doamne 35.000km facuti cu un filtru...eu il schimb la fiecare 12.000 cam asa fac revizia..tupeu mare nyt.bafta in continuare
Indicator Rezervor Blocat La Plin
Collapse
X
-
-
Originally posted by AGENTUL NYT View Posteu am masina de 4 ani si ceva,cca 70.000 km si de cate ori am alimentat-o,am facut plinul ochi,nici o problema cu blocatul plutitorului,nici o problema cu faptul ca indicatorul electronic din bord nu imi arata plin sau ca mai ramine vreo liniuta stinsa,dupa 440 km se duce prima linie,mai depinde si de unde si cu ce alimentezi(parerea mea),eu la fiecare 10.000 km am adaugat un aditiv curatare instalatie alimentare,zilele trecute dupa cca alti 35.000 km am schimbat si filtrul de motorina,gram de apa nu aveam in sau pilitura in filtru,sau cum au gasit altii,filtrul in 2 culori,numai avea culoarea alba hartia,ca de totusi sunt niste km facuti,dar era de culoare galbejita
pt cei ce vor sa scoata pompa din rezervor nu e mare inginerie,iti trebuie doar putin tupeu si anumite scule,o dai jos,o cureti si cu ocazia asta poti vedea si daca ai mizerie in rezervor,te uiti cu o lanterna ca se poate observa mizeria de pe fundul rezervorului,le punerea la loc a pompei,mare atentie ca trebuie curatat extrem de bine marginea unde vine de etanseaza garnitura de cauciuc,in general ar fi bine sa ai una noua,dar nu neaparat...concluzia,dand pompa jos ai posibilitatea sa si cureti zona plutitorului si cu ocazia asta vezi sa daca e imbibat cu motorina,daca e asa trebuie inlocuit,mai greu ca nu prea se gasesc de cumparata,dar si sita pompei o poti curata,ca si pompa are o sita.....spor la treaba,pt cei care au sange rece dar si cald,ca nimeni nu s-a nascut invatat...nu promit dar am sa revin cu niste poze la cum se scoate si cum arata o pompa de motorina
stima tutror
Comment
-
sincer nu am bani dar prefer sa stau linistit..pt 90 ron cat e filtru nu ma zgarcesc..
amu depinde de fiecare eu prefer sa nu ma gandesc la injectoare pompa si altele..
Comment
-
Originally posted by Fane-CL View PostFoarte educativ, o singura remarca am de facut: dieselul nu are pompa in rezervor.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by andrei View PostTine apasat pe butonul reset, pune contactul. Da-i drumul butonului si mai apasa-l o data si tine-l asa 10 secunde. Dupa care ia contactul.
azi am patit din nou cu plinul pana in gura si nu sa stins ultima linie,ammai patiti cred ca de doua ori in 3 ani dar nu am dat importanta dar azi chiar ma secat chestia asta am facut ieri plinul pana a curs si nu sa stin ultima linie azi lam umplut iar si nimic ,nu am avut rabdare sa merg 300 km sa se miste ceva asa ca am bantuit pe ci si am gasit indicatiile lui andrei de prin 2008 si le-am pus in aplicare acum 10 min si chiar a mers instantaneu,imediat dupa ce am facut exact ce a zis andrei sa rezolvat
-------------------
bune sfaturi mai dadea, nustiu de ce nu mai e activ(stie cineva ceva de el)
--------------------------------------------------------
Tineti apasat pe butonul reset, pune contactul. Da-i drumul butonului si mai apasa-l o data si tine-l asa 10 secunde.Si gata sa rezolvat. Dupa care ia contactul. merge la sigurLast edited by petroman; 2 February 2011, 23:31.Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!
Comment
-
Originally posted by FLR View Postsincer nu am bani dar prefer sa stau linistit..pt 90 ron cat e filtru nu ma zgarcesc..
amu depinde de fiecare eu prefer sa nu ma gandesc la injectoare pompa si altele..
iar ca sfat,niciodata sa nu alimentati cand exista cisterna la descarcat,(sfat dat de cei care vand carburanti) pt ca in momentul ala toata mizeria din rezervor incepe sa danseze,iar apa se aamesteca mai repede cu benzina sau motorina,deci mai multe sanse de necazuri,voi faceti ce vreti,eu am dat doar un sfatsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
intradevar,acum de dimineata am desfacut la rezervor sa vad cu ochii mei caprui daca are pompa(si eu stiam ca nu are,dar eram nesigur) si nu are,am uitat aparatul in casa ca faceam si niste poze,dar am sa fac curind ca mi s-a pus pata sa curat rezervorul preventiv,curatenie tata la mine-n rezervor,nu scame,pilituri si alte oratanii
un vecin m-a vazut ce fac si m-a intrebat,"ce fac cu sfoara in rezervor,dau la peste",nu,pe sfoara am legat un magnet de difuzor de 13 cm si l-am plimbat cat s-a putut prin rezervor,surpriza,nici un fel de piliturasigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Salutare,
am si eu o pb asemanatoare ca cea pt care a fost deschis topicul , doar ca pe invers
este vorba de un logan diesel 1.5 din 2006
alimentez cu motorina si in bord imi arata rezervorul gol. se si aprinde becul.
si n-am alimentat cu 10 lei . cred ca acum am, aproximativ, in jur de 20L in rezervor.
am intrat in modul diagnoza la CB , imi arata doua erori TO si JO. daca resetez , aproximativ timp de 1km imi arata bine nivelul de motorina apoi incepe si clipeste martorul de rezervor gol cateva secunde si brusc dispar liniutele de la indicatorul de motorina.
vreun sfat ?
multumesc
p.s : TO imi apare indiferent de motor cald/rece => ce ar putea inseamna si asta ?
JO inteleg ca este legat de pb mea cu nivelul motorinei
Comment
Comment