Am 1.5dci 65HP- eu de obicei fac asa: dimineata cand plec astept sa se stinga toti martori din bord, am pornit masina si am plecat(nu mai astept sa se mai incalzeasca sau sa o turez pe loc), pana imi apar primele doua lini la apa accelerez lin pana la 2000-2200 de ture apoi schimb treapta; cand imi apar cele doua liniute incep sa schimb pe la 2500rpm tot lin; dupa ce au aparut toate cele 4 liniute la apa schimb pe la 2700-3000rpm si astfel protejez si motorul, consum bun, curat turbina si traseul de evacuare. Iar cand plec la un drum lung: acelasi lucru de mai sus dar numai ca turez mai mult motorul si tin intr-un regim de 3000rpm(si din 10.000-10.000km bag un bidonas de aditiv in motorina de laWynn`s Profesional). Sper ca v-am fost de ajutor.
Ps: dupa un drum facut afara- cand intru in bucuresti am un consum mai mic, motorul merge mai rotund si se infige mai bine. Ciao
Ps: dupa un drum facut afara- cand intru in bucuresti am un consum mai mic, motorul merge mai rotund si se infige mai bine. Ciao
Comment