If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Ma gindeam ca stric mototrul sau cutia daca merg cu a 2-a la aproximativ 3000 de ture.Cum am spus nu prea ies afara mai mult in oras.Am mai dat si sandale la 3500-4000 dar pentru scurt timp.La 3000 am mai mers si pret de 2-5 min.(Pta.Alba Iulia-Casa Poporului aia a hotilor)unde am prins verde la semafor.
Deci fac rau la motor si cutie sau nu?
Multi posesori de dizal(se VEDE dupa cum exploateaza dizalu la drum, am vazut destui...) cred ca un regim sustinut de ~3000 rpm xxx motorul... :|
Mergeti voi numai cu 1500-2000 rpm sa scoateti consumuri record si apoi va intrebati de ce pica vreun injector...
Dati fratilor forja, ca si dizalu are nevoie de asta.
Toata ziua la lucru conduc dizal (cand plec in deplasare), in drumurile de Olanda le-a ''placut'' la maxim un regim constant de 3000-3500 rpm (1.6 hdi; 2.0 hdi; 2.2 hdi; 2.8 hdi).
Te mai miri de ce pica injectoarele...inuman.
pai daca mergi constant 2-3 km cu a2a la 3000 crezi ca e bine ? tot n-am inteles cum se curata motorul din asta...injectoarele s-or curata ele la forja ...da daca mergi constant in 2a ... nu faci nimic decat sa iti cauti alt motor pe undeva
Daca am mers vreo ~12 de km numai cu a 2'a la ~5000 rpm e de rau ?
iti zic eu ca nu, am mers nu doar o data pe pista in regim de +5000rpm doar in tr 2 si 3, 3 pe maxim 200m, restul 600m ai pistei in tr2 aproape la decuplare. dupa 15 minute nu s-a intamplat absolut nimic cu masina. nici cu a mea, nici cu a lui mareom, nici cu a lui virtualmansorin sau tm42crs...si exemple mai sunt plus ca nu o data am facut asta, cel putin eu cu mareom mergeam asta-vara aproape saptamanal la pista la sannicolau.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
scuze ca ma bag peste DCI dar tot de turatii si curatare e vorba. simteam la accelerari ca trage un pic mai greu. am iesit afara din oras, a III-a vreo 110 km/h (peste 5500 rpm) apoi o plecare de pe loc 0-100km/h blana. intrat iar in oras, accelera normal.
Hai ca m-ati zapacit de tot.Unul spune ca o sa-mi iau motor nou altul ca e bine.
Intrebarea mea este :fac bine sau rau?
Repet :nu vreau sa stric nici cutia nici motorul.
decrvl...conform diagramei pentru dci de 65 cp cuplul maxim il ai undeva la 3800-3900 de rotatii pe minut iar injectia se taie undeva la 4800-4900 rotatii pe minut deci mersul cu turatia de 3000 de rotatii pe minut nu are cum sa dauneze la motor sau cutie.
Dar i-ar face bine o forja o data pe luna in afara orasului.(ca sa nu incomodezi ceilalti participanti de trafic).
Se pare ca sunt ceva greseli.. nu luati in consideratie cele scrise...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment