Indicator Rezervor Blocat La Plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    doamne 35.000km facuti cu un filtru...eu il schimb la fiecare 12.000 cam asa fac revizia..tupeu mare nyt.bafta in continuare
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • #47
      Originally posted by AGENTUL NYT View Post
      eu am masina de 4 ani si ceva,cca 70.000 km si de cate ori am alimentat-o,am facut plinul ochi,nici o problema cu blocatul plutitorului,nici o problema cu faptul ca indicatorul electronic din bord nu imi arata plin sau ca mai ramine vreo liniuta stinsa,dupa 440 km se duce prima linie,mai depinde si de unde si cu ce alimentezi(parerea mea),eu la fiecare 10.000 km am adaugat un aditiv curatare instalatie alimentare,zilele trecute dupa cca alti 35.000 km am schimbat si filtrul de motorina,gram de apa nu aveam in sau pilitura in filtru,sau cum au gasit altii,filtrul in 2 culori,numai avea culoarea alba hartia,ca de totusi sunt niste km facuti,dar era de culoare galbejita
      pt cei ce vor sa scoata pompa din rezervor nu e mare inginerie,iti trebuie doar putin tupeu si anumite scule,o dai jos,o cureti si cu ocazia asta poti vedea si daca ai mizerie in rezervor,te uiti cu o lanterna ca se poate observa mizeria de pe fundul rezervorului,le punerea la loc a pompei,mare atentie ca trebuie curatat extrem de bine marginea unde vine de etanseaza garnitura de cauciuc,in general ar fi bine sa ai una noua,dar nu neaparat...concluzia,dand pompa jos ai posibilitatea sa si cureti zona plutitorului si cu ocazia asta vezi sa daca e imbibat cu motorina,daca e asa trebuie inlocuit,mai greu ca nu prea se gasesc de cumparata,dar si sita pompei o poti curata,ca si pompa are o sita.....spor la treaba,pt cei care au sange rece dar si cald,ca nimeni nu s-a nascut invatat...nu promit dar am sa revin cu niste poze la cum se scoate si cum arata o pompa de motorina



      stima tutror
      pai inseamna ca ai bani

      Comment


      • #48
        sincer nu am bani dar prefer sa stau linistit..pt 90 ron cat e filtru nu ma zgarcesc..
        amu depinde de fiecare eu prefer sa nu ma gandesc la injectoare pompa si altele..
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • #49
          Originally posted by Fane-CL View Post
          Foarte educativ, o singura remarca am de facut: dieselul nu are pompa in rezervor.
          eu nu am desfacut niciodata,am vazut la cineva in treacat ca nu aveam chef sa ma murdaresc,dar curioasa remarca ta,atunci de ce eu cand am schimbat filtrul de motorina,dupa ce l-am schimbat si am dat manual la pompita din compartimentul motor,pina s-a intarit,apoi am trecut sa dau al automat si curios ca s-a auzit bazait de pompa in rezervor,sa aibe oare si pompa electrica de amorsare,ce rost mai avea cea manuala....:?:
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #50
            Originally posted by andrei View Post
            Tine apasat pe butonul reset, pune contactul. Da-i drumul butonului si mai apasa-l o data si tine-l asa 10 secunde. Dupa care ia contactul.
            -------------
            azi am patit din nou cu plinul pana in gura si nu sa stins ultima linie,ammai patiti cred ca de doua ori in 3 ani dar nu am dat importanta dar azi chiar ma secat chestia asta am facut ieri plinul pana a curs si nu sa stin ultima linie azi lam umplut iar si nimic ,nu am avut rabdare sa merg 300 km sa se miste ceva asa ca am bantuit pe ci si am gasit indicatiile lui andrei de prin 2008 si le-am pus in aplicare acum 10 min si chiar a mers instantaneu,imediat dupa ce am facut exact ce a zis andrei sa rezolvat
            -------------------
            bune sfaturi mai dadea, nustiu de ce nu mai e activ(stie cineva ceva de el)
            --------------------------------------------------------
            Tineti apasat pe butonul reset, pune contactul. Da-i drumul butonului si mai apasa-l o data si tine-l asa 10 secunde.Si gata sa rezolvat. Dupa care ia contactul. merge la sigur
            Last edited by petroman; 2 February 2011, 23:31.
            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

