Originally posted by EUGEN2008
View Post
Curea Distributie Dci
Collapse
X
-
, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
-
Originally posted by SUPERCAR View PostDe unde le-ai cumparat?
Ce e pe original sunt de la reprezentanta, recomand consulatarea preturilor si la reprezentanta pentru anumite repere, deoarece pentru o diferenta de pret rezonabila, puteti gasi piese pe original.
Stima!
Originally posted by gigiman View Postmi se par ieftine curelele
Eu activez in domeniul auto (vand anvelope), desi nu comercializez piese am foarte multe cunostinte care se ocupa cu asa ceva..
Comment
-
Originally posted by Flipper View PostBai fratilor dai voi nu ganditi cand zicei ca sare de la punct daca o pornesti impinsa. Ce conteaza ca motorul este invartit de demaror sau de la roti cand o pornesti impinsa eu zic ca e tot aia.
Comment
-
Dani pop , cureaua aia pe care o vezi tu este cea de acesorii (cu zimti longitudinali) iar cureaua de distributie este protejata de o carcasa, nu se vede. (are dintii transversali). Ca pozitie amandoua sunt aproape una langa alta ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
eu am schimbat cureaua la 70000 si am facut taxi cu ea !!!!! cureaua nu era chiar asa deteriorata dar sfatul meu e sa faceti reviziile la timp si sa puneti piese originale asa cat se poate mai ales la motor!!!!![B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV
Comment
-
intrebare
salut,
am nevoie de sfatul vostru. tocmai am facut revizia de 40.000 km. am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, filtrul de motorina si placutele de frana.
mecanicul mi-a zis ca ar fi bine (si indicat) sa schimb si distributia. loganul are 4 ani. eu sincer mi-as dori s-o schimb la 60.000 km dar mai dureaza aproape 2 ani pana ajung eu la 60.000 km.
la service mi-au zis: kit distributie 500 ron, kit accesorii 500 ron, manopera 200 ron.
ce ma sfatuiti sa fac? ce sa schimb si cand?
mersi.
Comment
-
Destul de multe persoane au schimbat cu 10-20.000 km peste cei 60.000 km recomandati si nu au fost probleme dar nu stiu cat de multi au depasit cu 1-2 ani termenul celalalt dat de Dacia, adica acei 4 ani. Si nu de alta dar se invecheste/imbatraneste cauciucul de la curele(distrib si accesorii) si poate ceda din aceasta cauza - daca are cineva vreo curea cu vechime de 6 ani ar fi super daca ar impartasi cu noi starea ei(scoasa de pe masina la timp si uitata prin garaj ceva)
Piesele oricum nu te sfatuiesc sa le iei de la service pentru ca iesi cu cateva sute de roni mai scump fata de alte surse (sunt cativa useri care au produse de calitate la sectiunea bursa aici pe forum de exemplu + destule magazine de piese auto cu preturi decente).
Pana la urma este masina ta si decizia ta indiferent care ar fi ea.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Am facut revizia de 60 k (in bord 57 K), dar varsta 4 ani si 2 luni. Asta pentru ca la ultima revizie baietii mi-au spus ca ne vedem la 60 k. In carte am citit ca trebuie la 4 ani schimbata. Asa ca am decis sa nu ma mai risc.
Fratele meu cu un 1.6 MPI, prin Bucuresti, a schimbat cureaua la 5 ani si ceva cand a facut 60 k. Nu au fost probleme din cauza intarzierii, insa daca ar fi fost?!?!?
Stiu sigur ca apare fenomenul de imbatranire a cauciucului care ar putea duce la ruperea curelei, de aici nota de plata piperata!
Ideea este: dupa schimbarea curelei motorul merge mult mai bine ca inainte (il mai apucau tremuricii la ralanti, fenomen care nu mai apare acum).
Sustin schimbarea si reviziile facute la timp, cu piese de origine. Dai un ban, dar face!
Acum a costat 1450 de lei cu piese de la autoglobus timisoara. A inclus curea si alte elemente distributie, filtru motorina, filtru aer, ulei.
Comment
-
Originally posted by dani pop View Posteu tot nu inteleg........ cureaua de distributie se vede din exteterior sau ea este in interiorul motorului?...... stie cineva?>
da tu stii oare care e motorul?? ori cureaua de distributie?? sau cum arata o masina??cureaua de distributie e in motor bagata cu tot cu axa cu came si cu vibrochen si cu pompa de apa si cu pompa de inalta da stii pe unde le-au bagat inginerii?? culmea au reusit sa le introduca prin injector
Comment
-
@dani pop imi cer scuze ca rad,dar pt cine cunoaste e amuzant,dar trebuie sa fim un pic realisti,pt ca nimeni nu s-a nascut invatat...cureaua de distributie e in exteriorul motorului,bagata intr-o carcasa de plastic pt siguranta,in caza ca se rupe sa nu sara si sa iti distruga si altceva,cum ridici capota si te uiti in partea ta stinga dai de acea carcasa si in interiorul ei gasesti distributia,sfatul meu ar fi sa nu o cauti tu ci poate cineva priceput sau chiar mecanic auto
daca nu fac vreo confuzie,cureaua de transmisie e cam acelasi lucru cu cea de distributiesigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by AGENTUL NYT View Post@dani pop imi cer scuze ca rad,dar pt cine cunoaste e amuzant,dar trebuie sa fim un pic realisti,pt ca nimeni nu s-a nascut invatat...cureaua de distributie e in exteriorul motorului,bagata intr-o carcasa de plastic pt siguranta,in caza ca se rupe sa nu sara si sa iti distruga si altceva,cum ridici capota si te uiti in partea ta stinga dai de acea carcasa si in interiorul ei gasesti distributia,sfatul meu ar fi sa nu o cauti tu ci poate cineva priceput sau chiar mecanic auto
daca nu fac vreo confuzie,cureaua de transmisie e cam acelasi lucru cu cea de distributie
1.suport motor cu bucsa de cauciuc pt amortizarea vibratiilor
2.prindere suport motor pe motor
3.carcasa de protectie a curelei de distributie unde se afla si fulia axei cu came,fulia pompei de injectie,fulia arborelui cotit sau vibrochen,fulia pompei de apa(dar si pompa de apa),role intinzatore (sau presoare)
multumit dani pop ?
rog un moderator sa uneasca posturile,scuze pt dublu postAttached Filessigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
Comment