Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da chiar sunt foarte dezamagit de acesti mecanici dar nu cred ca am ce sa le fac si tot ma gandesc ca daca o sa rezolv problema cu pistonul topit , oare o sa pornesca ? ma uitam ca au rams injectoarele pe chiulasa si sper sa nu se infunde cu anumite chesti ca au dat si cu o carpa pe ia sa se vada mai bine ce s-a intamplat.

    Comment


    • #17
      Poezie Seba....injectoarele de renault nu trebuiesc rescrise...si ce am scris mai sus e perfect adevarat...normal sa fie si ecu diferit ptr euro 3 si euro 4
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • #18
        Multumesc baieti pentru lamuriri, dar oricum ce a patit Gabyyy , sa inebunesc daca nu muream cu ei de gat. Totul parca mi se pare , asa de domeniul fantasticului, si parca nu-mi vine sa cred ca exista asemenea mecanici angajati pe posturi la service autorizat. Frate sper sa-ti rezolvi masina fara sa scoti un cent din buzunar , si sa-ti mearga struna miiii de km.
        Cu stima, FLO.
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #19
          pana la urma de ce au folosit ei spray ul de pornire !? nu pornea masina cu injectoarele noi ?! ...
          nu strica spray ul *dar nu in mod abuziv. piston topit de la spray ?! cand pornesti dizalul cu spray, e normal sa "bata" ceva, acea bataie o fac injectoarele.e de la "aprinderea" spray ului.efectul ar trebui sa dispara in vreo 10/20 sec *depinde de cat spray au bagat...
          ce au vrut sa faca ei.... e fix de la tara scuza-ma ca spun.
          ei au vrut sa faca o "citire fortata" daca pot sa-i spun asa.sperau ca odata motorul pornit, calculatorul va "invata" codurile injectoarelor noi...
          este si metoda asta, dar nu asa se procedeaza, ca nu faci decat sa strici.in fine.
          mergi maine la ei, spune-le ca is prosti, fa putin circ pe acolo *eu la iasi numai cu circ mi-am rezolvat treaba la ei, injurat de la angajati pana la director *vb serios...
          ........stau si ma gandesc, la ce imi spui tu, si imi fac nervi singur, ce batalau le-as impusca...
          eu cred ca aia au desfacut degeaba chiloasa, doar daca au dat cu muuult spray, e posibil sa fi facut rau la pistoane. spune-le la "mesteri" sa verifice distributia, sa fie bine pusa la punct... si sa arunce soft ul ala a lor de scris injectoare ! ca NU ti le scrie bine !! sa nu o mai lungeasca aiurea,sa te puna, sa mai cumperi si pistoane.eu credeam ca in iasi is cei mai cretini mecanici la logan, dar vad ca cei de acolo ii intrec pe astia.
          ce sa mai zic ... tine-ne la curent cu evenimentele...
          ai sa vezi daca nu am dreptate, ca o sa-ti zica ca au desfacut chiloasa degeaba...
          masina cu injectoare noi*scrise bine*!!! , pompa curata, bujii si baterie buna, conducte/distribuitor curatate, pusa la punct ..... nu are cum sa nu porneasca la cheie !!! scurt pe 2 *dar fara umblat la pistoane !! daca aia is tarani , si nu stiu cum sa foloseasca spray ul .... partea a 2 a... *da-le un flit, spune-le ca e mult mai bun flit ul, are aprindere mai fina, decat cel de pornire *nu o sa mai bata injectoarele asa tare. si numai atunci cand ca la automat , sa dea un putin cu spray ul !
          astept sa aud vesti de la tine.... sper cumva sa le vina mintea la cap, si sa iti repare masina ... noroc
          LE : unde dadeau ei cu spray ul !? la filtru de aer !? in admisie !? da doamne sa nu fie acolo , ca ar fi prea prosti )...
          se desface colierul din spatele filtrulu, si se da direct, deci dupa filtru , nu inainte !!
          pana la urma , masina e in garantie sau nu !? numai asta nu ai spus... are 50000 km , teoretic ar trebui sa fie in garantie...acum ..nu stiu cum e la tine..
          Last edited by DieselLGN; 31 January 2009, 01:28.
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #20
            diesellgn este exclus orice sprai de pornire nu stiu daca producatorul iti recomanda vreun sprai fie el si de tantari daca bujiile incandescente functioneaza masina trebuie sa porneasca si la - 15 fara tot felul de spraiuri daca nu poate sa ii dea si foc si tot nu o sa porneasca nici in veci vecilor .

