Curatare Motor Prin Turare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Ma gindeam ca stric mototrul sau cutia daca merg cu a 2-a la aproximativ 3000 de ture.Cum am spus nu prea ies afara mai mult in oras.Am mai dat si sandale la 3500-4000 dar pentru scurt timp.La 3000 am mai mers si pret de 2-5 min.(Pta.Alba Iulia-Casa Poporului aia a hotilor)unde am prins verde la semafor.
    Deci fac rau la motor si cutie sau nu?

    Comment


    • #17
      Ce bine!Chiar nu stiam asta cu curatatul.Din ce am citit pot spune ca am motorul curatat bine

      Comment


      • #18
        Multi posesori de dizal(se VEDE dupa cum exploateaza dizalu la drum, am vazut destui...) cred ca un regim sustinut de ~3000 rpm xxx motorul... :|
        Mergeti voi numai cu 1500-2000 rpm sa scoateti consumuri record si apoi va intrebati de ce pica vreun injector...
        Dati fratilor forja, ca si dizalu are nevoie de asta.
        Toata ziua la lucru conduc dizal (cand plec in deplasare), in drumurile de Olanda le-a ''placut'' la maxim un regim constant de 3000-3500 rpm (1.6 hdi; 2.0 hdi; 2.2 hdi; 2.8 hdi).
        Te mai miri de ce pica injectoarele...inuman.

        Comment


        • #19
          La dci 3000rpm ii ok. doar nu te duci cu 2000 si dupa te plangi ca ti sa dus injectoarele.
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #20
            Originally posted by anca16v
            pai daca mergi constant 2-3 km cu a2a la 3000 crezi ca e bine ? tot n-am inteles cum se curata motorul din asta...injectoarele s-or curata ele la forja ...da daca mergi constant in 2a ... nu faci nimic decat sa iti cauti alt motor pe undeva
            Daca am mers vreo ~12 de km numai cu a 2'a la ~5000 rpm e de rau ?

            Comment


            • #21
              iti zic eu ca nu, am mers nu doar o data pe pista in regim de +5000rpm doar in tr 2 si 3, 3 pe maxim 200m, restul 600m ai pistei in tr2 aproape la decuplare. dupa 15 minute nu s-a intamplat absolut nimic cu masina. nici cu a mea, nici cu a lui mareom, nici cu a lui virtualmansorin sau tm42crs...si exemple mai sunt plus ca nu o data am facut asta, cel putin eu cu mareom mergeam asta-vara aproape saptamanal la pista la sannicolau.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Pai ei degeaba au pus limitarile alea la 6500rpm? ...

                Daca mergi cu 3000 rpm ... esti sub 50% din plaja de turatii a unui motor 16v obisnuit ( care are o plaja 0-8000rpm). La 6000 rpm esti la 75% ...

                seba : eram ironic :p ...

                Comment


                • #23
                  scuze ca ma bag peste DCI dar tot de turatii si curatare e vorba. simteam la accelerari ca trage un pic mai greu. am iesit afara din oras, a III-a vreo 110 km/h (peste 5500 rpm) apoi o plecare de pe loc 0-100km/h blana. intrat iar in oras, accelera normal.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Hai ca m-ati zapacit de tot.Unul spune ca o sa-mi iau motor nou altul ca e bine.
                    Intrebarea mea este :fac bine sau rau?
                    Repet :nu vreau sa stric nici cutia nici motorul.

                    Comment


                    • #25
                      decrvl...conform diagramei pentru dci de 65 cp cuplul maxim il ai undeva la 3800-3900 de rotatii pe minut iar injectia se taie undeva la 4800-4900 rotatii pe minut deci mersul cu turatia de 3000 de rotatii pe minut nu are cum sa dauneze la motor sau cutie.
                      Dar i-ar face bine o forja o data pe luna in afara orasului.(ca sa nu incomodezi ceilalti participanti de trafic).

                      Se pare ca sunt ceva greseli.. nu luati in consideratie cele scrise...
                      Last edited by valeriuciprian; 10 January 2009, 18:22.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca ValeriuC a vrut sa spuna ca la 3800-3900 este varful maxim de HP (CP ) nu cuplul motor (NM) caci acela e joooos de tot, nu Valeriu?
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #27
                          Din diagrama rezulta ca e NM...
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            sunt cp sigur, nm e pe undeva la 1600-1750.
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by valeriuciprian View Post
                              Din diagrama rezulta ca e NM...
                              In diagrama scrie in dreptunghi: Torque 160NM at 2000 rpm si Power 48 kw at 4000 rpm
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #30
                                Cuplul maxim ii la 2000rpm iar cp maxim ii la 4000. cuplu se masoara in NM care maxim ii 160Nm iar CP se masoara in KW care ii 48KW.
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google