Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by jager42 View Post
    helo,am un logan 1.5dci 50kw, din 2007,140000km. am curatat pompa,injectoarele si nu mai vrea sa porneasca. azi astept sa vina cu testerul. a mai patit cineva la fel ca mine sau stie cineva ce ar putea avea?
    Cum le-ai curatat, si de ce?

    Originally posted by jager42 View Post
    helo,am un logan 1.5dci 50kw, din 2007,140000km. am curatat pompa,injectoarele si nu mai vrea sa porneasca. azi astept sa vina cu testerul. a mai patit cineva la fel ca mine sau stie cineva ce ar putea avea?
    Cum le-ai curatat, si de ce?
    Last edited by adicata2003; 24 February 2011, 21:04. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Originally posted by jager42 View Post
      helo,am un logan 1.5dci 50kw, din 2007,140000km. am curatat pompa,injectoarele si nu mai vrea sa porneasca. azi astept sa vina cu testerul. a mai patit cineva la fel ca mine sau stie cineva ce ar putea avea?
      Pentru a verifica daca iesie motorina puteti face in felul utmator: cu o fixa de 17 slabiti capatul de la injectoare, apoi dati la automat pana iese motorina din conducta. Daca iese motorina atunci e ok pompa,in sensul ca poate face destula presiune pentru a porni(dar atentie trebuie sa iasa mai cu presiune, nu doar sa picure) daca nu atunci poate sa fie vorba ori reguulatorul de presiune de pe pompa ori pompa defecta.

      Comment


      • #63
        Originally posted by ady24 View Post
        Pentru a verifica daca iesie motorina puteti face in felul utmator: cu o fixa de 17 slabiti capatul de la injectoare, apoi dati la automat pana iese motorina din conducta. Daca iese motorina atunci e ok pompa,in sensul ca poate face destula presiune pentru a porni(dar atentie trebuie sa iasa mai cu presiune, nu doar sa picure) daca nu atunci poate sa fie vorba ori reguulatorul de presiune de pe pompa ori pompa defecta.

        E gresit ce spui. Nu ai cum sa-ti dai seama exact . In rampa si conducte, motorina are presiune mare, dar debitl e foarte mic. Asa ca daca dati la automat cu conducta slabita o sa vedeti niste motorina iesind, dar nu cu presiune mare. Cel mai bine bagati un tester si in timp ce dati la automat, vizualizati presiunea.

        Comment


        • #64
          Originally posted by adicata2003 View Post
          E gresit ce spui. Nu ai cum sa-ti dai seama exact . In rampa si conducte, motorina are presiune mare, dar debitl e foarte mic. Asa ca daca dati la automat cu conducta slabita o sa vedeti niste motorina iesind, dar nu cu presiune mare. Cel mai bine bagati un tester si in timp ce dati la automat, vizualizati presiunea.
          Pai nu poti sa stii exact, insa ai idee ca ar fi cam de acolo, cel mai precis este sa bagi testerul pe ea cum spune si colegul nostru.

          Comment


          • #65
            Pompa motorului asta 1.5 dci, trebuie sa faca la pornire minim 200 bari. Daca nu-i face, nu porneste , indiferent ce-i faci (nu se ridica acele injectoarelor).

            Comment


            • #66
              probleme la scoaterea injectorului 4 apar dintr-o eroare prosteasca de fabricatie: DE-A LUNGUL TIMPULUI CURGE APA PE LA STROPITORUL LICHID PARBRIZ, PE CAPACUL MOTORULUI, ACEA APA AJUNGE IN LOCASUL UNDE SE TOARNA ULEI, SI SE PRELINGE MAI DEPARTE FIX PE INJECTORUL 4, CU TIMPUL APA ACEEA CORODEAZA IN INTERIOR INJECTORUL SI NU MAI IESE NEAM. APA SE SCURGE PANA SI DE LA PLOAIE PRIN ACEA GAURA STROPITOR PARBRIZ (cel din partea stanga a masinii privind din fata). putin silicon sub acea gaura capota, va fi miere pe viitor.
              sigpic