            Comment


            • #21
              gelica, am mentionat mai sus , o metoda de a "invata" uch ul , codurile unor injectoare noi, fara sa fie scrise dinainte in memorie.
              cred ca asta au vrut sa faca mecanicii aia... ori joaca si ei alba-neagra cu motoru, "daca nu-i asta, ii alta... " etc.
              pentru treaba aia, motorul trebuie sa fie pornit...
              si...stai linistit , ca nu sughite , daca ii bagi putin spray in "gat" ,... numai cu, conditia sa nu fie excesiv, si sa nu fie dese astfel de porniri...
              cat despre producator , la noi .... producatorul e doar comercializant, daca se strica ce fac ei... uneori au bunul simt, si responsabilitatea sa te ajute , alteori .... cam nu ai cu cineva vorbi, daca nu platesti *lucrul fiind in garantie , alteori , ca si in cazul lui gaby ... cam nu ai cu cine sa faci treaba....
              deci ...scuza-mi franceza , dar sincer...chiar nu ma intereseaza ce-mi recomanda producatorul... noroc
              apropo ... ce zic eu aici, nu zic din auzite, zic din capitolul "intamplari adevarate patite"..noroc
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #22
                off topic:cei care au dci(toti din logan club) ar fi interesant sa faca un forum in care sa spuna numarul de de km,anul de fabricatie si daca au avut probleme la sistemul de injectie (la cati km).se poate vedea cat de afectate sunt motoarele dci si fiabilitatea acestor masini la noi.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #23
                  Exista deja un thread pe tema asta, si anume asta.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Astazi am fost la ei si mi-au zis ca trebuie sa schimb pistonul nr 4 sau sa schimb tot setul daca nu gasesc separat acest piston(CA SIGUR NU-L GASESC DIN CATE STIU EI),si ca trebuie sa-mi dea si motorul jos .Manopera estimativa 18mil lei , fara piesele de schimb, au spus ca nu e din vina lor ,cand m-am luat la harta un pic cu ei si ca ei cred ca a picat ceva pilitura in capul pistonului cand am scos injectorul(injectoarele le-am scos eu acasa pt ca ei nu au putut sa le scoata ca nr 4 era intepenit si au zis ca trebuie sa schimb chiulasa daca nu ies injectoarele , asa ca m-am chinuit eu sa le scot si dupa care am dus-o sa-mi curete ei tot sisitemul ,schim de filtru motorina si sa monteze injectoarele noi plus rescriere), dar sunt convins ca nu a picat nimic si am dat si la automat dupa ce am scos injectoarele sa arunce toata mizeria afara, invartea destul de bine motorul si nu se auzea nimic in neregula. Ei normal ca au dat cu mult spray ,au bulit segmenti si s-a blocat motorul. CE MAI GHINION!

                    Masina nu este in garantie , a fost cumparata la mana a doua si nu am mers cu ea decat o luna de zile, dupa aceea au aparut problemele , defapt cum a venit frigul sub o grade ,pornea mai greu dimineata(a2-3 cheie)si vedeti unde am ajuns. Cred ca a folosit proprietarul din inaintea mea motorina proasta.
                    Last edited by gabyyy; 31 January 2009, 18:46. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Frate m-ai spart ! Stai sa ma lamuresc : deci ei sunt atat de idioti ca nu au reusit nici macar sa scoata un injector , chestie pe care ai facut-o TU ACASA ????? Pai nene in cazul asta , tin sa le dau dreptate ca nu au nici o vina , deja si-au gasit "tapul ispasitor" . Scuza ca scriu asta , dar .... este cusuta cu ata alba nene . Si pe deasupra observ ca te pricepi cat de cat la mecanica , fapt pentru care te sfatuiesc sa-ti iei frumusel masinuta de acolo si sa o repari in continuare tot acasa , cu ocazia asta ai certitudinea ca va iesi bine treaba, si economisesti si manopera.
                      E pentru prima oara cand aud asa ceva, merg in service pentru reparatii pe care in parte le fac eu . Si mai ziceai ca-i un service autorizat Dacia ??
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #26
                        Da ma pricep destul de bine la mecanica, reparam vechile dacii la toti prietenii faceam chiar motorul de la A la Z, dar acum am dus-o la ei ca sa-mi rescrie codurile si sa-mi curete sistemul ,am crezut ca exista o metoda speciala si poate chiar vreo solutie de bagat pe conducte, dar cu siguranta o sa o iau de la ei luni la prima ora daca nu s-a apucat sa-mi demonteze motorul. TOT ORASUL SE FERESTE DE ACEST SERVICE ,ACEST LUCRU L-AM AFLAT ACUM CA NU SUNT BUNI DE NIMIC SI CA AU PLECAT SI ACEI MECANICI MAI DE DOAMNE AJUTA DE PE LA ACEST SERVICE SI AU RAMAS DOAR CIURUCURILE

