Indicator Rezervor Blocat La Plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator Rezervor Blocat La Plin

    Salutare.

    Am patit si eu un necaz. Indicatorul de la Bord pentru Motorina a ramas Blocat pe plin (fara o liniuta).Am alimentat si realimentat de trei ori pina acum , dar el nu si-a mai modificat pozitia. Obisnuiesc sa pun in rezervor mai mult de 50 de litri , iar acum ....iarna... alimentez mai des ca sa tin rezervorul plin , sa nu faca condens. Am verificat sub bancheta firele , am scos si reintrodus mufa in priza...nimic.

    Cine ma poate ajuta cu un sfat ,nu sunt fanul servis-urilor ( mai ales pentru nimicuri).

  • #2
    incearca sa faci modul de diagnosticare si vezi cati litri iti indica acolo
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      vezi ca daca bagi mai mult de 50 de litri nu ati stinge imediat prima liniuta de sus(plin) abia dupa cateva sute de km (la mine dupa 350km) se stine si imediat in cativa km se stinge si penultima linuta.......
      cati km ai facut de cand ai alimenta? si verifica cati litri de motorina ai in masina asa cum a zis si TEN
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • #4
        @ten: Ce raspuns! Chiar l-a ajutat... Nu e logic ca si acolo apar tot atatia L, doar datele alea vin tot de la aceeasi sonda.

        Singurul remediu e sa incerci un reset din meniul de diagnoza sau sa incerci cu cativa pumni in rezervor. Alta solutie e sa mergi la service sa deblocheze sonda sau sa o schimbe. Si incearca sa nu mai pui peste 50L, asta e un risc.
        Last edited by andrei; 19 December 2008, 20:20.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          nu mai decupla sonda de la rezervor ptr ca se inregistreaza ca defectiune pe tabloul de bord si atunci trebuie sa i dai reset

          Comment


          • #6
            E sonda debitmetrica defecta. Daca masina mai e in garantie mergi la service si se va schimba fara probleme. Baietii de acolo stiu treaba ca "asa face toate". Daca nu mai e in garantie trebuie cumparata alta.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Hei, mersi ....In sfirsit un raspuns ..pertinent! Masina nu mai este de mult in garantie ( fabricatie 2006).
              Poti sa detaliezi te rog ...un pic. Ce inseamna sonda debitmetrica ...inteleg , dar vreau sa stiu unde este situata , daca pot sa o demontez, sa o verific....nu vreau sa dau banii aiurea ( scuze , nu sunt Toma Necredinciosul)...vreau sa ma asigur ca stiu care e defectul exact! Poate se remediaza aia veche.
              Stiu ca in general, cind se strica sonda debitmetrica, nivelul aratat e zero ( pentru ca intra combustibil in ea si se duce la fud.....)in cazul meu ea sa pe aproape plin...de ceva timp>>>>>>>
              deci nu sunt sigur ca asta e cauza ....efectului !

              Va rog sa ma ajutati!
              Last edited by darksid3; 20 December 2008, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Sonda asta se gaseste in rezervor. Poti ajunge la ea demontand bancheta spate (bancheta sta chiar pe rezervor). Nu neparat trebuie sa arate gol, nu mai e ca la batrana dacia cu un plutitor de plastic care atunci cand se spargea cobora pe fundul rezervorului si indica 0 litri. Se poate pur si simplu sa se arda si sa nu mai emita nici un semnal catre bord, bordul ramanad cu impresia ca atata benzina are in rezervor. De demontat nu stiu cum s-o demontezi pentru ca nu am demontat niciodata (teoria ca teoria, da' practica ne omoara )
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  Sonda de nivel e prinsa de un ansamblu cu acest rol, de a o mentine a suprafata. Din cauza ca ai pus mai mult combustibil ea s-a blocat intr-o pozitie si nu se mai misca, mai mult ca sigur. Cel mai sigur e totusi o vizita in service. Eu zic sa faci si resetul din meniul de diagnoza, sa fi sigur ca nu de acolo e problema.

                  PS: Sau incearca cu scoatere bornelor de la baterie.
                  Last edited by andrei; 20 December 2008, 12:04.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    ai spus ca ai alimentat de ceva timp ?ai facut plinul pina la gura?citi km ai facut si in ce conditii,oras afara?la un consum de 4sau5litri trebuie se parcurgi aproape 300 km pina cind scade o liniuta din bord

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zlate58 View Post
                      ai spus ca ai alimentat de ceva timp ?ai facut plinul pina la gura?citi km ai facut si in ce conditii,oras afara?la un consum de 4sau5litri trebuie se parcurgi aproape 300 km pina cind scade o liniuta din bord

                      Am facut plinul de curind pina la gura ( 40/50 Km parcursi de atunci) tocmai in ideea de a forta un pic sonda sa isi revina la normal...ioc

                      Cine imi spune si mie cum se face resetarea asta ??? poate mai am o sansa cu ea,...e vorba de resetul din calculatorul de bord?ca pe ala l-am facut imediat ce am vazut defectiunea...

                      Comment


                      • #12
                        atunci asteapta pina parcurgi 300km si dupa aia dai un resetsau mai scoate combustibil din rezervor

                        Comment


                        • #13
                          Dap.Am inteles,
                          de scos din rezervor nu pot si nu vad rostul
                          dar o sa fac ceva kilometri zilele urmatoare si voi vedea ce se mai intimpla dupa resetare. Daca nu se rezolva asa , revin cu intrebari ...poate o scoatem la capat. Multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            trimite pe pm nr de tel

                            Comment


                            • #15
                              Eu de fiecare data cand fac plinu mai mult de 50 de l nu bag pentru ca in rezervor se aduna gaze cand se opreste pompa nu mai alimentez cu toate in carte scrie ca la doua opriri succesive a pompei rezervorul este plin.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google