Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut,Am avut si eu o astfel de problema la un clio dci,se dezamorsa pompa de injectie din cauza unui por in conducta tur de motorina,am schimbat distributia in vara si "specialistii "de la service nu au clipsat ca lumea conductele de motorina de aparatoarea distributiei.

    Comment


    • #92
      Verifica bujiile sau regulatorul de presiune de la pompa. Poate nu mai face presiune atunci cand vrei sa o pornesti prima oara. Patisem la a mea chestia asta sa nu porneasca. De la bujii si regulator a fost. Daca pornea, a 2-a, a 3-a etc... oara, o lua la sfert.

      Pe tester poti afla si starea injectoarelor si mai multe chestii.. in cazul meu totul e beton, 131.500 km. (dci 85).
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #93
        am fost ieri dupa masa la service cu mandra trasa , ajung acolo toti la prima impresie... pompa de inalte, dai cu robotul de pornire, dai cu spray, baga diagnoza, eroare la pompa, ceva cu presiune,bla,bla,bla. CE FAC ? am intrebat. 3500ron ,au raspuns ei. era si patronu pe acolo, vine la masina si ii intreaba pe baieti daca au pornito, raspunsul a fost NU. il intreb eu -BRE NEA VIORELE CE DRACU FAC ?' saracu lea spus baietilor,sa desfaca pompa,asa au facu. au verificai regulatorul de presiune la rece(lau desfacut,si au pus o mufa cu doua fire la baterie) ,merge perfect,nu este blocat,nu span, nimic in camera 2.montat inapoi, si tot nu a pornit. solutia....CUMPARAT POMPA, CURATAT INJECTOARE,CURATAT REZERVOR,CONDUCTE, de ceeeeeeeeeeeeee ??????????? SPAN IN CAMERA 1 A POMPEI,IN REZERVOR ETC...de unde cumpar o pompa si cat costa
        Last edited by iga; 23 November 2011, 08:28.

        Comment


        • #94
          Dar returul lainjectoare l'a verificat careva?In timp ce se dadea la automat, chiar daca nu pornea, trebuiau scoase furtunasele de retur si vazut daca arunca motorina pe retur.Daca scuipau jet atunci situatia e clara , au ramas blocate pe deschis si in loc sa bage motorina spre pulverizator, o da pe retur si nu mai face presiune in rampa,de aici si eroarea de la regulatorul de presiune de pe pompa.

          Comment


          • #95
            Originally posted by iga View Post
            am fost ieri dupa masa la service cu mandra trasa , ajung acolo toti la prima impresie... pompa de inalte, dai cu robotul de pornire, dai cu spray, baga diagnoza, eroare la pompa, ceva cu presiune,bla,bla,bla. CE FAC ? am intrebat. 3500ron ,au raspuns ei. era si patronu pe acolo, vine la masina si ii intreaba pe baieti daca au pornito, raspunsul a fost NU. il intreb eu -BRE NEA VIORELE CE DRACU FAC ?' saracu lea spus baietilor,sa desfaca pompa,asa au facu. au verificai regulatorul de presiune la rece(lau desfacut,si au pus o mufa cu doua fire la baterie) ,merge perfect,nu este blocat,nu span, nimic in camera 2.montat inapoi, si tot nu a pornit. solutia....CUMPARAT POMPA, CURATAT INJECTOARE,CURATAT REZERVOR,CONDUCTE, de ceeeeeeeeeeeeee ??????????? SPAN IN CAMERA 1 A POMPEI,IN REZERVOR ETC...de unde cumpar o pompa si cat costa
            io ti-am zis ca nu scapi fara pompa noua. daca tot schimbi pompa rectifica si injectoarele, curata rezervorul si schimba filtrul. fai treaba ca la carte si vei mai merge mult si bine ce ea. altfel o sa stai numai prin service si o sa cheltui triplu.. multa bafta si ai grija ce pompa pui.....
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #96
              am cumparat pompa(S.H/57000KM/asa a spus cel de la care am luato)... subtire 700ron,am schimbato si gata merge rapandula, cat ? nu stiu. am o intrebare ; CE SA-NTAMPLAT ? SI CE FAC CU POMPA CARE AM DATO JOS? p.s-nu am curatat injectoarele si nici rezervorul !!!
              Last edited by iga; 23 November 2011, 19:23.

              Comment


              • #97
                ar fi fost indicat sa cureti toata instalatia ca daca a ajuns pilitura in rezervor, posibil sa ti-o traga noua pompa si s-o bage iar in injectoare.
                vechea pompa o poti reconditiona la vreun meserias si s-o vinzi ca reconditionata... dar nu cred ca iti iese nimic. alta solutie e s-o transformi in cea mai scumpa scrumiera cu un design deosebit, cu tema auto.
                internal combustionizer

                Comment


                • #98
                  da-mi voie sa fiu de acord ca nu porneste fiindca regulatorul este blocat, insa tipul asta de sistem de injectie (common rail) asigura pornirea motoruluiu chiar si fara bujii, in conditiile in care compresiile sint OK si sistemul de injectie este conform.

                  Comment


                  • #99
                    eu te sfatuiesc sa o "ajuti" cu ulei 2T deoarece motorina asta euro draci este aspra (nu are ungere) si din cauza asta pompa produce span. este doar parerea mea. eu la un plin de 60 litri pun 300 ml de ulei.
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • Eu nu cred ca pompa facea pilitura. Daca facea nu mai porneai tigaia nici cu trei popi si zece cantori daca nu umblai la injectoare si doar schimbai pompa. Eu cred ca nu facea destula presiune. Acelasi sfat ti-l dau si eu. Baga ulei 2t si o sa vezi schimbarea. Parerea mea...
                      Last edited by Fyrestarter; 24 November 2011, 00:52.

                      Comment


                      • ce marca sau tip de ulei 2T recomandati ???
                        si care ar fii doza optima ??

                        Comment


                        • E bun orice fel de ulei de 2t,nu prea conteaza marca. La un plin bagati aproximativ 400ml(cel mult).

                          Comment


                          • o intrebare ce inseamna ulei 2T ?? Va multumesc anticipat

                            Comment


                            • . ulei care se foloseste la motoarele in doi timpi. ex: scutere, motofierastraie ......
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • iga

                                pompa veche m-ar interesa pe mine. da-mi un sms pe mobil sa luam legatura.
                                poate ne vedem chiar simbata sau duminica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google