                        Comment


                        • #27
                          cam da.... nasol ca te-ai apucat tu sa scoti injectoarele din chiloasa.ca asa... le-ai facut mersul lor.daca le scoteau ei, nu mai aveau ce sa zica. chestia e ca sunt niste ....... magari , si nu au vrut sa se complice.
                          sfatul meu este sa iei masina de la ei , ca sigur o sa-ti mai faca vreo alta bucurie...
                          e normal iarna diesel ul sa porneasca mai greu, nu e aprindere ca la benzina. incalzeste si tu bujiile de 3/4 ori pana sa-i dai la automat,apoi cu picioru pe ambreiaj , dai cheia... garantat o sa porneasca mai repede si mai bine.
                          injectoarele se scot usor, din cate stiu eu... nu stiu de cum spui ca s-a blocat la tine...
                          *ia o conducta, din cele de alama, sau ce-o fi, infileteaz-o in cap la injector, si usor ridici*vezi ca are si o siguranta,cu, cap stea parca*. fara conducta , cu mana.... iese intr-adevar greu.
                          piston separat, nu cred ca se gaseste.
                          noroc
                          sigpicSa traiasca urile , si

                          Comment


                          • #28
                            No comment Poliserv Ploiesti. Eu lucrez la Cardinal, si avem o groaza de mecanici veniti de acolo.

                            Dupa ce se inlocuie injectoarele, motorul trebuie sa porneasca si sa functioneze perfect. Nu trebuie neaparat scrise in calculatorul de motor. La motoarele common rail, acea scriere se face pentru ca niciun injector nu seamana unul cu altul. Sunt mici diferente in ceea ce priveste caracteristica de injectie. Tocmai de aceea se scrie. In functie de codul scris, calculatorul de motor face corectiile necesare pentru fiecare injector in pate in vederea echilibrarii caracteristici de injectie. Daca nu se scriu, injectoarele ,motorul poare sa aiba putine fluctuatii in functionare, dar trebuie sa porneasca si sa functioneze bine. Daca s-a folosit foarte mult spray, se poate topi lejer pistonul sau sa se sparga, datorita detonatiilor puternice ce apar. Asta se intampla daca se foloseste mult spray.

                            Dupa ce ai demontat injectorul, in chiuloasa nu are ce sa cada. Poate doar putina pilitura, ce cu siguranta a aruncat-o afara cand ai dat la automat. Nu tu ai defectat motorul. Acel defect a aparut din cauza sprayului.
                            Last edited by adicata2003; 31 January 2009, 21:17.

                            Comment


                            • #29
                              @felixb: poezia e totusi mai frumoasa decat povestile din service intre e4 si e3 nu-i diferenta decat de injectoare si de soft, ecu e acelasi. mai mult, la benzinare nici macar injectoarele nu difera. noutati pt mecanicii(prozatorii) din service, nu?
                              pai in cazul asta sa le mai zic una-alta: diferenta e3/e4 la injectoare e data de nr de gauri si diametrele gaurilor de pulverizare, tipul de actionare al cuiului obturator (electromagnet sau doza piezo), de aici variind implicit impedanta injectorului. ultima noutate e ca asta e ceea ce se corecteaza in soft, nu seria injectorului. corectia cantitatii de combusitbil injectat se face din timpul de injectie, asta insemnand ca la aceeasi tensiune aplicata injectorului (toate sunt la 12volti), la impedante diferite trebuie sa difere timpul de deschidere. ce treaba are seria de fabricatie? or fi trecute in ecu injectie n-spe miliarde de serii de injectoare cu valoarea impedantei la fiecare...
                              ultimul comentariu: 100% corect ceea ce a zis adicata2003 mai devreme...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Problema e cum sa demonstrez ca ei sunt de vina ca au dat prea mult spray.De vazut i-am vazut cum dadeau cu spary, dar au spus ca au dat cat trebuia .Stiu sigur ca ei sunt de vina dar ce sa le fac?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google