Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste cu injectoare noi

    Masina incepuse sa pornesca a 3-4 cheie doar dimineata cand temperatura de afara era scazuta sub 0 grade, dar cum pornea mergea perfect ,in restul zilei pornea perfect, m-am dus la service si mi-a gasit 2 injectoare care scapau pe retur 1-16cm iar celalalt20cm,si mi-au zis ca asta e vina. Am mai mers cateva zile cu ea asa dupa m-am hotarat sa-i scot injectoarele si sa-i montez altele in service, am tinut-o cam o luna de zile pana am reusit sa-i scot injectorul nr 4, care a iesit mai mult spart din chiulasa, dupa care am dus-o la service sa-mi monteze cele 2 injectoare. Mi-a curatat sistemul, inlocuit filtru de motorina , a facut testul motorinei sa nu aiba span din pompa, montat injectoarele si numai porneste de nici un fel. A pus testerul ,totul e ok din toate punctele de vedere,nici o eroare pe nicaieri(rescriere coduri),dar tot nu porneste. Nici ei nu stiu ce are au dat la automat pana au pus robotul pe baterie. A zis ca mai incearca maine sa o pornesca. Masina este in service-ul de la Poliserv Ploiesti(nu am mai fost niciodata la ei). CE SA MAI FAC??? doar 3 saptamani am mers cu ea restul a sta pe bara de cand am cumparat-o.

  • #2
    a mai fost un caz cu un dci care la 600 km s-a ars calculatorul de injectie dar la tine nu e cazul.poate sa fie defect de fabricatie al pompei de injectie .astea delphi care sunt pe logan nu sunt stralucite.daca ai garantie nu ai de ce sa-ti faci griji.este destul de neplacut sa cumperi masina noua si sa stai cu ea in sevice in loc sa te bucuri.faza cu injectoarele care dau pe retur sigur e de la pompa.problema e schimbarea pompei pe garantie.intodeauna caraie cand e vorba de chestii de astea.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Mai batei la cap sa rezolve problema. Ceva este defect la sistemul de injectie sau la sistemul de alimentare. Sau poate injectoarele noi sunt de vina. Sau.....
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        ce terster ai facut ? recomandat e sa faci CLIP ul , la reprezentanta logan din orasul tau, numai aia au tester calumea.
        iar daca nu iese nici o eroare, trebuie verificat tot , manual.
        se incepe de la bujii, pompa de injectie, distribuitor, conducte, injectoare !!
        distribuitorul si conductele curatate/suflate.
        pompa de injectie verificat daca face presiune *la pompita de mana din dreapta, deasupra farului *dai la pompa pana se intareste, apoi dai la automat, daca masina nu porneste si pompa e moale tare, inseamna ca motorina ta pleaca pe retur pe undeva, si pompa nu baga presiune calumea...
        la injectoare, dupa cum am mai zis , numai in reprezentanta montate , trebuie scrie in calculator, trebuie bagati parametri de functionare ... nu poate oricine cu un tester *de piata , si un laptop sa faca asta...
        cate injectoare ai schimbat pana la urma ? 2 ? am vazut undeva mai sus ca aveai anunt de cumparare injectoare. daca problema e span ul , obligat trebuie sa le schimbi pe toate !. esti sigur ca respectivii de acolo se pricep ? pentru ca , odata schimbate acestea.... masina nu are cum sa nu porneasca !!
        ai incercat sa o ponesti impinsa/trasa !?
        daca ai facut treaba asta , e sarita de la punct *iti spun sigur !
        ai fost la service langa ei , cand ti-au montat injectoarele !? *de preferat e sa stai lipca acolo , ca in iasi la chestii de astea , se schimba injectoarele, si tot sh iti pune pe masina.
        ca sfat uri , as putea sa-ti destule, dar nu are rost, avand in vedere ca masina e in garantie, dupa cum am citit mai sus...
        din ce spui tu, trag concluzia ca mecanicii de acolo, ori is nepriceputi, ori nu vor sa o rezolve, ori au schimbat ei vreo ceva pe masina, si acu nu mai merge, ori .... poate chiar intr-adevar nu stiu. *dar solutia cu dat la automat pana cade bateria..... dao-n colo de treaba, pai asta puteai sa faci si tu, si nu cred ca esti mecanic. sa mai dea ei mult asa, sa vezi cum iti schimba si electromotorul ;)
        apropo .. in bord ai vreun martor aprins !? cel de bujii/injectie !?
        imi pare rau sa aud ca masina e noua , si deja nu te poti bucura de ea , poate o rezolvam noi, sa-mi raspunzi la cele de mai sus...
        noroc
        sigpicSa traiasca urile , si

        Comment


        • #5
          Sper sa nu zic prostii (tot pe forum am citit), la schimbarea injectoarelor trebuie rescris softu sau ceva de genu, pt ca virgula computeru masinii nu le ''vede'' ca fiind parte din motor.