              Comment


              • #67
                ia auzi domne
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #68
                  injectoare cazute la 251027km -1.5dci

                  Originally posted by margelatu View Post
                  off topic:cei care au dci(toti din logan club) ar fi interesant sa faca un forum in care sa spuna numarul de de km,anul de fabricatie si daca au avut probleme la sistemul de injectie (la cati km).se poate vedea cat de afectate sunt motoarele dci si fiabilitatea acestor masini la noi.
                  poate sunt eu norocos dar tin sa va anunt ca am un dci din 2007/12,folosit numai pe taxi. am facut cu el (pana azi 252087km),pe la 251000 nu mai pornea decat la a2a-a3a cheie impinsa ,trasa,presiune ioc,nervi ,comenzi pierdute,consum majorat 7.5-8.7-ziua in oras,6.8-7.2-noaptea. am scos furtunele de la injectoere pe rand si am vazut ca inj-1 e terminat, ziceai ca e pisatu boului. eram terminat .auzisem cat costa un injector si ma-negrisem de suparare am cautat pe net si am cumparat o supapa de retur pt inj. am schimbato si sa dea dracu in el de motor ca de nu merge mai bine decat inainte. vreau sa le schimb si pe celelalte 3 sa fiu sigur. sigur o sa am probleme cu pompa de presiune datorita vechimii acesteia.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by iga View Post
                    poate sunt eu norocos dar tin sa va anunt ca am un dci din 2007/12,folosit numai pe taxi. am facut cu el (pana azi 252087km),pe la 251000 nu mai pornea decat la a2a-a3a cheie impinsa ,trasa,presiune ioc,nervi ,comenzi pierdute,consum majorat 7.5-8.7-ziua in oras,6.8-7.2-noaptea. am scos furtunele de la injectoere pe rand si am vazut ca inj-1 e terminat, ziceai ca e pisatu boului. eram terminat .auzisem cat costa un injector si ma-negrisem de suparare am cautat pe net si am cumparat o supapa de retur pt inj. am schimbato si sa dea dracu in el de motor ca de nu merge mai bine decat inainte. vreau sa le schimb si pe celelalte 3 sa fiu sigur. sigur o sa am probleme cu pompa de presiune datorita vechimii acesteia.
                    Vezi ca se poate. Bravo.

                    Comment


                    • #70
                      se poate. pana intr-un punct, cand iti pica din nou, daca pompa face pilitura. atunci incepe cheltuiala serioasa.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #71
                        Pompele ce au codul de piese ********255 sunt pasibile de a face pilitura. Aceste pompe s-au montat pe 1.5 dci de 65 cai euro 3. Apoi cele cu ********450 le-au montat pe 1.5 dci de 70 si 85 de cai Euro 4. Aceste pompe sunt mai bunedeoarece nu mai produc pilitura. Nu am vazut niciuna de acest fel sa produca pilitura (rulate cu combustibil bun)

                        Comment


                        • #72
                          mai bine spus, produc pilitura, dar mai greu. e fix loterie. combustibil bun la noi, nu e.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #73
                            Va rog care ma poate ajuta.Am un logan 1,5 la 46000km si de cateva zile nu mai porneste decat tras.
                            Am fost la tester si nu ia dat nici o eruare dar in schim nu mai porneste , si pe tester nu apare nimic.Cine a mai intampinat asa ceva si daca stie cum sa o remediez plssss

                            Comment


                            • #74
                              Pe tester cata presiune zice ca face pompa de injectie sub demaror?
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #75
                                nu stiu sa ti spun sincer k eu nu am stat sa ma uit in aparatul lui iar cel care a facut testul a spus k nu are nici o eruare
                                dar pe tester apare ceva cand nu functioneaza un injector?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google