Curea Distributie Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mersi mult Rudy ca ma sustii. Crede-ma eu de asta sunt pe forum. Imi place sa dat sfaturi si solutii tehnice tuturor ce au nevoia. Mersi mult inca o dat.
    Daca ai vreodata probleme (sper sa nu ai niciodata), poti apela oricand. Un mic sfat poate fi de mare ajutor.

    Cu respect.
    Multa bafta.

    Comment


    • #32
      bine spus offtopic rudy,eu sunt de putin timp pe acest forum si am simtit pe pielea mea ce inseamna sa fi offtopic dar de tine ce sa mai zic vad ca esti de 5 stele si te ti de prostii ,eu nu caut cearta dar caut sa nu generalizam dupa cum ai spus tu mai inainte ''numai bine ''

      Comment


      • #33
        Ca sa revenim la subiect.Da Rares86 dute si schimba cureaua.Mai bine faci acu o investitie decat sa faci mai incolo o investitie mai mare.Nu e de jucat cu asa ceva.Am vazut la mine la serviciu mlogan cu cureau de distributie rupta credema nu se merita investitia pe care o faci daca doamne fereste se rupe.
        Bart: I am through with working. Working is for chumps.
        Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

        Comment


        • #34
          O intrebare, mai are cineva Logan 1.4 mpi (fara dotari) la care sa aibe o singura curea intre motor si alternator (nezimtata) fara vreo rola si fara nimic altceva?

          Comment


          • #35
            aia nu e curea de distruibutie, e curea de accesorii. aia de distributie n-o vezi, e in motor...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              curea

              Originally posted by xplorer View Post
              O intrebare, mai are cineva Logan 1.4 mpi (fara dotari) la care sa aibe o singura curea intre motor si alternator (nezimtata) fara vreo rola si fara nimic altceva?
              sint o multime de loganuri chele si sandero cu o singura curea de accesorii si ara rola

              Comment


              • #37
                Eu am schimbat-o la 70000,mecanicu mi-a zis ca nu era asa uzata

                Comment


                • #38
                  Fratilor au inteles toti, se schimba cureaua la 60 de mii de km. Cat costa kitul ca nu am vazt nicaieri aici sa zica cineva de pret(ma refer la curea si tot ce mai trebuie) Un pret concret.Pe mine ma intereseaza un kit pentru un logan diesel de 65 de cai.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by koZmYn View Post
                    Fratilor au inteles toti, se schimba cureaua la 60 de mii de km. Cat costa kitul ca nu am vazt nicaieri aici sa zica cineva de pret(ma refer la curea si tot ce mai trebuie) Un pret concret.Pe mine ma intereseaza un kit pentru un logan diesel de 65 de cai.
                    kit distributie(400RON)+anexa(100RON;nu stiu exact ce ins asta asa scria in factura)+ceruire praguri(gratuit)+manopera+ TVA = 620RON in Barlad la reprezentanta.
                    in Vaslui pt aceeasi operatiune imi cereau ~900RON(300RON manopera!!!!) fara garantie si cu programare prealabila si +300RON schimb ulei +filtru
                    eu am schimbat uleiul la un service mai mic,unde era o oferta 5l ulei texaco havoline+filtru+manopera gratis=160RON si mi a mai si ramas 500ml ulei

                    la Barlad era 200RON schimb ulei(dacia oil care e tot texaco din cate am inteles)+filtru+manopera dar trebuia sa revin a 2a zi ca deja se termina programul. curios ca multi din Vaslui merg la Barlad pt revizii
                    Last edited by lord_wader; 11 March 2009, 12:16.

                    Comment


                    • #40
                      eu am luat azi un kit distributie pt diesel,pe cutie scria renault si in ea cureaua si rola earu de marca gates.

                      Comment


                      • #41
                        Am auzit unele sfaturi care spun ca este bine sa schimbi si capacul la pompa de apa o data cu distributia .Adevarat?

                        Comment


                        • #42
                          am vazut curea schimbata la 98 000km pe un dci de 65hp si arata binisor, dar pentru linistea ta schimbo la timp...

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cristizzi View Post
                            Am auzit unele sfaturi care spun ca este bine sa schimbi si capacul la pompa de apa o data cu distributia .Adevarat?
                            Da, am facut eu revizia astazi la un logan dci 65hp la 120000 km( masina de servici):printre altele mi-au schimbat si pompa de apa( nu e un simplu capac, facuse floare, adica pierdea lichid pe langa rola de antrenare a rotorului). Nu este obligatoriu sa o schimbi daca nu pierde lichid, dar se recomanda preventiv. Culmea, mi-au schimbat cureaua de distributie si rola de intindere si nu au avut pe stoc cureaua de accesorii( cica doar ce o montase pe ultima la cineva dinnaintea mea - ma suna cand le vin curelele).

                            Revenind la subiect, m-am uitat la cureaua de distributie si nu prezenta urme accentuate de uzura( fara crapaturi, dinti rupti etc). Avea 60000 de km si masina nu am menajat-o deloc( ca daia e masina de firma). Dupa spusele mecanicului, a schimbat curele de distributie si la 80000 si nu aratau rau deloc, dar i s-a intamplat o data sa monteze curea de distributie la un logan mpi( cumparata din targul Vitan) si dupa prima cheie sa se rupa si sa faca ravagii in motor. Asadar eu cred ca in primul rand depinde de calitatea curelei si de sursa de unde o cumperi; cel mai sigur o iei din service( piesa de origine) si ai si garantie. Numai bine la toata lumea!
                            Last edited by Florin80; 24 March 2009, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Florin80 View Post
                              ... i s-a intamplat o data sa monteze curea de distributie la un logan mpi( cumparata din targul Vitan) si dupa prima cheie sa se rupa si sa faca ravagii in motor. ...
                              O curea noua se rupe doar daca este ciupita brutal la montaj sau in cazul in care cade o scula sau surub/piulita intre curea si o roata dintata,deci clar din cauze de operare si nu de calitate a piesei (curelei).

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by turbojack View Post
                                O curea noua se rupe doar daca este ciupita brutal la montaj sau in cazul in care cade o scula sau surub/piulita intre curea si o roata dintata,deci clar din cauze de operare si nu de calitate a piesei (curelei).
                                putin probabil sa se intample asemenea situatii la service-uri autorizate, poate la meseriasii de cartier care schimba o curea pe an. Astia de la service-uri Dacia au operatiile intrate in reflex: am facut de 12 ori revizia la masina de servici pana acuma la diverse service-uri Dacia ( si in bucuresti si prin tara, stau mai mult plecat) si toti lucreaza la fel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google