If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
stiu eu cativa care dau frane de motor de la 7000 la 1000 si inapoi la 7000 si nu s-a rupt nimic, nici planetare, nici curea, nici ambreiaj...hai ca nu-s motoare de carton...
@adicata: cand ambalezi in gol sau demarezi ca dementul in trepetele 1 si 2, nu se mai rupe nenorocita aia de curea? ca si acolo creste brusc turatia...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Gelica75. O intrebare pentru tine. Spune-mi si mie ce se intampla cu o curea de distributie in aceasta situatie. Se intampla in mers sportiv. Rulezi cu cca 80..100 Km la ora in treapta a V-a. Apoi vrei vrei sa iei un viraj mai strans si trebuie sa reduci. Bagi repede in treapta a 3-a sau chiar a 2-a, si iei brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj. Ce se intampla cu turatia motorului?????? Iti spun eu , va creste BRUSC de pe la 1500...2000 la 4000..4500. Deci ce se intampla cu cureaua??? Va aparea o tensiune suplimentara, pe care aceasta va trebuii sa o preia. Asta la frana de motor violenta. In postarea de mai sus am specificat, FRANA DE MOTOR VIOLENTA. Intr-o frana de motor normala nu se intampla nimic sau sarcinile suplimentare aparute sunt mici. Motoarele pentru masinile de raliu, masini ce folosesc in mod frecvent aceste frane de motor violente pentru a vira in ace de par, au alte curele de distributie. Sunt speciale.
Vorbind de frana de motor violentadespre asta am vb eu mai sus!!!)
"cum frate sa se uzeze ceva de la o masina in frana de motor ?!"
-planetare;
-cutie de viteze;
-ambreiaj;
Mai enumar???
Nu, nu sunt mecanic, sunt inginer auto , mai precis coordonator tehnic pe marca Audi. Crede-ma ca stiu ce vorbesc.
Mamaaaaaa!!! De frana ati auzit???? Nu-mi zi mie ca atunci cand conduci la fiecare curba cand tre sa franezi bagi din a 5-a in a 3-a.
I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
@X@by: da' tu cum faci daca de exemplu ai 100 km/h si urmeaza o curba in care trebuie sa intri cu 50-60 km/h? Calci frana si intri in curba cu viteza a V a?
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Vitriol...eu as zice sa fie si curba si urcus
Cel mai bun control se obtine din frana de motor, nu din cea de serviciu in plus ai si turatia asigurata...
Revenind la curea...mama ei...se risca vreunul sa se duca la mai mult de 60000 de km? E de preferat sa pui bani de o parte pentru acea revizie, decat sa dai si ultima letcaie pentru...surprize...
E treaba aia cu scumpitul si ieftinitul taratei si malaiului
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
eu am schimbat kitul de distributie la 69000km, si a vazut viteza cat cuprinde. cand am inlocuit-o nu era cine stie ce uzata. acum dupa norocul fiecaruia.
Cel mai bine se face schimbarea cat mai curand, altfet o sa se rupa, mult nu o mai duce. Nu inteleg de ce nu a fost schimbata la 60.000 km, dar in fine...
Mamaaaaaa!!! De frana ati auzit???? Nu-mi zi mie ca atunci cand conduci la fiecare curba cand tre sa franezi bagi din a 5-a in a 3-a.
Eu chiar nu va inteleg. Eu am explicat ca cei de la raliu ruleaza cu frana de motor violente. Ca sa se inscrie cu demaraj controlat in acele de par trebuie sa mareasca foarte mult cuplul la roata. Cind demarezi puternic sau turezi in gol, timpul in care motorul ajunge de la turatie mica la turatie maare este mult mai mare. In frana de motor violenta, turatia creste de la 1000..1500 la 4000 aproape instantaneu.Cam in 0.5 sec si cu soc. Va rog eu inainte sa postati ceva referitor la ce am zis, cititi foarte bine ce am scris. Fiecare trageti concluzii cum vreti. Eu v-am dat doar un sfat. Mult succes.
Eu chiar nu va inteleg. Eu am explicat ca cei de la raliu ruleaza cu frana de motor violente. Ca sa se inscrie cu demaraj controlat in acele de par trebuie sa mareasca foarte mult cuplul la roata. In mersul normal de oras sau in afara localitatilor, nimeni nu foloseste frana de motor pentru a frana violent. La aceasta i se poate spune frana de motor normala pe care o folosim toti. Doar frana de motor violenta induce dupa sine uzuri premature a diverselor componente in care intra si cureaua de distributie. Frana de motor normala, toti o folosesc, fie pentru a rula constant pe terenuri cu aderenta scazuta sau a micsora viteza la viteze mici. Cind demarezi puternic sau turezi in gol, timpul in care motorul ajunge de la turatie mica la turatie maare este mult mai mare. In frana de motor violenta, turatia creste de la 1000..1500 la 4000 foarte rapid .Cam in 0.5 sec sau chiar mai putin si cu soc. Va rog eu inainte sa postati ceva referitor la ce am zis, cititi foarte bine ce am scris. Fiecare trageti concluzii cum vreti. Eu v-am dat doar un sfat. Inca o chestie. La frana de motor violente, de fapt nu se rupe cureaua, se reteaza dintii curelei, avind de fapt aceleasi efecte. Mult succes.
Last edited by adicata2003; 15 January 2009, 21:33.
Reason: Automerged Doublepost
salut adrian!
sa revenim noi aici nu vb. de masini de curse sau marca audi unde ai spus ca esti tu inginer ,noi pe acest forum dezbatem lucruri reale nu aberatii (curse de masini sau liniute )acum fie vb intre noi pe viitor fi si tu mai realist numai da exemple de acest gen ca nu ne ajuta cu nimic.
Mersi Rudy ca ai inteles. Sa stiti ca sunt multi ce tuneaza motoare la Logan, apoi se cred la raliu si pe urma se duc cu motorul sau alte subansamble in batista la service.
Last edited by adicata2003; 15 January 2009, 23:21.
adicata ce o mai arzi asa pe forum cu atata tupeu daca ai fi fost atent la inceput la problema pusa de rares86 poate ai fi dat o parere si nu aberatiile tale de cum ar face alti si alte prostii ce le visezi tu ,frate fi si tu atent la ce subiect se deschide si numai abera ca ii faci si pe alti sa isi piarda timpul si cumpatul. ''merci pt. intelegere ''
imi cer iertare de offtopic:gelica75 cauti cearta unde nu este.Cu tot respectu pentru ca vad ca este o diferenta de varsta intre noi doi , dar vad ca nu esti in stare sa citesti un lucru si sa intelegi ce vrea sa spuna omu.Daca erai putin atent intelegeai ce vroia sa spuna adicata2003 , el nu a vorbit de audi si de masini de curse ( doar tu ai adus vorba cand defapt nimeni nu mai vorbea despre astea ).Lucra in domeniu deci nu cred ca vorbeste fara a fii in cunostinta de cauza , el pur si simplu a generalizat o chestie care este valabil la mai toate masinile.
Last edited by Rudy; 16 January 2009, 22:21.
Reason: greseala
Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment