Curea Distributie Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am schimbat cureaua la mecanicul personal (prieten),de dat jos a dat-o dar de pus, minune mare,pompa de apa are semn si axul cu came, dar fulia de pe arbore nu are nici pana macar.Arborele se pune la punct cu un sdv-eu special care se infileteaza pe la mijlocul motorului prin zona filtrului de ulei.A chemat la rindul sau alt mecanic (de la reprezentanta)si i-a aratat(dar ne-a zis sa ne tinem gura ca seful il concediaza).Ofi secret de service.Cum de sta fulia pe arbore fara pana? Prin presare strins cu cheia dinamometrica,inventivi astia de la Renault.Nu va faceti griji am inteles ca sunt si dci-uri care au pana la fulie,de altfel kitul de curea contine doua saibe,una mare si mai groasa pentru cei fara pana si una mai mica pentru cei cu pana.Un kit cu rola de intindere costa in jur 240 RON de uzina,fara rolla e mai ieftin dar nu se merita riscul.Asta s-a intimplat in noiembrie 2007,acum am 97000km si ma apropii de a doua curea.Asa ca va doresc km multi fara probleme,si ...PASTE FERICIT!

    Comment


    • #47
      DCI-ul meu de servici are pana la arbore si este fabricatie Martie 2006. La revizia de 120000km, mecanicul credea ca nu are pana dupa ce i-am spus data fabricatiei si a fost uimit sa vada ca totusi are. Oare de ce?

      Comment


      • #48
        E normal sa se schimbe si pompa de apa; acolo se afla o presetupa care se poate uza si mai ales e vorba de rulmentul pe care se roteste axul pompei. Daca se schimba rola de intindere, care e uzata, de ce sa nu se schimbe si pompa, care are acelasi rulaj? Eu am schimbat la un Kangoo (care are aceleasi motoare) cureaua la 63.400km si cand am vrut sa dau jos cureaua mi s-a rupt pur si simplu in mana. Clientul s-a facut alb ca varul iar eu ma gandeam ce faceam daca se rupea in momentul in care am pornit motorul sa bag masina in atelier?!

        Comment


        • #49
          ce mai poveste yxanu .
          foarte interesant din ce era facuta cureaua respectiva ,tu ca mecanic ti sa parut normal asa sa se rupa o curea ca nu stiu povestesti de parca ar fi ceva normal,apropo cate curele de distributie ai schimbat pana acum .

          Comment


          • #50
            Originally posted by gelica75 View Post
            ce mai poveste yxanu .
            foarte interesant din ce era facuta cureaua respectiva ,tu ca mecanic ti sa parut normal asa sa se rupa o curea ca nu stiu povestesti de parca ar fi ceva normal,apropo cate curele de distributie ai schimbat pana acum .
            Pai, sa calculam: din anul 2000 si pana acum, cinci zile pe saptamana, macar o masina, din diferite marci, nu neaparat Renault-Dacia/zi = ? Nu pun la socoteala banalitatile de la Opel 1.7 si VW de 1.6 care se fac in 40-50 min. Se cam aduna, nu crezi? Plus distributiile pe lant, plus cele pe pinioane rezulta multe din care voi nici macar nu ati vazut! Asa ca D-le gelica75, nu mai fi rautacios! Piese pot fi de calitate buna sau execrabile!!! Iei cumva apararea producatorilor de piese? Dupa cum bine stii, a inceput intens un proces de globalizare a producatorilor de piese, si acum ai ocazia sa cumperi curele de aceeasi marca facute in Franta, Germania, UK, Mexic, Iran, Filipine etc.

            Comment


            • #51
              Am auzit ca motoarele diesel facute pentru egipt ar avea in loc de curele lant
              nu stiu o fi asa?

              Comment


              • #52
                Nu sant rautacios si nici nu iau apararea producatorilor de piese auto ,dar cu faza ca acea curea sa rupt in mana ta ca o carpa putreda sincer vorbind ai cam exagerat si daca vrei un exemplu simplu ia o camera care a stat in ploaie in soare sau pur si simplu mai mult timp undeva si ai sa vezi ca nu poti sa rupi o bucata din camera aia asa pur si simplu si camera este un cauciuc simplu in comparatie cu curea de distributie care este facuta sa reziste la anumite socuri si sti foarte bine cat de intinsa sta pe rolele care alcatuiesc distributia ,asa ca te rog frumos sa numai vinzi gogosi pe aici ca mai sant si cunoscatori care nu au vazut niciodata o curea de distributie dar sigur aia nu se rupea asa pur si simplu in manuta ta puternica.