            Comment


            • #51
              Originally posted by FLR View Post
              sincer nu am bani dar prefer sa stau linistit..pt 90 ron cat e filtru nu ma zgarcesc..
              amu depinde de fiecare eu prefer sa nu ma gandesc la injectoare pompa si altele..
              nu e vb de zgarcenie,e vb ca eu alimentez numai si numai de la OMV de cand am masina(am fost primul ei barbat si ea era virgina,avea 6 km facuti),si din cand in cand iau o pilnie cu mine si pun vata peste sita pilniei(bine nu in toate OMv-urile fac asa,doar in cel de la LIZEANU ca ma cunosc baietii de acolo si inchide pompa cu un stingator cit fac eu aceasta manevra),daca ramine reziduri,tin cont ca trebuie sa inlocuiesc filtrul,dar sincer niciodata nu am avut neplacerea sa constant mizerie in motorina
              iar ca sfat,niciodata sa nu alimentati cand exista cisterna la descarcat,(sfat dat de cei care vand carburanti) pt ca in momentul ala toata mizeria din rezervor incepe sa danseze,iar apa se aamesteca mai repede cu benzina sau motorina,deci mai multe sanse de necazuri,voi faceti ce vreti,eu am dat doar un sfat
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #52
                am desfacut eu ..nu exista pompa in rezervorul de diesel ...pompa trage din fata ...de fiecare data cand am schimbat filtrul de motorina ...l-am umplut manual sau am dat manual la pompita

                Comment


                • #53
                  Normal ca nu exista pompa electrica la diesel. La benzinare cand pui contactul se aude pompa.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #54
                    intradevar,acum de dimineata am desfacut la rezervor sa vad cu ochii mei caprui daca are pompa(si eu stiam ca nu are,dar eram nesigur) si nu are,am uitat aparatul in casa ca faceam si niste poze,dar am sa fac curind ca mi s-a pus pata sa curat rezervorul preventiv,curatenie tata la mine-n rezervor,nu scame,pilituri si alte oratanii
                    un vecin m-a vazut ce fac si m-a intrebat,"ce fac cu sfoara in rezervor,dau la peste",nu,pe sfoara am legat un magnet de difuzor de 13 cm si l-am plimbat cat s-a putut prin rezervor,surpriza,nici un fel de pilitura
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #55
                      Salutare,

                      am si eu o pb asemanatoare ca cea pt care a fost deschis topicul , doar ca pe invers
                      este vorba de un logan diesel 1.5 din 2006

                      alimentez cu motorina si in bord imi arata rezervorul gol. se si aprinde becul.
                      si n-am alimentat cu 10 lei . cred ca acum am, aproximativ, in jur de 20L in rezervor.

                      am intrat in modul diagnoza la CB , imi arata doua erori TO si JO. daca resetez , aproximativ timp de 1km imi arata bine nivelul de motorina apoi incepe si clipeste martorul de rezervor gol cateva secunde si brusc dispar liniutele de la indicatorul de motorina.

                      vreun sfat ?
                      multumesc


                      p.s : TO imi apare indiferent de motor cald/rece => ce ar putea inseamna si asta ?
                      JO inteleg ca este legat de pb mea cu nivelul motorinei

                      Comment


                      • #56
                        mancasera soarecii (cred) unul din firele de la sonda

                        Comment


                        • #57
                          Sal si eu intalnesc des aceasta problema bag plin ochi merg 200 ,300 ,400 km si degeaba tot plin arata indicatorul de combustibil,scot borna de la baterie vreo 10 min si gata sa rezolvat problema ,apoi indica cum trebuie lipsa 2 , 3 , 4 liniute lipsa .ce sa fie ????

                          ????????????????
                          Last edited by manujupanu; 7 January 2015, 11:18. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google