Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu sunt de parere ca cei de la service sunt amatori.Uneori mergem la un service mai econom,mai cu putini bani,dar in cazuri de acest fel trebuie sa apelam la unul mai responsabil ca sa-i putem stange cu usa sazic asa.Eu am 110.000km si nici o problema la motor,injectie.Consider ca in acest caz cum s-a mai spus a fost o problema de fabricatie la pompa sau la unul din injectoare.

    Comment


    • #32
      Originally posted by gabyyy View Post
      Problema e cum sa demonstrez ca ei sunt de vina .Stiu sigur ca ei sunt de vina dar ce sa le fac?
      Eu zic sa mergi frumos sa vorbesti cu patronul servicelui , si sa incerci sa-i explici tarasenia. Tu cand ai venit la ei masina inca functiona, pornea mai greu dar functiona, iar acum ...... cine stie unde va mai duce povestea asta . Parca vad , ca trebuie sa-ti schimbi si nu stiu cate supape, 1 / 2 pistoane, si doamne fereste iti gasesc si "cicatrice" pe arborele cotit .
      Trateaza problema ta cu tarie si seriozitate la patronul servicelui, si sint convins ca vei ajunge la o cale de mijloc . Nu te lasa moale si calcat in picioare de incompetenta unor indivizi . Succes !!
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #33
        Daca nu se poate nici asa dute la OPC sau speriei pe ei cu OPC-ul,trebuie sa se rezolve

        Comment


        • #34
          nu te lasa pacalit
          bagale OPC pe git
          bupa ce sau dat jos injectoarele si se monteaza altele [din putina mecanica care o stiu eu] se curat temeinic si cu simt de raspundere asfel sa fie eliminat eventualul span care ar putea cadea in cilindri [exista mici pompite in acest scop]
          deci mecanici lu peste
          1 nu au curatat [putin probabil]
          2 au bagat sprey ca laso ba ca merge [foarte probabil]
          in ambele variante trebuie sa plateasca

          ps la cit iti cer aia pe reparatia motorului mai bine cauta unu pe la dezmenbrari iesi garantat mai ieftin
          PS2 zine si noua care e servisu asta de profesionisti sa ne ferim de ei ,poliservu sau ipso
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #35
            Poliserv,a zis de cateva ori.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #36
              Fratilor mi-am luat masina romaneasca cu gandul ca o sa fie ceva de ea....insa imi bag picioarele in ea ca tot romaneasca ramane adica o rabla ,si spun asta ca am numai 35 de mii si deja sa dus un injector, cu precizarea ca am bagat in ea numai motorina decantata ca am avut grija de ea.......asa ca mai bine o rabla de 10 ani decat un cotet de logan....

              Comment


              • #37
                Ce inseamna motorina decantata?? la tine.

                Comment


                • #38
                  Oricum,nu cred ca de la pompa...
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mihaicip03 View Post
                    am numai 35 de mii si deja sa dus un injector, cu precizarea ca am bagat in ea numai motorina decantata ca am avut grija de ea.
                    Fa-ne sa intelegem: tu...ai luat motorina din peco, la bidon, de fiecare data si o puneai la decantat?
                    In primul rand: de la ce statie ai facut alimentarea? Ce statie te-a lasat sa pui in bidoanele tale? (eu nu odata incercam sa iau motorina in butoi de 200 de L si nu eram lasat, ce sa mai vrb de bidonase, sareau imediat aia, oriunde ma duceam; deh! camere de supraveghere, s-ar arde unii, daca vede un ochi magic scena...)
                    Nu cumva e de alta provenienta motorina? (e trist ce ti s-a intamplat, dar mai sunt altii care vor sa nu li se repete ce ai patit tu)
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #40
                      A venit la noi in service saptamana asta un Audi A4 model nou , motor 2.0 TDI common-rail. Motorul nu pornea. Ca defect am gasit toate injectoarele defecte. Cauza: motorina. Motorina era foarte curata din punct de vedere a mizeriei. Dar nu era motorina buna. Era din aceea de tip M, oricum motorina (nu era transparenta, era cetoasa, si un miros foarte intepator de sulf ) ceea ce a facut sa defecteze injectoarele. Sunt injectoare BOSCH. Cost reparatie cam 88 mil (doar piesele). Deci degeaba o decantezi tu, ca daca e proasta tot iti defecteaza injectoarele. Asa ca nu mai ziceti de Delphi. Si cu Bosch-ul se intampla la fel daca folositi motorina proasta. Daca ii bagati motorina buna nu o sa aveti probleme. Eu de curand mi-am inlocuit filtrul de motorina. Am scurs motorina din filtru si era perfect curata. se vedea prin ea. Am bagat motorina numai de la statii autorizate.
                      Last edited by adicata2003; 5 March 2009, 20:41.

                      Comment


                      • #41
                        Adi, pai...aia nici nu poate fi numita "motorina", e chiar combustibil tip M, pentru anumite tipuri de arderi; inainte se mai gasea prin statii, acum...gandindu-ma unde locuieste respectivul, e posibil sa isi fi facut vreo lipeala (rafinarie) si sa isi fi zis ca a pus-o de afacere strong.
                        Totusi, cum ati demonstrat ca nu e buna licoarea? Test de laborator?
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #42
                          Daca ti-as da o sticala cu o asemenea licoare cu siguranta nu ti-ai da seama ca e motorina. Daca o vedeai ziceai ca era mirinda. Avea exact aceiasi culoare. Daca o mai si miroseai iti dadeai seama imediat ca aia nu era motorina normala. Nu era nevloe de teste laborator pentru aceasta licoare.

                          Comment


                          • #43
                            K! am inteles Nu am vazut niciodata asa ceva, dar auzisem de la papa si era foarte prudent cu el (carburantul tip M), stia problemele posibile rezulatate de la consumul ei.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #44
                              Crede-am am vazut foarte multe cazuri cu acest tip de combustibil. Common-rail-ul este foarte sinsibil la combustibil. Ca defect la aceasta masina imi dadea presiune prea scazuta in rampa comuna. Era normal, pentru ca dadea foarte mult pe returul la injectoare. ii dadeam spray si pornea imediat dar nu statea la relanti. Oricum nu garantez nici pentru pompa de inalta. Tot sistemul este BOSCH. Deci si acelea cad. ASA CA AVETI CU TOTII GRIJA CE COMBUSTIBIL FOLOSITI.

                              Comment


                              • #45
                                Eu cred ca au dat cu spray pe suprafata de etansare a injectorului adica in chiuloasa si a intrat o cantitate mare de spray in capul pistonului,daca e asa nu e de mirare ca sa topit pistonul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google