                Comment


                • #53
                  Stire adevarata 100%, cunoscut taximetrist din orasu natal.
                  Are doua dizaluri la care cureaua de distributie s-a schimbat dupa cum urmeaza: la 120000 km si la celalalt dizal la 200000 km cand defapt s-a si rupt , motoru e demontat momentan..
                  Suuuper

                  Comment


                  • #54
                    Cunosc un caz la un dci 65cp la care cureaua sa rupt la 62.000km , loganurile dci 70 si 85 cp fabricate dupa februarie 2008 au curele de distributie de 80.000km, dar cartea le zice sa le schimbe la 60.000km

                    PS: Curelele de distributie originale ce au scris p ele cu ceva albastru sunt de 80.000km
                    2004 Dacia Logan 1.4MPi
                    2006 Dacia Logan 1.5dCi
                    2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                    Comment


                    • #55
                      ciudat

                      de obicei o scimbam si eu la 60.000 dar din fericire de data asta mam decis sa o scimb mai devreme , am cu masina in jur de 40.000 doar si am constat ca cureaua este distrusa deja ... mecanicul a zis ca asa noroc nu a intalnit ..
                      am sa pun poze cu cureaua "originala" cu scrisul albastru care teoretic trebuia sa mearga 80.000
                      de acuma in colo sigur nu o sa merg 60.000 cu o curea ..
                      Attached Files
                      Degeaba gandesti daca esti prost!

                      Comment


                      • #56
                        Daca ne spui si noua cum ai adus cureaua aia in asa hal o sa-ti fim recunoscatori, daca asa a fost data jos de pe masina trebuie sa te duci la biserica sa aprinzi o lumanare pentru gandul cel bun. Nu cred ca au vazut multi mecanici o curea in asa stare, dupa 40.000km!

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by need4speed View Post
                          de obicei o scimbam si eu la 60.000 dar din fericire de data asta mam decis sa o scimb mai devreme , am cu masina in jur de 40.000 doar si am constat ca cureaua este distrusa deja ... mecanicul a zis ca asa noroc nu a intalnit ..
                          am sa pun poze cu cureaua "originala" cu scrisul albastru care teoretic trebuia sa mearga 80.000
                          de acuma in colo sigur nu o sa merg 60.000 cu o curea ..
                          chear in halu asta nam mai prea vazut curele de distributie, cati km are masina???
                          2004 Dacia Logan 1.4MPi
                          2006 Dacia Logan 1.5dCi
                          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                          Comment


                          • #58
                            Cred ca una din role avea o imperfectiune pe mijloc de tia roso asa fix pe mijloc. Verifica rolele(rola intinzatoare, loelel dintate etc) si vezi daca nu cumva e una defecta sau are imperfectiuni de material, ca altfel o sa ajunga si noua curea exact la fel.

                            Comment


                            • #59
                              Bine ca nu ti sa rupr ca la halul cum arata ai avut mare noroc!

                              Comment


                              • #60
                                am studiat si scimbat rolele , o sa caut poze si cu rolele ca le am pe undeva pareau perfecte nu se vedea nici o urma de uzura excesiva ... nu stiu daca se vede din poze crapatura a fost din exterior spre interior nu din interior spre exterior asta a fost si m-ai ciudat plus ca are anumite "semne" laterale dar nu regulate sa zici ca intrun anumit loc atingea sau freca in altceva
                                vasile78 sunt curios si eu ce am facut , pentru ca nu a fost absolut nimic deosebit acelasi still de condus aceleasi viteze de croaziera ( nu locuiesc in tara si masina face autostrada 80% media este de 130/h maxime pe perioade scurte si de 200/h )
                                Tudor_cj nu as putea sa raspund exact fara sa te mint la intrebare masina are official 89.000 se pregateste de revizia de 90.000 asta pe acte .. eu caut sa vad km originali care cica sunt prin ecu pe undeva stocatii ca bordul a fost scimbat de 2 sau 3 ori nu mai tin minte ( acasa eu am 2 ceasuri , unu cu 116.000 si unul care este actual pe de masina 103.000 ... plus ceasul cu care se merge la revizie care este in jur de 89.9xx ) adunate astea dau in jur de 300.000 plus minus ..
                                Degeaba gandesti daca esti prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google