Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Atunci eu zic sa te duci la unul care stie sa foloseasca testerul.

    Comment


    • #77
      n-o mai porni trasa!! in timp iti bulesti si distributia, care poate duce la probleme mult mai grave. cum a spus colegul de mai sus, du-te la cineva care chiar stie sa foloseasca un tester. nu exista sa nu porneasca dar nici sa nu dea erori.
      internal combustionizer

      Comment


      • #78
        Ba exista, dar diagnoza se face si interpetand niste valori de parametri, nu doar cu erorile. Insa asta face omul, nu testerul.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #79
          Originally posted by cristineleuge View Post
          nu stiu sa ti spun sincer k eu nu am stat sa ma uit in aparatul lui iar cel care a facut testul a spus k nu are nici o eruare
          dar pe tester apare ceva cand nu functioneaza un injector?
          In mod normal apare orice defectiune de la injectoare, fie ea mecanica, daca ramane supapa de retur blocata, fie ea electrica. Acum depinde si cu ce tester s'a efectuat scanarea. Unele depisteaza aceste erori altele nu. Cat despre problema ta, cu siguranta unul sau mai multe injectoare au ramas blocate pe inchis si de acededa nu iti mai porneste nici cu spray de pornire, nici trasa(nu recomand folosirea in mod abuziv acestor metode de a porni motorul.)

          Comment


          • #80
            Are injectoarele blocate de pilitura. asta e, are de munca. daca nu a repaeat-o,pina acum, il costa vre-o 10 mil reparatia si e ok.
            Last edited by 77sky; 5 May 2011, 14:04.

            Comment


            • #81
              e greu cu injectoarele....

              Comment


              • #82
                adca? ce ti se pare greu?

                Comment


                • #83
                  Originally posted by meggeo82 View Post
                  Are injectoarele blocate de pilitura. asta e, are de munca. daca nu a repaeat-o,pina acum, il costa vre-o 10 mil reparatia si e ok.
                  pai daca trebuie sa schimbe si pompa de inalta, curatat tot rezervor, conducte, te aunge muuult mai mult. 10 mil e reparatia doar pt injectoare, dar daca pompa da pilitura, dai iar 10 mil o data la 2 luni sa reconditionezi injectoarele...
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #84
                    10mil dar ma refeream doar la pompa sh si filtru nou(pt cine stie sa vf o pompa sh)
                    injectoarele se curata de pilitura+tot sistemul "bob cu bob"
                    si voilla, inca vre-o 10 000km, pina ii pica duzele de retur ca deja au fost curatate de "smirghel"

                    scule absolut necesare:
                    compresor si benzina,

                    ...si multe chei...

                    ...si multa apa...

                    ...si multa migala....

                    ...si multa rabdare...

                    ...si mult suflet vis-a-vis de ceeace faci...

                    sau mai simplu: pompa+filtru+injectoare+manopera = 9mil+1mil+10mil+manopera

                    sau si mai simplu: multi bani pe neatentie


                    PS:daca pompa da pilitura nu mergi nici macar 2km. recordul din cele vazute de mine a fost de aprox 1,5km si s-a oprit.
                    Last edited by meggeo82; 12 May 2011, 01:49.

                    Comment


                    • #85
                      nu mai porneste deloc

                      sal .nu am mai intrat din martie pe aici, atunci cand am schimbat un injector(supapa),si toata bune si frumoase pana luni seara cand.....NU MAI PORNESTE PRODUCATOAREA( LOGAN 1.5DCI/2007/E4/306,000KM-REALI/TAXI). am incercat tot. cheie pana sa dus bateria, am schimbat bateria am terminato si pe a2a pe a3a nu am omorato , trasa la greu ,nimic, moarta. la cheie invarte de zici ca rupe electromotorul. NU AM INCERCAT CU SPRAY-UL. la service nu am ajuns.... DE FRICA... cred ca fac infarct miocardic daca spun aia ca sau dus sugatoarele de bani(INJECTOARELE). nedumerirea mea este ca am muncit cu ea normal si luni seara am facut pauza 2ore ,cand am revenit pe traseu nu a mai pornit, fara avertisment, fara sa ma anunte,fara cearta, ma lasat cu curu-n balta,(a dracu zici ca e femeie)dupa ce i-am facut toate poftele( ulei castrol, distributie R, motorina petrom, o data pe saptamana 20l alpin).inainte sa ajung la service vreau sa va intreb pe voi (aceste ENTITATI ) CE DRACU ARE,? SA-MI FORMEZ O IDEE.si sa-mi reglez dracu tensiunea arteriara. VA MULTUMESC ANTICIPAT !

                      Comment


                      • #86
                        pompa ti-a facut pilitura si a blocat injectoarele..........
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by popavlm View Post
                          pompa ti-a facut pilitura si a blocat in
                          jectoarele..........
                          si ce tre sa fac in conditiile astea da-ti preturi ce tre sa schimb, si cat costas?
                          Last edited by iga; 22 November 2011, 15:57.

                          Comment


                          • #88
                            poi tr sa schimbi pompa sa reconditionezi injectoarele sa schimbi filtrul si sa cureti rezervorul de pilitura. preturi nu pot sa dau pentru ca depinde de unde le cumperi si daca sunt noi sau sh. oricum o sa ajungi lejer pe la 3000 ron daca nu mai mult. bafta
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by iga View Post
                              sal .nu am mai intrat din martie pe aici, atunci cand am schimbat un injector(supapa),si toata bune si frumoase pana luni seara cand.....NU MAI PORNESTE PRODUCATOAREA( LOGAN 1.5DCI/2007/E4/306,000KM-REALI/TAXI). am incercat tot. cheie pana sa dus bateria, am schimbat bateria am terminato si pe a2a pe a3a nu am omorato , trasa la greu ,nimic, moarta. la cheie invarte de zici ca rupe electromotorul. NU AM INCERCAT CU SPRAY-UL. la service nu am ajuns.... DE FRICA... cred ca fac infarct miocardic daca spun aia ca sau dus sugatoarele de bani(INJECTOARELE). nedumerirea mea este ca am muncit cu ea normal si luni seara am facut pauza 2ore ,cand am revenit pe traseu nu a mai pornit, fara avertisment, fara sa ma anunte,fara cearta, ma lasat cu curu-n balta,(a dracu zici ca e femeie)dupa ce i-am facut toate poftele( ulei castrol, distributie R, motorina petrom, o data pe saptamana 20l alpin).inainte sa ajung la service vreau sa va intreb pe voi (aceste ENTITATI ) CE DRACU ARE,? SA-MI FORMEZ O IDEE.si sa-mi reglez dracu tensiunea arteriara. VA MULTUMESC ANTICIPAT !

                              Salut, in cazul tau ti'as recomandat o diagnoza, inainte sa te apuci sa arunci banii direct pe pompa.Pot fii destule cauze cum ar fi: senzorul de la axa cu came, senzorul de turaire de pe volanta, regulatorul de presiune de pe pompa
                              plus multe altele care se pot depista numai printr'o diagnoza completa.

                              Comment


                              • #90
                                si eu cred ca am un scurt pe undeva ,vreo siguranta sau cum ai spus so fi defectat defectu. ma duc sa dau cu spray. SA MIROASA FRUMOS

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google