Curatare Motor Prin Turare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ai uitat doar sa precizezi relatia dintre CP (HP) si NM, nu-i asa ca e doar o scapare, X@bi?
    Acum sa revenim la curatarea motorului sau la "curatarea" lui...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #32
      sall 77 sky
      off topic:am citi pe al forum ca ai o problema cu smuciturile la accelerare ,ai rezolvat problema ?

      sau poate iti mai pui colegi sa imi trimita un mesaj privat cum ca ai rezolvat problema ???!!!!!
      Last edited by gelica75; 10 January 2009, 20:01. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Ai un raspuns privat, Gelica 75 (nu in PM, se pare ca o ai inactiva).
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #34
          am citit mesajul tau ,dar am si eu o nelamurire de ce nu iti expui problema ta si pe acest forum si sigur poate o sa te ajute cineva ca eu sunt sigur ca aici sunt oameni cu mai multa experienta decat pe forumul celalalt.

          Comment


          • #35
            @xoby: si zici asa, caii putere se masoara in kilowatti? nu prea ti-a placut fizica din liceu, nu?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Seba View Post
              iti zic eu ca nu, am mers nu doar o data pe pista in regim de +5000rpm doar in tr 2 si 3, 3 pe maxim 200m, restul 600m ai pistei in tr2 aproape la decuplare. dupa 15 minute nu s-a intamplat absolut nimic cu masina. nici cu a mea, nici cu a lui mareom, nici cu a lui virtualmansorin sau tm42crs...si exemple mai sunt plus ca nu o data am facut asta, cel putin eu cu mareom mergeam asta-vara aproape saptamanal la pista la sannicolau.
              pista aia de unde are 600 m ?)
              tot nu vad unde se merge constant in a 2a acolo ...ca e 1a...2a..3a...si turele cresc-scad...nu raman niciodata constante.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                scuze vroiam sa zic puterea se mosoara in KW.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #38
                  Originally posted by valeriuciprian View Post
                  ............................................Dar i-ar face bine o forja o data pe luna in afara orasului.(ca sa nu incomodezi ceilalti participanti de trafic).
                  ..........................
                  O data pe luna e cam putin.
                  Macar la fiecare sfarsit de saptamana ar fi OK un pic de forja, daca vrea sa il tina injectoarele si turbina sa-i functioneze in parametrii.
                  Daca nu...pai sa mearga ca pensionarii (adica ~2000 rpm cum merg multi dizalari) si o data pe luna daca isi aduce aminte sa-i dea o forja.poate uita

                  PS: si te mai miri ca la unii care au grija de masina pica injectoarele prematur si la altii (masini din aceiasi ani, stiu caz) care dau la dizal doua trei forje saptamanal, au trecut de 150.ooo km si inca n-au probleme, trag de rup.

                  PPS: in loc sa te bucuri de masina cat e noua, o protejezi...mergi chiar subturat, ca e noua, tre sa te tina muuult si cand ti-e lumea mai draga (doamne fere) pica ceva la ea...si nici n-ai apucat sa te bucuri de ea, sau ma rog, te-ai bucurat cu jumatati de masura.
                  Last edited by Octavian; 11 January 2009, 23:04.

                  Comment


                  • #39
                    Subscriu la PS-ul lui Octavian
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      eu zic ca blana nu dauneaza decat celor din masina daca o scapi in decor, motorul n-are nimic
                      acest tratament e "ce trebe"...ca si calirea psihica din armata, blana aplicata motorului il intareste, il face mai puternic. e ca omul, face sport, traieste sanatos, altfel moare sugrumat...in mizeria unui consum redus, in loc sa-si traiasca viata ca un leu, sa dea drumul sa zburde toti caii pana se rup usile la grajduri si bielele in capul pistoanelor
                      cum ar zice un amic "de caracter": blana nu dauneaza grav sanatatii, ba chiar o intretine. la ce blana s-o fi referind, nu stiu...
                      Last edited by Seba; 12 January 2009, 13:38.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Sa nu fie cumva blana...d-aia...sti tu
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          de domnisoara?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Domnisoara...doamna....
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              Raman la parerea mea ca daca se merge normal cu masina (schimbari peste 2000 rpm) nu ii trebuie nici o supraturare pentru "curatare"...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                oricum dupa aia am curatato cal lumea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google