          Comment


          • #6
            Eu cred ca nu s-au rescris corect seriile injectoarelor noi in UCE injectie sau e o problema electrica, eventual ceva siguranta arsa.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              de ce credeti ca la diesel nu merge sa pui un soft de pe o masina pe alta? tocmai de asta,ca trebuie scrise seriile injectoarelor ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Eu cred ca nu corespund dupa norma euro, SA NU FI PUS INJECTOARE DUPA EURO 4 PE EURO 3 SAU INVERS, ...nu trebuiesc rescrise, daca corespund dupa norma euro.
                Last edited by felixb; 30 January 2009, 14:10.
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • #9
                  masina mea a fost mai albastra decat a ta a rosie, desi ambele au fost loganuri...
                  nu are-a face euro3/4, ecu injectie trebuie sa "cunoasca" injectoarele. acea "corectie" ce se face cand se remapeaza un dizal. seriile/impedantele trebuiesc "invatate" de ecu injectie, altfel functioneaza "nu" sau functioneaza cu fum "da" . din ce-am inteles totusi s-a facut resoftare, intrebarea e s-a facut cu acea corectie de injectoare sau doar s-au schimbat hartiile pana a innebunit ecu de cap si tot nu i-au fost "prezentate" noile injectoare.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    nu conteaza ce euro is. trebuie scrisi in calculator parametri de functionare corect !
                    daca in caz ca le-a scris numai pe alea 2 , care s-au pus noi , zii mesterului aluia , sa le reseteze. si sa le scrie din nou , toate 4 , cu grija si atentie
                    noroc
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • #11
                      Sa inteleg ca daca ti-ai facut remapare, si dupa "X" km , ai probleme pe la injectoare si schimbi vreunul ,sau toate, va trebui sa ti se rescrie tot softul , sau doar seriile injectoarelor ?
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        doar injectoarele trebuiesc "prezentate" din nou domnului ecu
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by diesellgn View Post
                          ce terster ai facut ? Recomandat e sa faci clip ul , la reprezentanta logan din orasul tau, numai aia au tester calumea.
                          Iar daca nu iese nici o eroare, trebuie verificat tot , manual.
                          Se incepe de la bujii, pompa de injectie, distribuitor, conducte, injectoare !!
                          Distribuitorul si conductele curatate/suflate.
                          Pompa de injectie verificat daca face presiune *la pompita de mana din dreapta, deasupra farului *dai la pompa pana se intareste, apoi dai la automat, daca masina nu porneste si pompa e moale tare, inseamna ca motorina ta pleaca pe retur pe undeva, si pompa nu baga presiune calumea...
                          La injectoare, dupa cum am mai zis , numai in reprezentanta montate , trebuie scrie in calculator, trebuie bagati parametri de functionare ... Nu poate oricine cu un tester *de piata , si un laptop sa faca asta...
                          Cate injectoare ai schimbat pana la urma ? 2 ? Am vazut undeva mai sus ca aveai anunt de cumparare injectoare. Daca problema e span ul , obligat trebuie sa le schimbi pe toate !. Esti sigur ca respectivii de acolo se pricep ? Pentru ca , odata schimbate acestea.... Masina nu are cum sa nu porneasca !!
                          Ai incercat sa o ponesti impinsa/trasa !?
                          Daca ai facut treaba asta , e sarita de la punct *iti spun sigur !
                          Ai fost la service langa ei , cand ti-au montat injectoarele !? *de preferat e sa stai lipca acolo , ca in iasi la chestii de astea , se schimba injectoarele, si tot sh iti pune pe masina.
                          Ca sfat uri , as putea sa-ti destule, dar nu are rost, avand in vedere ca masina e in garantie, dupa cum am citit mai sus...
                          Din ce spui tu, trag concluzia ca mecanicii de acolo, ori is nepriceputi, ori nu vor sa o rezolve, ori au schimbat ei vreo ceva pe masina, si acu nu mai merge, ori .... Poate chiar intr-adevar nu stiu. *dar solutia cu dat la automat pana cade bateria..... Dao-n colo de treaba, pai asta puteai sa faci si tu, si nu cred ca esti mecanic. Sa mai dea ei mult asa, sa vezi cum iti schimba si electromotorul ;)
                          apropo .. In bord ai vreun martor aprins !? Cel de bujii/injectie !?
                          Imi pare rau sa aud ca masina e noua , si deja nu te poti bucura de ea , poate o rezolvam noi, sa-mi raspunzi la cele de mai sus...
                          Noroc
                          masina nu e noua , e cumparat la mana a doua si are 50000km , mecanici sunt nepriceputi , dupa ce au monta injectoarele au dat cu spray la filtru sa pornesca mai repede si a inceput sa bata ceva la motor si sa ingradesca (nu se mai invartea ,era ca si cum gripa ceva), azi au desfacut-o si mi-au zis ca e un piston facut varza (adica ca e topit ) si ca e de la injectie aste e explicatia lor, sincer nu mai stiu de capul meu, mi-a stricat masina rau de tot si au zis ca nu e vina lor , dar eu cred ca au rupt segmenti si asta ingradeste.

                          Au rescris si codurile injectoarelor ,sunt euro 3 si tot euro 3 sunt si cele noi,masina e chiar la reprezentat dacia din ploiesti, dar nu sunt buni de nimic
                          Last edited by gabyyy; 30 January 2009, 20:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            off gaby ai si tu o bafta ,ce mecanici prosti ei ce cred frate ca ai motor de camion de ia dat cu sprai de pornire ,intra in ei ia un specialist si incearca sa demonstrezi ca ei cu spariul de pornire au topit pistonul ,chiar daca dai cu sprai prin absurd cea ce nu este recomandat trebuie sa dai un fas mic nu sa termini sparaiul la o pornire cum presupun ca au facut mecanici tai .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by FLORYN View Post
                              Sa inteleg ca daca ti-ai facut remapare, si dupa "X" km , ai probleme pe la injectoare si schimbi vreunul ,sau toate, va trebui sa ti se rescrie tot softul , sau doar seriile injectoarelor ?
                              nu neaparat remapare...acelasi lucru e valabil si cu softu stock.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google