sisteml de alimentare. Dar o sa dau un telefon si la numarul lasat de Adrian. Daca vretzi ceva detalii, la mine pornirea a inceput sa imi faca probleme cand eram cu masina in Franta. 2200 de km. Si am venit cu ea in tara. In afara de pornire nimic suspect. Nu scoate fum, consumul este exact ca inainte. dar la service asa au zis, ca sunt injectoarele. Si tzi-am zis, mi-au facut testul si mi-au aratat ca 2 din ele scot motorina pe retur, cam 20 de cm s-a ridicat nivelul pe furtun.

                            Comment


                            • #15
                              ) . pai am fost si eu in situatia cu injectoare moarte.si na ... cat traieste omu invata.
                              cu pitestiul , nu mi-a placut ca trebuia sa trimit banii inainte si dupa ceva zile primeam injectoarele...care nu mi s-a parut prea ok .solutii sunt ca se pot curata injectoarele si daca m-as mai interesa nitel , cred ca gasesc si banc de curatat pompe de injectie ;). stiu pe cineva care a comandat din germania inainte de sarbatori.
                              plus , ca nu mai punem ca este delphi in iasi , care ..vb aia . e tata injectoarelor si pompelor de injectie de pe logan... eu am auzit pe statie ca si-a curatat un coleg injectoarele acolo , 3 mil de injector *parca asa am inteles , deci nu is sigur, si garantie 6 luni... nu mai e la moda sa dai caruta de bani pe injectoare noi ;).
                              aaa vezi ca mai era o poveste cu vaslui ul , tot asemanatoare cu pitesti ul ). oricum , eu personal nu prea recomand ;)

                              paul , daca tot iti merge si nu moare *ceea ce e deja ciudat
                              ia-o la un drum undeva, sa mearga in turatie mare 3/4000 rpm. poate nu e pilitura, si se desfunda singure injectoare.daca nu iti moare motorul , inseamna ca ceva ceva motorina iti trece si prin celelalte *cele rele. cat despre presiune ... injectorul nu face nici o presiune nicaieri, presiunea o face pompa de injectie alias regulator de presiune, apoi trimite in distribuitor acea presiune, apoi in injector , iar ritmul deschiderii injectorului e controlat de calculator... deci cu presiunea au cam dato in bara cei de la service.in fine.
                              cu trio rom ul ...doar daca vrei injectoare noi...dar eu zic sa nu te grabesti , incearca cu "plimbarea de turatie" , apoi *scuza-ma dar azi nu am mai prins deschis la cei de la delphi, merg maine dimineata , iar dupa ce vb cu ei, si aflu toate detaliile, poti alege solutia cea mai buna.nu?
                              dar tu de cum ai ajuns la concluzia ca ar fi injectoarele ? inainte sa mergi la tester...
                              ca pornea greu !? ...cu bujiile cum stai ? filtrele ?
                              noroc
                              Last edited by DieselLGN; 15 January 2009, 00:32. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpicSa traiasca urile , si

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google