Curatare Motor Prin Turare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am 1.5dci 65HP- eu de obicei fac asa: dimineata cand plec astept sa se stinga toti martori din bord, am pornit masina si am plecat(nu mai astept sa se mai incalzeasca sau sa o turez pe loc), pana imi apar primele doua lini la apa accelerez lin pana la 2000-2200 de ture apoi schimb treapta; cand imi apar cele doua liniute incep sa schimb pe la 2500rpm tot lin; dupa ce au aparut toate cele 4 liniute la apa schimb pe la 2700-3000rpm si astfel protejez si motorul, consum bun, curat turbina si traseul de evacuare. Iar cand plec la un drum lung: acelasi lucru de mai sus dar numai ca turez mai mult motorul si tin intr-un regim de 3000rpm(si din 10.000-10.000km bag un bidonas de aditiv in motorina de laWynn`s Profesional). Sper ca v-am fost de ajutor.
    Ps: dupa un drum facut afara- cand intru in bucuresti am un consum mai mic, motorul merge mai rotund si se infige mai bine. Ciao
    Last edited by gogota_69; 4 February 2009, 00:15.

    Comment


    • #47
      Pana la urma cum e cel mai bine?

      Comment


      • #48
        e foarte bine cum a spus gogota_69, doar la partea cu aditivii am ceva retineri...poate bagi un schimb de injectoare de la aditivii aia, grija mare...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          @gogota_69: Turbina nu prea are de ce se curata, atata timp cat nu s-a depus funingine. Si traseul de evacuare, da si e foarte bine mersul in jur de 3000 rpm la diesel. Peste, deja e supraturare si nu e nevoie de asa ceva, pe durata mare, la schimbari de viteza nu e problema.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #50
            Pai daca o tii pe autostrada constant pe la 3400-3600 rpm ce are (dizalu)? Ca doar n-o sughita.

            Comment


            • #51
              Seba: Despre acel aditiv m-am documentat foarte mult timp(nu am vrut ca sa fac din masina mea un cobai) pe multe site-uri, forum., de la cunostinte din tara si din afara-dai un simplu search pe google si ai sa-mi dai dreptate. Cu acest aditiv ptr tipul de motor-injectie pe care il am eu; dieselul se simte ca un benzinar-urca mai repede in ture, consum mai mic, se infige mai bine-nu este un aditiv pe care il gasesti la fiecare butic si care scrie pe el simplu “Diesel sau Benzina” este pe categ. Euro3/E4, TDI/DCI, mers URBAN/ DRUM INTINS etc.Iar cand bag aditiv de obicei il bag cand fac un drum lung.Sper ca te-am lamurit.
              Andrei: mersul-subturat, bara la bara, ca tximetristi(economic-sper ca nu am deranjat pe nimeni)=>calamine-funingine=>turbina –njectoare obosite.
              PS: Sper ca nu am deranjat pe nimeni. Ciao

              Comment


              • #52
                stiu ce zici tu, dar nu am vazut inca un motor exploatat "aspru" pt mult timp cu aditivul acela. eu am incercat de cateva ori aditivi de benzina si de firam si no-name-uri si am renuntat. mergea motorul ca un tractor in toate cazurile.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Am bagat si eu la dizal Winn's (dizal clasic) si nici un efect.
                  Mai ales cand am vazut testele alea (la fifth gear parca) ca mai poate si scadea puterea motorului cu pana la 2% dupa folosirea aditivilor...m-am calmat.

                  Comment


                  • #54
                    Off-topic
                    Deja se muta discutia ... la topicul cu aditivi . Il citeam si eu prin vara, de atunci cred ca a ajuns in coada listei.

                    On-topic: La drum lung schimb cam la 3500-4500, (pedala in podea), in depasiri pana pe la 5500. In oras, am 2 stiluri: 1 - la fel ca in afara, 2 - (cu sotia in dreapta) - schimbat la 2500-3000, acceleratia progresiva.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #55
                      Nttt...nu esti on-topic
                      Subiectul este motorul de diesel, nu de benzina.
                      Prima data, obosit fiind, nu am percutat ca ai 1.4 (ma miram cum ajungi la 5500 )
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by andrei View Post
                        @gogota_69: Turbina nu prea are de ce se curata, atata timp cat nu s-a depus funingine. Si traseul de evacuare, da si e foarte bine mersul in jur de 3000 rpm la diesel. Peste, deja e supraturare si nu e nevoie de asa ceva, pe durata mare, la schimbari de viteza nu e problema.
                        Mie mecanici au zis ca se poate merge fara probleme Chiar pana la 4000rpm ca nu este supraturat numai peste 4000rpm.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #57
                          Bun, zi-mi si mie la ce te ajuta sa mergi cu 4000 rpm, cand poti sa mergi cu treapta superioara cu mai putin (nu vorbim de tr. 5 aici)?
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            Eu nu m-am referit la o treapta anume am zis in general.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #59
                              Traseul de evacuare nu se curata daca il turezi la blana dintr-o data, din contra se infunda, iar la injectoare daca tii motorul vreo 10 min la 3500 de ture de preferabil in stationare, atunci se curata asa ca nu mai rupeti masinile la 4000-4500 ca in loc de injectoare o sa schimbati motoare

                              Comment


                              • #60
                                Innjectoarele "se curata" fie la ralanti, fie in sarcina. Dar la ralanti nu e chiar asa de indicat sa fie turat motorul atata timp.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google