Curatare Motor Prin Turare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare Motor Prin Turare

    Salutare!Am o mare intrebare:este bine sau nu daca merg cu motorul mai turat prin oras-3000rot/min ca sa se mai curate traseul de evacuare?De ce?Pentru ca nu prea am ocazia sa merg cu ea in afara(asta bine inteles ca dupa ce se incalzeste motorul).Merg sa zicem cu a 2-a la 3000 vreo 2-3 km unde pot s-o tin asa.

  • #2
    Dar 3000 RPM nu e o turatie asa mare. Fa cumva si scoate-o la drum lung si da-i 4000RPM vre-o 15-20 km macar iar in oras schimba la 2500 in mod normal
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      merge cate o TALPA la drum intins un sprint pana la 5500..........se mai curata!!!
      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

      Comment


      • #4
        Pai sigur ca e bine din cand in cand sa-i mai dai turatii.
        Dar nu numai s-o tii constant la ~3000 rpm, e bine sa-i dai si forje, adica talpi/sandale/blanuri, asa pe tr II, tr III calc-o din 2000-2500 pana in 4000 rpm, ca sa treaca o cantitate mare de motorina prin injectoare, sa le mai desfunzi si pe alea

        Comment


        • #5
          Originally posted by 89.MIR View Post
          merge cate o TALPA la drum intins un sprint pana la 5500..........se mai curata!!!
          Omul are Dci...de unde 5500 rpm?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            3000 e ok.........
            editat
            Last edited by danielliviu; 6 January 2009, 22:22. Reason: are dci, nu mpi
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              180 km la ora si 4500 de rpm la 1.6 16V pe o distanta de 5 km e grav?

              Comment


              • #8
                La vremea asta de afara da, e grav

                Comment


                • #9
                  e grav ca viteza, e ok turatia....
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Octavian___30 View Post
                    La vremea asta de afara da, e grav
                    argumenteaza, te rog.

                    Comment


                    • #11
                      Adica sunt temperaturi scazute iar carosabilul este alunecos deci risc mare de pierdere a directiei. Riscul e din partea soferului...nu e vorba de vre-o defectiune
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        aaaaaaaaaaaaa....mda..aici ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Adica exact ce am zis si eu mai sus in completarea lui Octavian_30
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            bai nene mai usor cu vitezele alea - vara e mai OK pentru ele - ca nu va grabiti nicaieri . Dizelu` se curata undeva la 3000 rpm - mergi cu el cum l-ai invatat schimbi la 2300-2500 minim si ii mai dai "gornete" pana la 3800 - 4000 rpm cand te supara lumea in trafic - deci mereu
                            1.6 MPi Icy White

                            Comment


                            • #15
                              Nu e nevoie de mers turat pentru a curata traseul de evacuare, e de ajuns sa nu se mearga subturat (schimbul treptei de viteza sub 2500 rpm).
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google